valyyy25
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 Y26se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2009
- Mesaj Privat
Sal. Am o problema cu masina...si nu ii dau de cap. Pe masina am avut initial motor de 2.0l benzina,dar din cauza unor defectiuni l-am schimbat cu x18xe. Acuma nu mai stiu exact...daca de atunci...sau la ceva timp dupa aia..nu mai imi indica bine benzina... Daca bag de 50 de lei de exemplu..urca pana la prima linie alba deasupra celor rosii. Dupa ce fac..fie 5 km..acul ajunge lipit de 0..si acolo ramane. Nu stiu ce sa ii fac..am desfacut acolo sub bancheta..am reusit sa scot plutitorul afara..am fost cu el la un electrician..si o masurat ceva..si el zice k merge.. L-am pus inapoi si tot asa...la fel..nu indica nimic.
Inca o problema...dupa ce am schimbat motorul...nu mai merge tempomatul... Adica este un fir care trebe agatat acolo langa acceleratie..si nu ii prins nicaieri. am incercat sa trag de el..sa fac ceva sa ajunga..dar nici o sansa.. Nici daca trag acceleratia la maxim...tot nu ajunge la cablul de la tempomat. Am pus o poza..se vede in ea motorul..si cablul ala..eventual mai fac una...si o atasez. Multumesc anticipat tuturor!
Inca o problema...dupa ce am schimbat motorul...nu mai merge tempomatul... Adica este un fir care trebe agatat acolo langa acceleratie..si nu ii prins nicaieri. am incercat sa trag de el..sa fac ceva sa ajunga..dar nici o sansa.. Nici daca trag acceleratia la maxim...tot nu ajunge la cablul de la tempomat. Am pus o poza..se vede in ea motorul..si cablul ala..eventual mai fac una...si o atasez. Multumesc anticipat tuturor!
dereck
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Rezervorul vostru are cam 0.8 metri lungime si cam 0,6 metri lungime cu aprox.0.2 inaltime.Fa un cubaj tot aproximativ,si vezi cam ce inaltime volumetrica o sa-ti dea cei 9 litri carburant.Acum inchipuie-ti ce se intampla cu respectivul carburant in momentul accelerarii ori franarii,viraj dreapta/stanga,in respectivul rezervor.Senzorul nivel este un plutitor efectiv,nu un sistem radar de detectie...Nu este vorba de cei 5 km parcursi,ci de faptul ca odata plecat de pe loc,carburantul "fuge "in spate,plutitorul coboara urmarind nivelul artificial scazut,de unde citirea "cazuta" rapid. Cei 9 litri,abea daca "manjesc" fundul rezervorului.Teoretic,banda rosie ar trebui sa-ti asigure un rulaj de aproximativ 50 km,pana sa moara motorul.Baga 20l si ai sa vezi ca eroarea de afisare este mai mica.
Plus ca ,un rezervor "obisnuit" mai in permanenta gol,atrage in interior apa provenita din condens,ori nici pompei de benzina nu-i prea place "conditia" asta.
Plus ca ,un rezervor "obisnuit" mai in permanenta gol,atrage in interior apa provenita din condens,ori nici pompei de benzina nu-i prea place "conditia" asta.