Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • lord_fulger

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara!Am o vectra din 97 care nu se mai alimenteaza!Primul lucru la care m-am gandit a fost releul dar ala e bun bine,demontez pompa o probez functioneaza, iau aparatul de masura si masor tensiune la fire fara contact 1,5 v, cu contactul pus 3,5v!Are cineva vreo idee ce poate fi?
Skip ads

  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Incearca o diagnoza.Posibil sa-ti dea "fuel pump relay low voltage",caz in care ori ai vre-o punere la masa,ori un fir undeva intrerupt.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie sa verifici intr-o cupla a unui injector demontata,daca pe un pin(papuc),ai 12v,cu contactul pus.Daca ai 12v,trebuie sa cauti o siguranta(posibil arsa) a pompei de 20A(F19),in tabloul de sub bord,a 5-a,de sus,de la dreapta spre stinga.Daca nu ai 12v,in cupla injectorului,scrie si continuam cercetarile...
  • lord_fulger

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
siguranta 19 e goala si a fost asa mereu nici macar papuci nu are
  • donatelo

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pompa primeste 12 v doar cu contactul in pozitia actionare electromotor,nu doar cu contactul pus. masoara tensiunea la pompa in timp ce vrei sa pornesti motorul.
  • lord_fulger

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara!In seara asta am pus pompa pe direct am verificat daca a a ajuns benzina in rampa injectoarelor am dat la automat si nimic am zis sa verific daca are scinteie am scos bujia 4 am pus-o direct pe minusul de la baterie si iar nimic verific daca ajunge curent in bobina (mufa cea cu trei fire)si erau 12 volti.Concluzia mea e dusa bobina!Dar sa va povestesc cum a inceput poate va da-ti seama si poate gresesc eu,ultima data am facut cu ea 1400 km cu 2 pauze de o ora in ultimii 300 km a inceput sa intrerupa scurt zic bun benzina proasta cu apa ajung acasa toate bune si frumoase parchez a doua zi vreau sa plec porneste greu si se opreste dupa care a mai pornit de vreo 3 ori a stat vteo 2 minute dupa care s-a oprit fac o tura de fiecare data cand opream la stop se oprea pornea greu si cu rateuri si mergea foarte intrerupt ajuns acasa parchez cand sa mai pornesc nimic si de atunci tot caut si iese ceva nou
  • lord_fulger

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
donatelo a scris:pompa primeste 12 v doar cu contactul in pozitia actionare electromotor,nu doar cu contactul pus. masoara tensiunea la pompa in timp ce vrei sa pornesti motorul.
cand dau la automat am chiar mai putin 2 volti si ceva
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Scuze ca nu am precizat conditia de rotire a motorului.De regula eu suntez(fac o punte) in cupla releului pompei de benzina,pentru a putea lucra singur.La orice masuratoare e important a avea o referinta sigura,in cazul de fata,masa sigura.Pompa si injectoarele au plus 12V din acelasi releu,de aceea am recomandat masurarea in cupla unui injector,deoarece vei folosi ca referinta,masa motorului,care e sigura(electromotorul functioneaza).Daca am 12v la cupla injectorului,verific si in cupla pompei de benzina,dar folosind referinta(masa) din imediata apropiere(caroserie).Daca am 12v,cu masa de pe caroserie si cu masa din cupla nu am,verific continuitatea firului de masa(intrerupt,contact imperfect).Daca nu am 12v,cu masa de pe caroserie,verific continuitatea firului de plus(intrerupt,contact imperfect) pina in cupla releului pompei de benzina. E posibil sa rezolvi problema...!
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
big_electro61 cum ai spus tu cum se verifica pompa de benzina si un copil de 10 se poate descurca
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Toti suntem niste copii,un pic mai mari...!
  • lord_fulger

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
big_electro61 multumesc pt raspuns .Azi am desfacut-o bucati si nimic am masurat toti senzoritoate releele am comparat cu cele care le am pe tigra pt am face o idee am folosit si Vivid workshopdata ATI 10.2 pentru a vedea valorile exacte a releelor senzorilor si bobinei masurate toate se incadreaza in parametri.sincer nu mai am nici o idee.L tigra fara senzorii de pe arbori a pornit mai greu dar a pornit la vectra sunt buni si legaturile la fel infasurarea primara a bobine are 1,5 ohmi e in parametri .Nu am patit asa ceva de cand ma stiu.am scris intr/un post mai sus care au fost simptomele
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Functioneaza pompa sau nu...!
  • lord_fulger

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
da functioneaza dar tot nu porneste
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De multe ori verificarea statica,nu este relevanta,de aceea se folosesc testere,care te ghideaza rapid spre cauza,oferindu-ti si valori reale,pentru a putea analiza diferite stari tehnice.Sa stii ca epoca in care se faceau,verificari doar "la rece" si se tragea de fire,a trecut...! Regret ca in situatia in care esti,nu poti fi ghidat spre rezolvare,sunt prea multe necunoscute...!
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Ca o parere,mersul intrerupt si rateurile duc spre bobina,nu spre pompa de benzina.Ai verificat scanteia pe toate 4 fishe ?Eu am patit ceva asemanator,totul parea in regula,totusi pornea greu si zgaltaia ca dracu,mai dadea si rateuri,apoi nu a mai pornit si pace.Bobina era impuscata si-mi dadea scanteie aiurea,ca intr-un final sa nu-mi mai dea deloc pe 3.Nu-ti mai spun ca pana sa depistez,si-au dat toti cu parerea,de am desfacut capacu distributiei,un dinte inainte,unul inapoi...circ!... Pana la urma am depistat bobina si dupa ce am schimbat-o,a pornit brici.
O alta patanie am avut-o cu Kadett-ul,14 NZ parca, benzina ,acum vre-o 10 ani.Drum spre Galati,cam pe langa Giurgeni, 90km/h,doua smucituri ,apoi pauza,motor oprit.Dadeam la cheie si..nimic.Tractat masina pana-n Giurgeni,la un atelier auto.Dau si baietii si vad ca n-am scanteie.Bobina zic ei.Microbuz,Constanta,cumpar bobina,ajung inapoi,montat,...nimic.Mie-mi parea totusi ca la automat se invarte cam usor,asa ca-mi dau cu parerea sa nu fie cureaua distributiei.Baietii cracaneaza un pic capacu pe sus,unde se vedea cureaua intinsa si ma asigura ca e OK.Vine inca un ciutan de-al lor(ca asa era,care cum venea,mai dadea o cheie..Smile ) si da la automat,in timp ce eu cracanasem capacul distributiei.Surpriza,cureaua nu se invartea.Deja baietii abandonasera,ridicand din umeri,asa ca m-am apucat de treaba,am desfacut capacul complet.Cureaua "barbierita" vre-o 10-15 cm exact sub pinion arbore.Ala se invartea la automat,dar cureaua...Din nou,microbuz,Constanta,curea,inapoi.Intre timp se facuse seara.Am montat cureaua la lanterna(baietii deja plecasera)pus la punct,si din fericire pentru mine,a pornit,nu am avut atinsa nici o supapa,nimic!M-am ales in schimb cu o bobina in plus si cu o alta bobina de pe distribuitor bulita(mesterii mi-au si-au tot bagat surubelnita initial pe acolo),de nu-mi mai arata nimic turometrul.Dar am plecat,bucuros ca nu am bulit motorul mai grav.

Cauta la dezmembrari o bobina si probeaza.Personal cred ca acolo este buba.Bobina-ti da scanteie doua cu doua,sa nu fie ca la mine,sa-ti dea cand la 3,cand la 4 odata...
  • lord_fulger

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
La curea m/am uitat prima data cu toate are doar 3000 de km.Acum astept sa ajunga un opcom.sa ii fac o diagnoza dupa care revin.
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Daca nu ai chef sa verifici instalatia alimenteaza pompa separat pe masina eventual direct din releul ei ca sa fie doar pe contact si gata...
Este logic ca daca in mufa care intra in pompa iti vin mai putin de 9 v este un scurt undeva pe traseu
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Functioneaza pompa sau nu...!

lord_fulger a scris:da functioneaza dar tot nu porneste

lord_fulger a scris:Buna seara!In seara asta am pus pompa pe direct am verificat daca a a ajuns benzina in rampa injectoarelor am dat la automat si nimic

Nu e clar ca problema nu este de la carburant,alimentare?... Oare?
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Pai a ajuns sau nu benzina in injectoare?
  • lord_fulger

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Azi mi-a ajuns OP COM-ul.L-am probat prima data pe tigra a functionat am sters toate codurile de eroare care le avea in memorie dupa care am incercat pe vectra si surpriza(neplacuta) se conecteaza la abs,la radio,la imobilizator la usi si la tot ce mai e pe acolo dar la MOTOR nu.Acum intrebare :E MOARTA CENTRALINA ? Din cate deduc de pe VIVID WORKSHOPDATA centralina de la abs nu are nici o legatura cu ECU si nici celalalte care le-am enumerat mai sus.Poate centralina(ECU) sa se arda ?Se poate repara?Daca o schimb cu alta trebuie sa am si contactul si cheile ?daca as avea doar centralina(ECU) fara contact si chei se poate face cu opcom sa porneasca?Astept opinii
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR