nt21dru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1998 XE18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2012
- Mesaj Privat
am o vectra b 98 XE18XE1 si de ceva timp mi-a dat eroare P0505 IAC Idle Air Control System Malfunction. ghinionu meu ca la motoru asta e de-antregu cu clapeta de acceleratie. intrebare este: are cineva idee de unde as putea gasi un body throttle pt motoru meu ca cele de pe ebay arata ciudat tare si nu prea am incredere in ebay. codu piesei este 90536084. sau daca aveti alte sugestii... va sunt recunoscator
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
nt21dru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1998 XE18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2012
- Mesaj Privat
e capsulat de clapeta. http://www.tav-autoverwertu...1-90543949-825469 uite aici o poza cum arata. si e X18XE1.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- mariocove
- **
- 329 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut ! Vectra A C20NE,1992,ECU Bosch Motronic 1.5, si eu am avut probleme cu o eroare la IAC.Din senin,mi s-a aprins CHECK ENGINE iar la ralanti aveam in jur de 950-1000 rot/min.Primul lucru pe care l-am facut a fost diagnoza prin metoda agrafa,avand ca si cod de eroare 57-Idle Speed Control Valve (ISCV) -Interruption.Cu motorul pornit am deconectat mufa cu doi pini care intra in IAC(motorul nu si-a schimbat deloc functionarea)si am masurat voltajul cu multimetrul iar rezultatul a fost zero V.Concluzia mea a fost ca problema este ori la cablaj,pe traseul ECU-IAC,ori ECU defect.Dupa vreo doua zile masina si-a revenit in mod miraculos(dupa ce am dat in cateva gropi... ),s-a stins CHECK si totul a revenit la normal.Probabil a fost vorba de un contact imperfect pe undeva.Mi s-a parut ciudat ca acum,cand ajunge curent la IAC tensiunea masurata de mine este in jur de 13 V,ceea ce poate este cam mult.Mai studiez...