Sam 25 Dec, 2021 2:09 pm
Mașina în cauzã e un sport tourer 2010, 96 kw.
Codul afișat a fost 2428, mesaj în bord engine overheated, cu trepidații și șuturi cât am reușit sã merg cu ea 200 m, cât și sunete urâte de la motor.
Am lãsat mașina pe pauzã cu capota deschisã și capacul la motor dat jos, având bulan și de un vânt rece pe Dunãre.dupã 20 30 minute, punând contractul, acul indica un pic peste 50 grade, dat cheie și instantaneu acul a urcat la 130, deci clar o problemã de senzor cum am gândit atunci pe loc.a doua zi dimineațã, adicã ieri, nu a mai pornit, doar învârtea fãrã sã porneascã.
Pus test pe ea, cu P2428 permanent, am reușit sã șterg și a pornit la sfert, fãrã alte figuri pe timpul deplasãrii ieri, cât și azi.ce am observat ieri, nu îmi indica temperatura exterioarã pe display, pânã am ajuns acasã și am oprit și repornit.azi indicã ok, 9 grade.se pare cã rand pe rand începe sã îi crape electronica .. pânã acum neavând probleme deosebite în 6 ani de când o am și multe drumuri prin europa.mi-e cam nașpa sã mai plec la drum lung fãrã test, sigur acel senzor va face din nou figurine.dacã ai idee cumva pe care sã îl bãnuiesc și unde sunt amplasați, dã-mi te rog o idee sã îi arunc o privire.
Merci, sãrbãtori fericite.