- ionescu mihai
- OP
- 36 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Calibra 1992 c20let
- Bucuresti
ionescu mihai
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 c20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
Fitting bigger injectors means that we can achieve more flow at the same fuel pressure, or the same flow at lower fuel pressure. In practice, for a 300bhp LET the SAAB reds running 3.5bar (slightly over stock pressure) are fine, and result in a nice safety margin as well.
Astept ceva sfaturi....merci!
- marian_sro
- *****
- 3,789 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,789
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ionescu mihai
- OP
- 36 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Calibra 1992 c20let
- Bucuresti
ionescu mihai
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 c20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,789 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,789
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ionescu mihai
- OP
- 36 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Calibra 1992 c20let
- Bucuresti
ionescu mihai
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 c20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
In legatura cu intreruperea la 0.8 bar cred ca mai poate fi si de la furtunul de turbo care pierde undeva un pic de presiune ..probabil e spart sau crapat undeva ....apoi intervine comanda de la calculator care compenseaza presiunea pe care o pierde. O sa verific azi sa vad .