Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Sall am si eu un vectra b2 motor 2000 diesel 82 cp ,masina nu trage cum trebuie dupa ce ajunge la 2000 rpm se tureaza dar nu mai trage nu mai are putere deloc ,care ar fi problema va rog sa ma ajutati cu sfaturi daca stiti va multumesc mult
Skip ads

  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
e de tot rasu saitu asta cica te ajuta cu probleme
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ai vre-un bec in bord aprins? ceva o eroare? la diagnoza ai fost? dupa ce spui tu cam suna a inceput de ambreaj, vezi ca este explicat cum sa faci un test de ambreaj sa iti dai seama daca e de acolo sau din alta parte, mai verifica electrovalva de la turbo pune pe direct furtunasele de vacuum de la turbina si vezi atunci ce se intampla daca trage mai bine inseamna ca e de acolo. Spor la treaba
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Daca nu ai erori in bord si furtunele de vacuum sunt la locul lor(se verifica daca tija de la turbina sta solida la relanti) inseamna ca debitmetrul este defect. Cel mai bine poti ruga pe cineva sa-ti imprumute un debitmetru sa vezi diferenta. Smile Colegul spune ca nu ii trage masina, nu ca se tureaza in gol (simptom de ambreiaj defect), deci ambreiajul se exclude din schema.
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
nu am niciun bec aprin sa bord ,iam schimbat filtrele ,am pus alt debimetru de la un prieten tot la fel este ,masina mea are 280.000 de km sa fie asta o problema cineva mia zis ca e normal sa nu mai traga ca ai o gramada de km la bord va multumesc
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
ma ajuta si pe mine cineva va rog
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ai verificat sa fie trasa tija de la turbine dupa ce pornesti motorul ?
trebuie sa fie trasa la maxim !
  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Undeva putin sub 2000 rpm ar trebui sa intre turbosuflanta. Din ce spui tu, daca doar dupa 2000 rpm nu ai putere, este o lipsa de putere din cauza ca turbosuflanta nu functioneaza cum trebuie, deci nu iti ofera putere dupa 2000 rpm asa cum ar trebui...Cauze pot fi multe : furtune vacum, turbina dusa, vre-un furtun spart.
Am o intrebare, pana la 90 km/h cum accelereaza, dar dupa 90 km/h?
Cel mai simplu ar fi sa te duci la o diagnoza, e mult mai util decat parerea noastra Smile
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
pana la 90-100 km/h accelereaza bine dar dupa ce trece de 100 se accelereaza dar nu trage
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se accelereaza dar nu trage inseamna ca turatia motorului creste iar masina nu prinde viteza = ambreiaj uzat.
  • Bogdan Craciunescu

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Dayro10 a scris:e de tot rasu saitu asta cica te ajuta cu probleme

Acest site nu e de tot rasul...si chiar te ajuta,dar la cum ai descris tu problema care o ai....vrei sa viseze cineva exact defectul si sa-ti spuna ce sa schimbi? Hai sa incepem pe rand...
1.ai verificat furtunele de la admisie aer,colierele(care poate s-au slabit sau au taiat vreun furtun de la cum sunt de stranse),furtunasele de vacuum?
2.cauta pe cineva sa te ajute cu o alta valva(supapa) de comanda turbo(este in stanga cum privesti la motor,in spatele filtrului de aer....sau...mai ai inca una in dreapta,langa baterie,care ar trebui sa aiba acelasi cod.Schimba-le intre ele.
3.dupa ce ai verificat astea nu trebuie sa mergi cu 90-100 km/h,poti sa iesi pe centura Craiovei(vad ca esti din Dolj si asta ma face sa cred) si poti incerca si in treapta a II-a sau a III-a sa vezi se simte,sau se aude turbina cand incepe sa lucreze?Turbinele nu cad asa usor.
4.ca sa elimini din start problema cu ambreiajul,la plecarea de pe loc baga in treapta a V-a si ia piciorul usor dupa pedala de ambreiaj,fara sa accelerezi.Daca masina se opreste inseamna ca ambreiajul e bun,o repornesti si faci ce ti-am scris la punctul 3.Daca motorul nu se opreste....atunci cauti un meserias si schimbi ambreiajul....dar nu in spatele blocului,ca nu vei reusi.
Spor la munca,asteptam detalii

Scuza-ma,dar eu acuma am vazut...ca ocupatie esti sofer si pasiunea ta e tot soferia...asa scrie in profilul tau...gresesc? Eeee...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu vedeti ce suparat si nervos e colegul cu problema? Eu zic sa-i reparati cit mai urgent masina...,pe "saitu" asta de tot risu!
  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca pana in 100 km/h spui ca accelereaza bine, parerea mea este ca turbina este vinovata. Dupa cum spunea si colegul Bogdan Craciunescu, turbinele nu cad asa repede si dintr-o data. Inainte sa se intample aceste lucruri, dupa 2000 rpm, la accelerare puternica, se auzea un fluierat ?
Eu as spune ca ceva de langa turbina, care are legatura cu actionarea ei, este problema, la fel ca si Bogdan. Te sfatuiesc si eu sa verifici furtune, coliere, etc, furtunasele de vacum. In primul post am uitat sa mentionez de electrovalva turbo ( ea da comanda pentru "pornirea" turbinei sau nu ), deci daca ea nu lucreaza, nu vei primi putere de la turbosuflanta.
Cel mai bine fa o diagnoza la un service, nu cred ca trece de 100 lei...
Spor si asteptam noi informatii.
  • Dayro10

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
ok am sa fac o diagnoza la un service
  • florin voinea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salut am si ei un opel astra f gsi si nu se accelereaza adica o accelerez si ia da sa moara da chestia e ca nu face mereu. aveti vro idie? multumesc.
  • florin voinea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
iam schimbat debimetru delcou fise si tot face asa .
  • Bogdan Craciunescu

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2009

  • Mesaj Privat
florin voinea a scris:salut am si ei un opel astra f gsi si nu se accelereaza adica o accelerez si ia da sa moara da chestia e ca nu face mereu. aveti vro idie? multumesc.

A dracului de gramatica cu mama ei.
  • florin voinea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
ia zi tu desteptule nu cumva ca esti profesor de limbi?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@Dayro10, daca ti se pare de tot rasu' "saitu" asta, te rog sa ne ocolesti. Daca vrei sa afli informatii, nu cere mura in gura, citeste, documenteaza-te... Nu-ti convine mecanismul, du masina la mecanic, lasi cheia, mergi dupa 2 zile, iei cheia, lasi banii
@florin voinea, noi nu apreciem aici agramatismele. Asa ca ori inveti sa scrii cum trebuie, ori limiteaza-te doar la a citi.
  • florin voinea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Nu boss da oltenu ala chiar ma inervat daca a vazut ca eu sunt analfabet si nu stiu gramatica trebuia sa taca din gur da sa bagat cu nasu repede sa zica el ceva. eu doar am intrebat daca poate sa ma ajute si pe mine cineva. daca va deranzaza nu o sa mai comentez nimic. o zi buna.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR