- alex_shaolin
- OP
- 7 mesaje
- din 25 Nov 2006
- Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Bucuresti
alex_shaolin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am patzit-o grav pina la urma desi am bagat o gramada de bani in masina ce se numeste Opel Omega,de ieri a inceput un zgomot puternic metalic ca o bataie regulata sub masina ce se aude si in relanti iar in mers masina parca nu mai trage si are un zgomot infundat parca de toba sparta,am ridicat-o in rampa la un service,m-au pus sa scot cheia din contact,au bagat o surubelnitza in fanta de vizitare de la cutia automata...verdict VOLANTA nasoala sau convertizorul(convertizorul daca ar fi fost defect nu ar fi trebuit sa mai cupleze din R in D nu?)ala eram cam pusti si nu prea am incredere cutia si motorul sint schimbate in primavara de pe o Omega din '99 ceva pareri
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Masinile care au cutie automata nu au volanta , e doar un disc pe care se fixeaza convertizorul , nu am idee la ce se referea "mecanicul".
Daca sunetul de care vorbestie e gen clac-clac regulat si tine cont de turatie acesta poate veni de la convertizor , e o piesa care cedeaza de cele mai multe ori datorita proastei intretineri a cutiei ( ulei si filtru de ulei schimbate rar/de loc).
Daca sunetul de care vorbestie e gen clac-clac regulat si tine cont de turatie acesta poate veni de la convertizor , e o piesa care cedeaza de cele mai multe ori datorita proastei intretineri a cutiei ( ulei si filtru de ulei schimbate rar/de loc).
- alex_shaolin
- OP
- 7 mesaje
- din 25 Nov 2006
- Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Bucuresti
alex_shaolin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2006
- Mesaj Privat
Mii de multumiri Senator,mama ce prosti sint mecanicii astia in general isi dau cu parerea fara sa stie macar care e treaba...culmea e ca am sunat niste meseriasi adevarati(reparatori cutii automate) care nu s-au aruncat sa ma lumineze si pe mine ca nu exista volanta sunetul este metalic proeminent si se amplifica in mers dar am si un fel de parait ca de toba sparta desi nu este nici o toba sparta tot de alaltaieri si se aude concomitent cu clankanitul dar numai pe acceleratie,pot oare sa merg cu masina in conditiile amintite?macar citeva zile incetishor ca sa pot alerga pe la citeva serviceuri?
P.S. am dat de cica cei mai tari reparatori de cutii automate din bucuresti,au serviceul la Pta. Chibrit in spate ce da in Bdul.Expozitiei.
(cam cit poa' sa ma coste un convertizor?se gaseste?si implica darea cutiei jos?)
P.S. am dat de cica cei mai tari reparatori de cutii automate din bucuresti,au serviceul la Pta. Chibrit in spate ce da in Bdul.Expozitiei.
(cam cit poa' sa ma coste un convertizor?se gaseste?si implica darea cutiei jos?)
- alex_shaolin
- OP
- 7 mesaje
- din 25 Nov 2006
- Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Bucuresti
alex_shaolin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2006
- Mesaj Privat
Mda....gata.....s-a bulit minunata mea cutie automata,bate ca draqu si hirie ca naiba,am fos la cica singurul service autorizat de reparatii cutii automate din curtea ROCAR de pe Sos.Giurgiului si m-i s-au parut jepcari frate imi cerea 1500 E sa mi-o repare am inteles ca una in second merge la 800 E cu a mea la schimb tot e mult da ce sa fac.....HELPPP
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Nu stiu exact ce tip de cutie are motorizarea X25DT insa e sigur ca nu poti folosi nici o cutie de pe variantele pe benzina.Reparatia unei cutii automate poate ajunge cu siguranta la 1500 de euro pret in care intra si inlocuirea sau reconditionarea convertizorului.Ceea ce e foarte clar e faptul ca o asemenea investitie e prea mare ca sa apelezi la diversi "specialisti" de pe la noi mai ales ca in Germania pretul e acelasi.
Convertizorul costa in jur de 800 de euro original Opel , alte variante sunt bineinteles mai ieftine.Pentru inlocuire e necesara demontarea cutiei sau a motorului .
Daca apelezi la o varianta s-h primul lucru pe care trebuie sa-l faci dupa montare e schimbarea uleiului si filtrului.
Convertizorul costa in jur de 800 de euro original Opel , alte variante sunt bineinteles mai ieftine.Pentru inlocuire e necesara demontarea cutiei sau a motorului .
Daca apelezi la o varianta s-h primul lucru pe care trebuie sa-l faci dupa montare e schimbarea uleiului si filtrului.
- alex_shaolin
- OP
- 7 mesaje
- din 25 Nov 2006
- Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Bucuresti
alex_shaolin
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1994 2.5 dt 130 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2006
- Mesaj Privat