ma14
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
buna,
am avut si eu o problema (sau nu!) de curand si anume ... dupa ce am parcat, am lasat masina putin la relanti si am observat ca masina avea consumul instant pe display de 2,5 - 2,7 l si ventilatorul mergea intr-o veselie. am ridicat capota pentru ca am auzit zgomot specific ventilatorului si intr-adevar acesta mergea. in conditiile in care afara erau cateva grade cu minus.
dupa 3-4 minute s-a oprit ventilatorul, consumul a revenit la normal (0.5 - 0.6 l / h) si nu s-a mai intamplat nimic. motorul mergea normal, fara nici un cod de eroare. am uitat sa mentionez, temperatura motorului a ramas constant pe valoarea de 87 grade celsius, inainte si dupa.
Astra H 1.7cdti Z17DTR 2008
multumesc
am avut si eu o problema (sau nu!) de curand si anume ... dupa ce am parcat, am lasat masina putin la relanti si am observat ca masina avea consumul instant pe display de 2,5 - 2,7 l si ventilatorul mergea intr-o veselie. am ridicat capota pentru ca am auzit zgomot specific ventilatorului si intr-adevar acesta mergea. in conditiile in care afara erau cateva grade cu minus.
dupa 3-4 minute s-a oprit ventilatorul, consumul a revenit la normal (0.5 - 0.6 l / h) si nu s-a mai intamplat nimic. motorul mergea normal, fara nici un cod de eroare. am uitat sa mentionez, temperatura motorului a ramas constant pe valoarea de 87 grade celsius, inainte si dupa.
Astra H 1.7cdti Z17DTR 2008
multumesc
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Nu ai nici o problema, se face regenerarea filtrului de particule.
Pentru mai multe detali citeste aici; https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Nu ai nici o problema, se face regenerarea filtrului de particule.
Pentru mai multe detali citeste aici; https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
mulahul- Suspendat
- 439 mesaje
- din 13 Jul 2008
- Astra 2006 z17dth
- Alta tara
mulahul- Mesaje scrise: 439
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2008
- Mesaj Privat
ma14
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
salut si multumesc pentru raspunsuri.
referitor la EGR, daca masina merge bine are vreun rost sa ma ating de el si sa-l curat?
intr-adevar sub 0.5 l / h la relanti (fara ac, cum ai spus si tu) nu am vazut sa scada iar in mers nu am fost atent niciodata. eu merg putin mai sportiv si nu ma prea uit la consumul instant.
referitor la EGR, daca masina merge bine are vreun rost sa ma ating de el si sa-l curat?
intr-adevar sub 0.5 l / h la relanti (fara ac, cum ai spus si tu) nu am vazut sa scada iar in mers nu am fost atent niciodata. eu merg putin mai sportiv si nu ma prea uit la consumul instant.
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Motorul lui are 110 cp si e normal sa aibe o medie de consum mai mare in ralanti comparativ cu cel de 100 cp. Pe de alta parte problema lui era data de fltrul de particule, asa fac toate masinile cand isi fac regenerarea. Niciodata sa nu opresti motorul cand vezi ca a inceput o regenerare, daca e posibil incearca sa mergi cu ea la viteza constanta si peste 2000 de rotatii si nu o sa ai probleme nici cu EGR, Injectoare etc.
Bafta
Bafta
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
Eu la 1.9 am 0.7-0.9l/h cu motorul cald. Inainte de a calibra computerul de bord aveam, 0.5-0.7l/h cu motorul cald. (am aplicat o corectie de +11.5%)
Aici s-a discutat mai pe larg: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=66305
Aici s-a discutat mai pe larg: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=66305
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat