Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • valeriu28

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Stimati posesori de Astra J
incep prin a spune ca am mai avut un Opel Corsa model 2001, o masina mica, si extrem de fiabila, lucru care m-a facut sa imi placa Opel.
Intentionez achizitia second hand a unei masini, modelul Astra J mi-a parut superba, ca design, dar si motoarele si performantele mi-au parut interesante.
Rugamintea si intrebarea mea...
Avand in vedere ca piata sh ofera destul de multe Astra J, m-ar interesa parerea voastra despre motoarele pe benzina de 140 cp, 1.4, si cele pe motorina de 130 cp. Cum sunt la intretinere? voi lua o masina cu minim 50mii km la bord, ceea ce inseamna un motor deja rulat, si, in cazul unor probleme de fabricatie, poate chiar obosit.
In calitate de posesori, sunteti multumiti de achizitie? sunt ieftine la revizii? cum se comporta pe drumurile noastre? sunt robuste ca masini? motoarele sunt fiabile si placute la condus? am 28 ani, si sunt si ceva mai sportiv, pana acum am condus diesel de 150 cp....dar am avut pe mana un benzinar aspirat de 1.6 al unui prieten de 110 cai, care, datorita lipsei de cuplu, m-a dezamagit cumplit....
Partea electrica e buna la ele? am vazut ca au foarte multe optiuni, de la xenon adaptiv pana la scaune incalzite si volan incalzit. Dar citisem ca sunt probleme la partea electrica, si scaunele uneori nu merg, iar xenonul daca se strica....banuiesc ca remedierea costa 300 eur...
astept parerile voastre....
Mai am in vedere si golf 6 1.4 tsi, sau 1.6diesel, din pacate nu ofera nici optiunile de pe astra si designul e mult sub...are un mare plus. e golf
Skip ads

  • bauuab

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2012 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
cele cu 100 CP sunt economice dar atat , recomand mai multi caluti in rest 15000 intr-un an fara probleme
  • valeriu28

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Din pacate, desi stiu ca noua octavia e foarte buna, pt ca tot ce se testeaza pe vw apoi trece pe octavia, e vb totusi de o masina noua...care costa minim 23.000 eur. Bani pe care nu ii am. Ma orientez catre second hand. Cum e 1.4 140 cp benzina? E ok si la drum lung si in oras? Cum se conduce comparativ cu diesel?
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
fata de 150 cp pe dieselul ala de ziceai ca ai condus si ti-a placut, 1,4 T cred ca o sa ti se para puturos, dar e decent, oricum pt un condus mai sportiv cum vrei tu iti trebuie un cuplu cat mai mare nu neaparat cai putere. cuplu pentru acceleratii rapide, cai putere pt viteza maxima mare.

eu am 27k km cu 1,4t si pana acum nu am avut nici o problema cu motorul. trage decent, poti efectua depasiri in siguranta dar sigur aia 140cp declarati, la roata sunt mai putini. Nu cred ca o ajuta sa fie sprortiva nici cutia de viteze care e etajata pt consum, cu trepte lungi, nu pt condus sportiv. all in all eu sunt multumit de 1,4T.....daca ar fi avut si mai mult cuplu ar fi fost perfect.

si eu cand am luat masina m-am uitat si la golf, lancer si focus..... focus era deja platforma veche (dar cu avantajele ei), lancer frumos pe afara dar motoare si interior care nu mi-au placut iar la golf la aceasi bani dati pe 1,4T cu acelasi nivel de echipare as fi luat golful 1,2T de 105 CP si stii cum e vorba aia Smile))) there is no replacement for displacement Smile)), am preferat 1,4T
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu merg pe un Cosmo 1.7CDTI/125Cp/280Nm...iar cand ma supar!...am o cutiuta atasata de la Race Chip GMBH care imi face 320 Nm cuplu...sa vezi distractie...zici ca ii mai pui un motor...e super pt. oras...crosetezi tot in trafic...Sunt fff multumit de masina. Consum OK: mixt - 6,5 % maxim - 8% numai oras si se poate si un 4,5% pe afara pe distante lungi pe Cruise Control, taxe acceptabile iar pana acum nicio problema majora la 17000 k. Recunosc e limitata putin prima treapta pt. ca am inteles ca nu face fata cutia cuplului mare, dar a doua si a treia te lipeste de scaun. Ce sa mai vorbim de design, manevrabilitate si confort sau AFL+ care este de vis... O chestie mai neplacuta ar fi ca iarna se incalzeste cam greu dar nu e cazul meu pt. cai-am implementat un sirocou si il pornesc 15min inainte de prima cheie, daca vreau motor cald la plecare.
Sooo Diesel Forever ! Confused
Ca sfat: pt tine asa ca esti mai tinerel, cauta motorizarea de 1,7 CDTI-131 Cp sau 1,6 CDTI-136 Cp care este ultima aparitie in domeniu.
Succes !
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Recomand si eu varianta cosmo de 125cai/92kw A17DTR,al meu e varianta break e mai greoaie dar nu mi se pare un motor puturos,consumul e foarte rezonabil atat in oras cat si afara. Un '' +'' si de la mine pt echiparea cosmo 92kw/125cp!
  • marce

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
eu am 27.000 km cu 1.4T Sport, masina trage bine daca vii de pe benzina aspirat, daca vii de pe diesel de 150 CP s-ar putea sa nu ti se para ca ai 140 CP
eu unul nu am avut nici un fel de probleme pana acum, AFL-urile sunt senzationale...ca si consum poti sa ajungi si la 15 in oras in mers bara la bara (trafic de Bucuresti, ora 9, pe ploaie), iar afara 7-8 depinde cum mergi...
cum spuneau si colegii, cutia nu prea o ajuta pe accelerari de pe loc, insa la drum masina se comporta foarte bine, ai mereu o rezerva de putere pt depasiri...vb aici de viteze decente
  • VSS

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am condus in test modelul de 1.4 turbo de 140 cp pe Astra GTC , si totusi mi s-a parut destul de puturoasa pentru 140 cp care are si Turbo...
Ca disign este superba , chiar mi-a placut dar ma-s orienta spre un diesel sincer , altcumva merge , chiar daca este mai zgomotos in interior si exterior , are alt cuplu (stiu de la masina mea care are doar 101 cp ).
  • valeriu28

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2013

  • Mesaj Privat
va multumesc foarte mult. o sa caut diesel atunci
  • Kickazz

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2011

  • Mesaj Privat
in oras 1.4T 140cp se duce mult mai bine ca diesel 150cp (am mers si cu tdi 170 si mi se pare apropiat) adica benzinarul e ok in tr.2-3 de prin a 4-a isi arata limitele cutia.
consum cand stateam in zona cu trafic mai lejer aveam ~10.5% in buc , acum am ~11.5% si ~7% afara cand nu ii dau blana Twisted Evil

aaa important de mentionat - am suspensia adaptiva si pe sport zic ca e foarte infipta, fara intr-adevar nu ii dai 140cp...
  • birlec

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@valeriu28
Sa nu cumva sa faci gresala sa iti cumperi un Astra J. Eu o am de 2 ani jumate si vreau sa ii dau foc
Mai bine un Logan, sincer vorbesc sau oricare alta masina chiar si alea chinezesti sunt mai bune.

P.S. daca vrei sa stii si motivele sa imi spui ca ti le scriu, o sa imi ia o zi sau doua, asa de lunga e lista, dar o sa fac un efort sa le scriu
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
@birlec,eu unul sunt interesat de problemele care le ai sau avut la J si cred ca sunt multi care ar vrea sa stie de ele,poate unii le au sau nu.In afara de boala lor de la amortizoare si etrieri nu cred ca e o masina proasta.Eu unul nu ma plang decat de un amortizor zgomotos,dar nu e o problema care nu se poate rezolva.

P.S Decat sa-i dai foc fa o fapta buna si o primesc eu ca donatie, o primesc calduros!
  • birlec

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
mi-e jena sa o scot la vanzare, toate bat pe ea, zici ca ai cutii de bere goale legate dupa ea Smile)))) intra apa in portbagaj https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=83463 mai intra si pe langa geamuri cand o spal
o gramada de scartzaieturi la plasticurile de la bord care nu au trecut nici dupa 2 ani, nu e posibil asa ceva, acum de ceva vreme scartzaie toate usile in timpul mersului, motorul e pe benzina cu zgomot de diesel, scartzaie volanul in pozitia de 20 de grade spre stanga (explicatia celor de la service: spirala e buba, nu ma intreba daca au schimbat-o) si mai sunt. cum imi aduc aminte le scriu. Asta dupa ce am schimbat: vas expansiune lichid racire, ventilator habitaclu, senzor frana

P.S.: imagineaza-ti un drum Oradea -Neptun in conditiile astea, era si noaptea si nu puteam sa pornesc radioul ca dormea ala mic (iti dai seama ce rupt de obosit era daca a adormit in conditiile astea)
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,269
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019 B15LFV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am condus Astra J, am mers si ca pasager in dreapta si nu pot sa spun ca m-a impresionat modelul asta... ca si colegul birlec, am remarcat niste scartaieli deranjante pe parcursul calatoriei, iar motorul de 1.7 diesel mi s-a parut cam zgomotos si puturos, dar si masa masinii isi spune cuvantul, e printre cele mai grele modele din clasa compacta.
Ai spus ca esti tanar si ti-ai dori ceva sportiv...parerea mea e ca Focus MKIII cu un motor pe benzina 1.6 Ecoboost de 150CP 320nm ar fi alegerea ideala.Este o masina complet tehnologizata, cu un motor de ultima generatie si consuma un pic mai mult decat un diesel similar, ca performante nici nu se compara.Am uitat sa precizez tinuta de drum care este cu mult superioara Astrei J, Focusul a avut inca de la primul model suspensie independenta (bara de torsiune chiar), pe cand Astra a ajuns la a 4a generatie si inca are semi-independenta.
In locul tau nici nu as sta pe ganduri, chiar daca...Focusul e un model controversat ca si design.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@birlec

mai taie din ele dale dracu....Smile eu unu o am de aproape 3 ani si nu am avut si sper ca nu o sa am nici o problema majora, cred ca mai tine si de noroc si de cum mergi cu masina
  • dec67

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@birlec

Imi pare rau pentru ghinionul tau, e pacat sa dai 15k euro si sa ai atatea necazuri. DAR, aceasta masina nu e atat de slaba precum spui, asta in general. Daca spui ca erai mai fericit cu un Logan, atunci ai facut o alegere proasta din start.
  • birlec

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
regret ca am cumparat-o, azi am mai descoperit ca trebuie schimbat furtunul de la cutia de viteze la radiator ca scapa ulei.
Deci masina asta e praaaaaaaaaf

@dec67
sa stii ca cumnatul meu e mai fericit decat mine cu loganul lui, in 7 ani de cand o are a schimbat doar filtre, ulei, placutele de frana. si doua bielete, in 7 ani si face cam 15 mii de km pe an pe tot felul de drumuri. A mea cand o sa aiba 7 ani nu stiu daca va mai fi functionala Smile)))
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ba da-o dreaq de masina cu furtunu ei......
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nu cred ca exista un furtun care sa plece de la cutia de viteze si sa duca la radiator, si care pe deasupra sa transporte ulei. Atat uleiul din CV cat si cel din motor au circuit inchis, in interiorul motorului, respectiv cutiei.
  • birlec

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
la cutia automata exista, asa se raceste uleiul din cutia de viteza automata, are un circuit separat in radiatorul de racire

P.S. pt cei care mai intreaba daca sa isi cumpere sau nu astra j, sfatul meu este: "NUUUUUUUU va luati"
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR