dragosh24
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua! Deschid acest topic datorita unei probleme pe care o am la Opel-ul meu Astra Hatchback model 2007, 1.4, benzina.
Am vrut sa parchez masina in curte cu spatele si am lovit toba de mijloc de opritorul portii care este ridicat aprox 3-4cm din beton, avand ceva greutate in masina... De obicei nu-mi faceam griji in a-l lovi...ca nu aveam greutate asa mare. Cand am dat cu spatele s-a intamplat si am oprit imediat. Uitandu-ma sub masina am observat ca intregul sistem de tobe s-a deplasat aprox 4 cm catre fata masinii. Am observat o indoitura in toba de mijloc, iar racordul acela flexibil dinaintea lui si-a modificat pozitia (s-a strans usor). Urmand sa plec la un drum mai lung pana in Grecia, am fost la service-ul Opel sa-i fac o verificare generala. Cei de acolo au spus ca nu este o problema grava, nu apar modificari in comportamentul masinii, nici zgomote ciudate.
Intrebarea mea se refera la posibilitatea trecerii RAR-ului fara aceasta reparatie. Cam intr-o luna expira verificarea si as dori sa stiu daca ar fi necesara o reparatie la toba. O alta intrebare ar fi daca trebuie sa schimb tot ansamblul de tobe sau pot schimba doar partile ce au suferit modificari.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si va doresc o zi buna!
Cu respect, Dragos
Am vrut sa parchez masina in curte cu spatele si am lovit toba de mijloc de opritorul portii care este ridicat aprox 3-4cm din beton, avand ceva greutate in masina... De obicei nu-mi faceam griji in a-l lovi...ca nu aveam greutate asa mare. Cand am dat cu spatele s-a intamplat si am oprit imediat. Uitandu-ma sub masina am observat ca intregul sistem de tobe s-a deplasat aprox 4 cm catre fata masinii. Am observat o indoitura in toba de mijloc, iar racordul acela flexibil dinaintea lui si-a modificat pozitia (s-a strans usor). Urmand sa plec la un drum mai lung pana in Grecia, am fost la service-ul Opel sa-i fac o verificare generala. Cei de acolo au spus ca nu este o problema grava, nu apar modificari in comportamentul masinii, nici zgomote ciudate.
Intrebarea mea se refera la posibilitatea trecerii RAR-ului fara aceasta reparatie. Cam intr-o luna expira verificarea si as dori sa stiu daca ar fi necesara o reparatie la toba. O alta intrebare ar fi daca trebuie sa schimb tot ansamblul de tobe sau pot schimba doar partile ce au suferit modificari.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si va doresc o zi buna!
Cu respect, Dragos
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
dragosh24
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2011
- Mesaj Privat
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
dragosh24
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2011
- Mesaj Privat
Aham, am inteles. Multumesc pentru informatii! O sa ma uit mai atent in acel loc unde este lovita toba sa vad daca iese ceva sau daca aud "pufaind" ceva. Dar legat de racordul acela stiti ceva? Am inteles ca daca si-a modificat forma trebuie lasat asa, ca daca vreau sa-l trag inapoi este posibil sa se rupa ceva in interior.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat