Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • PetruA

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am fost la toate magazinele de piese auto de la mine din oras, dar nimeni nu-mi poate spune cu exactiate ce bucsa bara antiruliu necesita masina mea.
Vectra B2, an 2000, motor 1600 cmc, injectie 16 valve (Y16XE)
Bara antirului fata are diametrul de 19,6 mm (dar este cojita vopseaua de pe ea, de aceea cred ca diametrul real este de 20 mm), iar cea spate are diametrul de 16 mm.
La magazine, fiecare firma producatoare da un alt diametru la bucsa (pe fata exista de 16, 17, 18, 19 mm, iar pe spate 14, 15, 16 mm).
Ce diametru interior trebuie sa aibe bucsa, daca bara antirului are 19 mm pe fata, respectiv 16 mm pe spate?

Am gasit acum un topic in legatura cu bucsele fata, in care scrie ca pe bara de 20 mm se pun bucse de 18 mm.
Atunci inseamna ca pe spate, pe bara de 16 mm se pun bucsele de 14 mm?
Skip ads

  • PetruA

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Inca o intrebare, la montajul bucselor este necesara ungerea lor pe suprafata de contact cu bara antirului?
Sau bucsele nu sunt rezistente la produse petroliere si ar fi o greseala ungerea lor?
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
eu am schimbat de 3 ori bucsele si tocmai acum am facut cum trebuie, adica: la bara de 24 mm am luat conform programului bucsa de 22, am pus pe bara banda de teflon si am dat si cu vaselina siliconica. vezi ca trebuie puse cu deschizatura catre fata masinii.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ce simptome rezulta din uzura bucselor de la barastabilizatoare? Oare un "troncanit" cand treci peste denivelari sau gropi. Ceva de genu cum se manifesta la bieleta antiruliu. Intreb pentru ca eu am un troncanit pe partea dreapta(la o Insignia). Am cumparat deja bieletele antriruliu si urmeaza sa le schimb. Insa am auzit de curand de termenul bucsa bara stabilizatoare.....
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
eu am,,,lungit viata,,,bucselor cu o bucata de cauciuc rezistent pus sub bucsi si astfel se face o sstrangere mai tare asupra lor
grosimea este de maxim 3 mm.
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
cat au costat bucsele astea caci eu am fost pe aici si nu am gasit la nici un magazin sau nu au vrut sa imi aduca din diferite motive
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pana la urma ce efect are uzura acelor bucse?
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
troncanit sau scartait. plus o directie si stabilitate incorecta pe viraje.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc!
Lam mine se aude un troncanit doar pe parte dreapta si nu mereu. Pe viraje este stabila si precisa. Sa ma duc oare cu gandul doar la bieleta antiruliu:-?
  • ionut mosa

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
daca e bieleta antiruliu atunci ar trebui sa bata intruna!
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
depinde de principiuil bieletei si modul eu de alcatuire spre exemplu la vectra a este o bucsa de cauciuc(cred) in care se prinde o tija ca sa tina bratul rigid si nu cred ca va bate vreodata insa se cunoaste cand se uzoeaza caci acea tija nu mai este la loocul optim ci este impinsa usor usor spre exterios aproape de a iesi.(eu vorbesc de cazul meu nu ma pot preciza dspre alte masini daca nu am vazut vreodata sistemul) iar la socrul meu la ford focus din 2002 bieleta antirului este bazata pe un principiul asemanator pivotului deci aceea se aude imediat cand se uzeaza caci bate din cauza ca isi face joc .sper ca m-am facut inteles
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Oricum o sa schimb bieletele ca tot le-am cumparat. Dar nu stiam daca sa iau pentru orice eventualitate si bucsele barei stabilizatoare ca tot demonta rotile .
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR