- nitzupower
- OP
- 51 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
salut. am tot cautat pe forum dar nu am gasit problema similara cu a mea. necazul suna in felul urmator: de vreo 2 saptamani masina porneste foarte greu si ciudat, invarte dar nu ca de obicei, invarte foarte usor si parca in gol, ca si cum ar fi benzinar, parca nu are.compresie si peste vreo 20 secunde porneste si scoate mult fum, dar numai cateva clipe, apoi fumega obisnuit. daca o opresc imediat si incerc sa o pornesc peste o zi porneste fara probleme dar daca merg cu ea o ora si apoi o opresc si incerc sa o pornesc iar peste o zi nu mai porneste bine, adica tot asa invart la ea ca la trabant. imediat daca incerc porneste, chiar si peste o ora sau doua. in concluzie porneste ciudat numai daca o las peste 5-6 ore dupa ce merg cu ea, daca doar o pornesc si apoi o opresc porneste foarte bine si la -15 grade. nu am erori si motorul trage foarte bine. daca aveti vreo idee sau patanie similara astep sugestii. multumesc
- 40nik
- **
- 127 mesaje
- din 10 Aug 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Bacau
40nik
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 51 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
costi_rxy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Vrancea
- Masina: Tigra 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat
ai verificat bujiile daca sunt bune? teoretic daca apuca si iti porneste,e logic sa o ia bine la interval de timp scurt pentru ca motorul e inca cald,ori se dezamorseaza pe traseul motorinei,pe la filtrul de motorina sa traga aer in timp sau vreun furtunas...Sau ..compresia,desi nu cred. cati km are masina?
- nitzupower
- OP
- 51 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
costi_rxy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Vrancea
- Masina: Tigra 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 51 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- 40nik
- **
- 127 mesaje
- din 10 Aug 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Bacau
40nik
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
nitzupower a scris:pai si asta din ce cauza ar fi? cineva mi a spus ca ar pierde pompa presiunea la motorina...
pierderea compresiei se datoreaza uzurii segmentilor de ungere sau alinierea fantelor segmentilor pe piston, e corect si ce spune colegul mai sus, asa ca trebuiesc verificate pe rand pt eliminarea suspiciunilor fiecarui sistem in parte.
- nitzupower
- OP
- 51 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
costi_rxy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Vrancea
- Masina: Tigra 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 51 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 51 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Incearca sa lasi masina cu botul in panta, adica : pui 2 caramizi la rotile din spate, si te urci pe ele. Daca porneste bine e problema de dezamorsare, si asta ar insemna ca garniturile de la filtru sa nu etanseze bine, sau in unele cazuri grave cand sorbul e infundat si trage aer fals fortat pe unde apuca.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 51 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Nu are nici o supapa de sens pe furtun. Daca are ceva, este in interiorul pompei.
Returul porneste din dreapta motorului cum te uiti la el din fata. in partea din spate este un surub cu teava de ~10 cm ce continua cu un furtun de cauciuc negru si se imbina cu returul de la pompa de injectie (furtunul de motorina ce se duce inapoi in rezervor).
Returul porneste din dreapta motorului cum te uiti la el din fata. in partea din spate este un surub cu teava de ~10 cm ce continua cu un furtun de cauciuc negru si se imbina cu returul de la pompa de injectie (furtunul de motorina ce se duce inapoi in rezervor).