- alex_shaolin
- OP
- 7 mesaje
- din 25 Nov 2006
- Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Bucuresti
alex_shaolin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Daca sunetul de care vorbestie e gen clac-clac regulat si tine cont de turatie acesta poate veni de la convertizor , e o piesa care cedeaza de cele mai multe ori datorita proastei intretineri a cutiei ( ulei si filtru de ulei schimbate rar/de loc).
- alex_shaolin
- OP
- 7 mesaje
- din 25 Nov 2006
- Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Bucuresti
alex_shaolin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2006
- Mesaj Privat
P.S. am dat de cica cei mai tari reparatori de cutii automate din bucuresti,au serviceul la Pta. Chibrit in spate ce da in Bdul.Expozitiei.
(cam cit poa' sa ma coste un convertizor?se gaseste?si implica darea cutiei jos?)
- alex_shaolin
- OP
- 7 mesaje
- din 25 Nov 2006
- Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Bucuresti
alex_shaolin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Convertizorul costa in jur de 800 de euro original Opel , alte variante sunt bineinteles mai ieftine.Pentru inlocuire e necesara demontarea cutiei sau a motorului .
Daca apelezi la o varianta s-h primul lucru pe care trebuie sa-l faci dupa montare e schimbarea uleiului si filtrului.
- alex_shaolin
- OP
- 7 mesaje
- din 25 Nov 2006
- Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Bucuresti
alex_shaolin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2006
- Mesaj Privat