- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Dotat cu accente noi de design si cu motoare noi care sunt mai compacte, mai puternice si mai economice, noua editie Opel Astra va fi disponibila in reprezentante incepand cu februarie 2007. Avand peste 1,2 milioane de unitati vandute de la debutul sau din martie 2004, a treia generatie de autovehicule Astra joaca un rol important in statisticile europene de vanzari. Noul Astra va avea premiera mondiala la Bologna Motor Show (7 – 17 decembrie, 2006) si va putea fi comandat in Romania incepand cu 27 noiembrie.
In viitor, cumparatorii de autovehicule Astra vor putea alege intre unsprezece variante de motorizari, avand intre 90 si 240 CP. Gama de motorizari Astra s-a extins cu doua motoare noi pe benzina extrem de eficiente de 1,6 litri si doua unitati turbo-diesel common-rail 1,7 CDTI, care sunt deja capabile sa atinga standardele de emisii viitoare.
Noul ECOTEC de 1,6 litri (85 kW/115 CP) cu masa optimizata, echipat cu arbore cu came variabil, se alatura motorului cel mai bine vandut TWINPORT de 1,6 litri (77 kW/105 CP). Cu motorul de 115 CP cuplat la o transmisie Easytronic cu cinci trepte, Astra are nevoie doar de 6,3 litri de combustibil la 100 de kilometri. Controlul variabil continuu asupra celor doi arbori cu came este cel care aduce performanta. Cu acest sistem “Cam-Phase”, distributia supapelor poate fi variata, in functie de viteza si de nivelul de incarcare al unitatii de patru supape, pentru o performanta sau un consum optim. Noul motor turbo de 1,6 litri (132 kW/180 CP), care inlocuieste motorul turbo de 2,0 litri cu 125 kW/170 CP si este cuplat la o transmisie de sase trepte in varianta standard, se poate lauda cu o reducere si mai mare a consumului. In comparatie cu predecesorul sau, consumul total este redus cu mai mult de 13 procente, la 7,7 litri la 100 de kilometri.
Noile motoare CDTI de 1,7 litri cu 81 kW/110 CP si 92 kW/125 CP sunt ambele cuplate la o transmisie manuala cu sase trepte si sunt prevazute cu injectie common rail, tehnologie cu patru supape cu control al rotatiei si un filtru de particule care nu necesita intretinere. Disponibile incepand cu primavara anului 2007, acestea vor inlocui unitatile CDTI de 1,9 litri cu 74 kW/100 CP si 88 kW/120 CP.
In viitor, cumparatorii de autovehicule Astra vor putea alege intre unsprezece variante de motorizari, avand intre 90 si 240 CP. Gama de motorizari Astra s-a extins cu doua motoare noi pe benzina extrem de eficiente de 1,6 litri si doua unitati turbo-diesel common-rail 1,7 CDTI, care sunt deja capabile sa atinga standardele de emisii viitoare.
Noul ECOTEC de 1,6 litri (85 kW/115 CP) cu masa optimizata, echipat cu arbore cu came variabil, se alatura motorului cel mai bine vandut TWINPORT de 1,6 litri (77 kW/105 CP). Cu motorul de 115 CP cuplat la o transmisie Easytronic cu cinci trepte, Astra are nevoie doar de 6,3 litri de combustibil la 100 de kilometri. Controlul variabil continuu asupra celor doi arbori cu came este cel care aduce performanta. Cu acest sistem “Cam-Phase”, distributia supapelor poate fi variata, in functie de viteza si de nivelul de incarcare al unitatii de patru supape, pentru o performanta sau un consum optim. Noul motor turbo de 1,6 litri (132 kW/180 CP), care inlocuieste motorul turbo de 2,0 litri cu 125 kW/170 CP si este cuplat la o transmisie de sase trepte in varianta standard, se poate lauda cu o reducere si mai mare a consumului. In comparatie cu predecesorul sau, consumul total este redus cu mai mult de 13 procente, la 7,7 litri la 100 de kilometri.
Noile motoare CDTI de 1,7 litri cu 81 kW/110 CP si 92 kW/125 CP sunt ambele cuplate la o transmisie manuala cu sase trepte si sunt prevazute cu injectie common rail, tehnologie cu patru supape cu control al rotatiei si un filtru de particule care nu necesita intretinere. Disponibile incepand cu primavara anului 2007, acestea vor inlocui unitatile CDTI de 1,9 litri cu 74 kW/100 CP si 88 kW/120 CP.
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Tinand cont de reactia pozitiva la stilul designului modern al modelului Astra de la debutul sau din 2004, designerii si-au concentrat atentia in noua editie asupra detaliilor de fine tuning, in special asupra partii frontale si a partii din spate spate. Varianta station wagon si cea cu cinci usi sunt prevazute cu o traversa cromata mai mare, avand logo-ul Opel integrat. Elementul decorativ distinctiv preia conicitatea capotei in forma de V si o continua la barele grilei radiatorului, care sunt acum de asemenea cromate. Deschizatura capotei a fost redusa din punct de vedere optic. Contururile impetuoase ale proiectoarelor pentru ceata integreaza bara de protectie in aspectul frontal aerodinamic. Alte dotari distinctive noi la Astra includ lampile spate cu design 3-D, precum si carcasele farurilor cu aspect cromat, ca alternativa la versiunile fumurii care vor fi rezervate pentru modelul Astra Sport, precum si variantele de faruri xenon si iluminare adaptiva care vor aparea in curand. Astra GTC se poate lauda cu o grila in forma de fagure care accentueaza si mai mult aspectul sportiv de coupé cu trei usi. Pe viitor, plafonul modelului station wagon va avea un cadru portbagaj elegant din aluminiu.
Interiorul este prevazut cu inele cromate in jurul butoanelor de aer conditionat si de radio, precum si cu ornamente decorative noi pe panoul de instrumente si pe usi. Versiunea Cosmo este imbunatatita cu suprafete luxoase lacuite pe consola centrala si pe panourile decorative. Binecunoscutul sistem infotainment CD 30 MP3 este disponibil incepand cu primavara anului 2007, cu o conexiune stereo pentru aparate audio externe, cum ar fi iPod-urile.
Noua editie a modelului Astra ofera de asemenea multe elemente tehnologice de varf care sunt inca neobisnuite pentru acest segment. De exemplu, Astra GTC este singurul autoturism de serie care este disponibil cu parbriz panoramic. Acesta se extinde peste capul pasagerilor din fata pana la montantul B, dand nastere unei senzatii complet noi de spatiu si vizibilitate. Sistemul optional IDSPlus cu control continuu al amortizoarelor (CDC) aduce o nota exclusiva de confort si siguranta in timpul mersului. In acest sistem integrat de control al sasiului care este regasit doar la autovehicule de lux si autovehicule sport de lux, unitatile de comanda si senzorii sistemelor ESPPlus, ABS si CDC realizeaza un schimb constant de informatii, ceea ce conduce la optimizarea imediata a reglajului fin al sasiului in toate situatiile. Sistemul de faruri bi-Xenon AFL (iluminare adaptiva) si iluminarea dinamica in curbe si-au facut debutul in segmentul compact cu modelul Astra. Stabilitatea imbunatatita a remorcii din generatia noului model nu este deloc un lucru comun la alte marci. Sistemul sofisticat monitorizeaza amplitudinea deviatiilor dintre autovehicul si remorca. Astfel de miscari sunt stabilizate de sistemele electronice de comanda prin aplicarea separata a franelor pe fiecare din rotile din fata.
Interiorul este prevazut cu inele cromate in jurul butoanelor de aer conditionat si de radio, precum si cu ornamente decorative noi pe panoul de instrumente si pe usi. Versiunea Cosmo este imbunatatita cu suprafete luxoase lacuite pe consola centrala si pe panourile decorative. Binecunoscutul sistem infotainment CD 30 MP3 este disponibil incepand cu primavara anului 2007, cu o conexiune stereo pentru aparate audio externe, cum ar fi iPod-urile.
Noua editie a modelului Astra ofera de asemenea multe elemente tehnologice de varf care sunt inca neobisnuite pentru acest segment. De exemplu, Astra GTC este singurul autoturism de serie care este disponibil cu parbriz panoramic. Acesta se extinde peste capul pasagerilor din fata pana la montantul B, dand nastere unei senzatii complet noi de spatiu si vizibilitate. Sistemul optional IDSPlus cu control continuu al amortizoarelor (CDC) aduce o nota exclusiva de confort si siguranta in timpul mersului. In acest sistem integrat de control al sasiului care este regasit doar la autovehicule de lux si autovehicule sport de lux, unitatile de comanda si senzorii sistemelor ESPPlus, ABS si CDC realizeaza un schimb constant de informatii, ceea ce conduce la optimizarea imediata a reglajului fin al sasiului in toate situatiile. Sistemul de faruri bi-Xenon AFL (iluminare adaptiva) si iluminarea dinamica in curbe si-au facut debutul in segmentul compact cu modelul Astra. Stabilitatea imbunatatita a remorcii din generatia noului model nu este deloc un lucru comun la alte marci. Sistemul sofisticat monitorizeaza amplitudinea deviatiilor dintre autovehicul si remorca. Astfel de miscari sunt stabilizate de sistemele electronice de comanda prin aplicarea separata a franelor pe fiecare din rotile din fata.
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
Gruia
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2006
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Nu e copy - paste de la noi. Am vazut si eu articolul pe forum. Este copy - paste de pe www.masini.ro. Si e mai complet decat celalalt de pe forum.