Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • dragosh24

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Deschid acest topic datorita unei probleme pe care o am la Opel-ul meu Astra Hatchback model 2007, 1.4, benzina.
Am vrut sa parchez masina in curte cu spatele si am lovit toba de mijloc de opritorul portii care este ridicat aprox 3-4cm din beton, avand ceva greutate in masina... De obicei nu-mi faceam griji in a-l lovi...ca nu aveam greutate asa mare. Cand am dat cu spatele s-a intamplat si am oprit imediat. Uitandu-ma sub masina am observat ca intregul sistem de tobe s-a deplasat aprox 4 cm catre fata masinii. Am observat o indoitura in toba de mijloc, iar racordul acela flexibil dinaintea lui si-a modificat pozitia (s-a strans usor). Urmand sa plec la un drum mai lung pana in Grecia, am fost la service-ul Opel sa-i fac o verificare generala. Cei de acolo au spus ca nu este o problema grava, nu apar modificari in comportamentul masinii, nici zgomote ciudate.
Intrebarea mea se refera la posibilitatea trecerii RAR-ului fara aceasta reparatie. Cam intr-o luna expira verificarea si as dori sa stiu daca ar fi necesara o reparatie la toba. O alta intrebare ar fi daca trebuie sa schimb tot ansamblul de tobe sau pot schimba doar partile ce au suferit modificari.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si va doresc o zi buna!
Cu respect, Dragos
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca masina merge atunci nu-i bai.
Nu-ti fa griji.
Nu au cei de la RAR treaba cu pozitia tobei.
  • dragosh24

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Asa ma gandeam si eu... Ei au ceva cu functionalitatea masinii. Nu am avut cum sa probez, dar daca in cazul in care ar avea vreo fisura, vreo gaurica si ar iesi gaze de esapament pe acolo? Nu se vede nimic, dar poate descopera aia ceva. Ar fi vreo problema?
Va multumesc pentru ajutor!
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
cand esapamentul are gaurici se aude 'pufaind'. dar orice gaurica ai avea o poti astupa cu pasta de lipit tobe.
  • dragosh24

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Aham, am inteles. Multumesc pentru informatii! O sa ma uit mai atent in acel loc unde este lovita toba sa vad daca iese ceva sau daca aud "pufaind" ceva. Dar legat de racordul acela stiti ceva? Am inteles ca daca si-a modificat forma trebuie lasat asa, ca daca vreau sa-l trag inapoi este posibil sa se rupa ceva in interior. Sad
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Racordul acela de aceea este flexibil.Chiar asta este numele lui :"Racord flexibil"
Nu-ti fa griji.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR