- alex_t
- OP
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
Nu prea stiu cum sa ma exprim,imi pare rau daca va suna aiurea, deoarece nu prea cunosc termeni tehnici. Pe capacul culbutorilor exista inca un capac mai mic din care pleaca o conducta (furtun) pana la admisia de aer. desfacand acel furtun gros care vine de la filtrul de aer am descoperit ca pe acea conducta vine ulei...Masina o am de vreo 4 luni de zile, am circulat cu ea circa 10.000 KM deja, iar de cand am cumparat-o se auzea un tzacanit la motor...mi-a spus cineva ca injectoarele fac asa.
Mentionez ca am schimbat uleiul acum 8000 de km, 90% din ei fiind facuti in orash, si nu mi-a papat DELOC ulei. Am verificat, nivelul e acelasi, nu am completat deloc de atunci. imi puteti da o mana de ajutor?incerc sa atasez si o poza ca sa intelegeti despre ce conducta e vorba..[/url]
Mentionez ca am schimbat uleiul acum 8000 de km, 90% din ei fiind facuti in orash, si nu mi-a papat DELOC ulei. Am verificat, nivelul e acelasi, nu am completat deloc de atunci. imi puteti da o mana de ajutor?incerc sa atasez si o poza ca sa intelegeti despre ce conducta e vorba..[/url]
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
ma uitam la poza aia si nu-mi dadeam seama ce e cu aranjarea aia , apoi am vazut ca e caroserie de tigra
-furtunul ala de de recirculare gaze gazele care ies pe acolo sunt bagate iar in admisie; ele mai contin si mizerie si de acee uleiul acela.
dupa cum zici tu ajunge chiar pana in filturl de aer ?? Normal ar fi sa o ia spre clapeta de acceleratie. poate nu o fi galeria de admisiei orizontala.
despre tacanit C20NE are un tacanit mai mare la pornire pt ca are tacheti hidraulici si pana ajunge uleiul in ei apoi se aude tacanitul de injectoare in mod normal.
pana la urma ce masina ai ? baga si la semnatura
-furtunul ala de de recirculare gaze gazele care ies pe acolo sunt bagate iar in admisie; ele mai contin si mizerie si de acee uleiul acela.
dupa cum zici tu ajunge chiar pana in filturl de aer ?? Normal ar fi sa o ia spre clapeta de acceleratie. poate nu o fi galeria de admisiei orizontala.
despre tacanit C20NE are un tacanit mai mare la pornire pt ca are tacheti hidraulici si pana ajunge uleiul in ei apoi se aude tacanitul de injectoare in mod normal.
pana la urma ce masina ai ? baga si la semnatura
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- alex_t
- OP
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
Intr-adevar masina din poza e o tigra modificata cu un c20ne. a fost prima poza care mi-a venit la indemana cu un NE
tzacanitul se aude doar daca e capota ridicata, daca e inchisa nu se aude in exterior, iar in habitaclu nu se aude deloc. se aude indiferent daca e cald sau rece motorul.
masina mea este un calibra c20ne din 1990 cu 165.000 km reali (am cumparat-o din germania acum 4 luni la 154.000km)A fost a unui moshulica care a fost singurul proprietar. deci banuiesc ca motorul ar trebui sa fie OK. m-am speriat sa nu trebuiasca segmentat etc. Deci e normal sa gasesc ulei acolo? am desfacut filtrul de aer, si in el nu am gasit ulei.
tzacanitul se aude doar daca e capota ridicata, daca e inchisa nu se aude in exterior, iar in habitaclu nu se aude deloc. se aude indiferent daca e cald sau rece motorul.
masina mea este un calibra c20ne din 1990 cu 165.000 km reali (am cumparat-o din germania acum 4 luni la 154.000km)A fost a unui moshulica care a fost singurul proprietar. deci banuiesc ca motorul ar trebui sa fie OK. m-am speriat sa nu trebuiasca segmentat etc. Deci e normal sa gasesc ulei acolo? am desfacut filtrul de aer, si in el nu am gasit ulei.
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- alex_t
- OP
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
Oameni buni,aveti grija ca tacanitul ala nu poate sa fie doar de la injectoare..Eu am o vectra a cu c20ne si m-a innebunit tacanitul ala,asa ca i-am schimbat injectoarele pana mi-a venit acru-n gat si dupa lupte seculare mi-am dat seama ca regulatorul de presiune din rampa de injectie face asa(capsula aia rotunda de sub iac in care intra un furtun verde de plastic).Motorul mere bine,dar e enervant zgomotul ala,pentru ca il face tot timpul.Asa ca acum vreau sa-l schimb!De 3 ani de cand am masina face tacanitul ala!
botedno
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2008
- Mesaj Privat
sal .si eu am un vectra din 1991 cu motor c2one si aveam prima data ulei pe burduful acela si cu timpul a inceput sa ajunga cat mai mult si se scurgea in filtrul de aer.mi sa spus ca sunt dus e garniturile de supape si la evacuare impinge gaze in motor si find presiune imi arunca si uleiul pe acel furtunas ce duce la admisie.eu am scos furtunul de pe admisie prelungind-o intr-o sticluta de plastic in spatele motorului.