- ionescu mihai
- OP
- 36 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Calibra 1992 c20let
- Bucuresti
ionescu mihai
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 c20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut, in primul rand configuratia motorului meu este c20let, stage 3 lotec, intercooler frontal, injectoare rosii de saab, pompa benzina walbro, kkk16 ....acum ceva vreme am avut ceva probleme cu pornirea, de la bujii era si s-a rezolvat......de ieri dupa 1 an si ceva am itp nou la masina si a iesit pe strazi....azi o sa merg la service sa repar 4x4 caci mi-am stricat-o singurel.....am pus pe spate roti diferite (am uitat ca tre sa fie identice). In fice ...cand am avut probleme cu masina am verificat toata instalatia si am ajuns si la pompa de benzina unde am observat ca mai am inca un regulator de benzina chiar langa pompa. Intrebarea e ca nu inteleg de ce am doua regulatoare....cel standard si cel de langa pompa....are cineva idee? Stie cineva cum as putea regla presiunea de benzina in rampa sa am 3.5 bari? Adica teoretic stiu ...practic cum se face ..pas cu pas.....am citit pe http://www.max-boost.co.uk/...m#BiggerInjectors ca tre sa fie 3.5 bari cu clapeta deschisa ......as avea nevoie de ceva sfaturi cum sa reglez sa am 3.5 bari cu clapeta deschisa.....ce presiune ar trebui sa am in relanti?
Fitting bigger injectors means that we can achieve more flow at the same fuel pressure, or the same flow at lower fuel pressure. In practice, for a 300bhp LET the SAAB reds running 3.5bar (slightly over stock pressure) are fine, and result in a nice safety margin as well.
Astept ceva sfaturi....merci!
Fitting bigger injectors means that we can achieve more flow at the same fuel pressure, or the same flow at lower fuel pressure. In practice, for a 300bhp LET the SAAB reds running 3.5bar (slightly over stock pressure) are fine, and result in a nice safety margin as well.
Astept ceva sfaturi....merci!
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ionescu mihai
- OP
- 36 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Calibra 1992 c20let
- Bucuresti
ionescu mihai
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 c20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
Merci de raspuns, cred ca cel mai bine ar fi sa schimb regulatorul....azi tocmai am mers la service si am reparat tractiunea integrala, am avut ocazia sa ma uit mai bine sub masina si am vazut ca este inca un regulator de presiune de benzina reglabil chiar langa pompa de benzina...nu am idee de ce e acolo , probabil fostul proprietar l-a pus. Azi am avut ocazia sa alerg un pic masina si am observat ca in accelaratie pe la 0.8 bar apoi isi revine si continua sa accelareze foarte bine. Oare sa interupa ca are un moment in care nu se alimenteaza sau poate sa fie filtrul de benzina infundat? V-ati mai confruntat cu asa ceva?
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ionescu mihai
- OP
- 36 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Calibra 1992 c20let
- Bucuresti
ionescu mihai
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1992 c20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
salut, mai se pare ciudat ca acel regulator sa fie pus de fabrica....adica nu as vedea logica daca tot e unu pe rampa, de ce ai pune inca unu langa pompa? Mai asteptam pareri....poate cineva stie mai bine.
In legatura cu intreruperea la 0.8 bar cred ca mai poate fi si de la furtunul de turbo care pierde undeva un pic de presiune ..probabil e spart sau crapat undeva ....apoi intervine comanda de la calculator care compenseaza presiunea pe care o pierde. O sa verific azi sa vad .
In legatura cu intreruperea la 0.8 bar cred ca mai poate fi si de la furtunul de turbo care pierde undeva un pic de presiune ..probabil e spart sau crapat undeva ....apoi intervine comanda de la calculator care compenseaza presiunea pe care o pierde. O sa verific azi sa vad .