- PetruA
- OP
- 136 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Vectra 2000 Y16XE
- Caras-Severin
PetruA
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am fost la toate magazinele de piese auto de la mine din oras, dar nimeni nu-mi poate spune cu exactiate ce bucsa bara antiruliu necesita masina mea.
Vectra B2, an 2000, motor 1600 cmc, injectie 16 valve (Y16XE)
Bara antirului fata are diametrul de 19,6 mm (dar este cojita vopseaua de pe ea, de aceea cred ca diametrul real este de 20 mm), iar cea spate are diametrul de 16 mm.
La magazine, fiecare firma producatoare da un alt diametru la bucsa (pe fata exista de 16, 17, 18, 19 mm, iar pe spate 14, 15, 16 mm).
Ce diametru interior trebuie sa aibe bucsa, daca bara antirului are 19 mm pe fata, respectiv 16 mm pe spate?
Am gasit acum un topic in legatura cu bucsele fata, in care scrie ca pe bara de 20 mm se pun bucse de 18 mm.
Atunci inseamna ca pe spate, pe bara de 16 mm se pun bucsele de 14 mm?
Vectra B2, an 2000, motor 1600 cmc, injectie 16 valve (Y16XE)
Bara antirului fata are diametrul de 19,6 mm (dar este cojita vopseaua de pe ea, de aceea cred ca diametrul real este de 20 mm), iar cea spate are diametrul de 16 mm.
La magazine, fiecare firma producatoare da un alt diametru la bucsa (pe fata exista de 16, 17, 18, 19 mm, iar pe spate 14, 15, 16 mm).
Ce diametru interior trebuie sa aibe bucsa, daca bara antirului are 19 mm pe fata, respectiv 16 mm pe spate?
Am gasit acum un topic in legatura cu bucsele fata, in care scrie ca pe bara de 20 mm se pun bucse de 18 mm.
Atunci inseamna ca pe spate, pe bara de 16 mm se pun bucsele de 14 mm?
- PetruA
- OP
- 136 mesaje
- din 23 Jun 2010
- Vectra 2000 Y16XE
- Caras-Severin
PetruA
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2010
- Mesaj Privat
- krydoo
- **
- 141 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Ce simptome rezulta din uzura bucselor de la barastabilizatoare? Oare un "troncanit" cand treci peste denivelari sau gropi. Ceva de genu cum se manifesta la bieleta antiruliu. Intreb pentru ca eu am un troncanit pe partea dreapta(la o Insignia). Am cumparat deja bieletele antriruliu si urmeaza sa le schimb. Insa am auzit de curand de termenul bucsa bara stabilizatoare.....
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- nicusor_sef89
- **
- 268 mesaje
- din 02 Mai 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Valcea
nicusor_sef89
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2012
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- krydoo
- **
- 141 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ionut mosa
- *
- 13 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Insignia 2010 A20dth
- Timis
ionut mosa
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
- nicusor_sef89
- **
- 268 mesaje
- din 02 Mai 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Valcea
nicusor_sef89
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2012
- Mesaj Privat
depinde de principiuil bieletei si modul eu de alcatuire spre exemplu la vectra a este o bucsa de cauciuc(cred) in care se prinde o tija ca sa tina bratul rigid si nu cred ca va bate vreodata insa se cunoaste cand se uzoeaza caci acea tija nu mai este la loocul optim ci este impinsa usor usor spre exterios aproape de a iesi.(eu vorbesc de cazul meu nu ma pot preciza dspre alte masini daca nu am vazut vreodata sistemul) iar la socrul meu la ford focus din 2002 bieleta antirului este bazata pe un principiul asemanator pivotului deci aceea se aude imediat cand se uzeaza caci bate din cauza ca isi face joc .sper ca m-am facut inteles
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat