Dum 31 Mar, 2013 8:02 pm
Salut ! Vectra A C20NE,1992,ECU Bosch Motronic 1.5, si eu am avut probleme cu o eroare la IAC.Din senin,mi s-a aprins CHECK ENGINE iar la ralanti aveam in jur de 950-1000 rot/min.Primul lucru pe care l-am facut a fost diagnoza prin metoda agrafa,avand ca si cod de eroare 57-Idle Speed Control Valve (ISCV) -Interruption.Cu motorul pornit am deconectat mufa cu doi pini care intra in IAC(motorul nu si-a schimbat deloc functionarea)si am masurat voltajul cu multimetrul iar rezultatul a fost zero V.Concluzia mea a fost ca problema este ori la cablaj,pe traseul ECU-IAC,ori ECU defect.Dupa vreo doua zile masina si-a revenit in mod miraculos(dupa ce am dat in cateva gropi... 😊 ),s-a stins CHECK si totul a revenit la normal.Probabil a fost vorba de un contact imperfect pe undeva.Mi s-a parut ciudat ca acum,cand ajunge curent la IAC tensiunea masurata de mine este in jur de 13 V,ceea ce poate este cam mult.Mai studiez...