Lun 11 Feb, 2013 7:41 am
Rezervorul vostru are cam 0.8 metri lungime si cam 0,6 metri lungime cu aprox.0.2 inaltime.Fa un cubaj tot aproximativ,si vezi cam ce inaltime volumetrica o sa-ti dea cei 9 litri carburant.Acum inchipuie-ti ce se intampla cu respectivul carburant in momentul accelerarii ori franarii,viraj dreapta/stanga,in respectivul rezervor.Senzorul nivel este un plutitor efectiv,nu un sistem radar de detectie...Nu este vorba de cei 5 km parcursi,ci de faptul ca odata plecat de pe loc,carburantul "fuge "in spate,plutitorul coboara urmarind nivelul artificial scazut,de unde citirea "cazuta" rapid. Cei 9 litri,abea daca "manjesc" fundul rezervorului.Teoretic,banda rosie ar trebui sa-ti asigure un rulaj de aproximativ 50 km,pana sa moara motorul.Baga 20l si ai sa vezi ca eroarea de afisare este mai mica.
Plus ca ,un rezervor "obisnuit" mai in permanenta gol,atrage in interior apa provenita din condens,ori nici pompei de benzina nu-i prea place "conditia" asta.