- nitzupower
- OP
- 47 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- 40nik
- **
- 127 mesaje
- din 10 Aug 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Bacau
40nik
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 47 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
costi_rxy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Vrancea
- Masina: Tigra 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 47 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
costi_rxy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Vrancea
- Masina: Tigra 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 47 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- 40nik
- **
- 127 mesaje
- din 10 Aug 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Bacau
40nik
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
pierderea compresiei se datoreaza uzurii segmentilor de ungere sau alinierea fantelor segmentilor pe piston, e corect si ce spune colegul mai sus, asa ca trebuiesc verificate pe rand pt eliminarea suspiciunilor fiecarui sistem in parte.
- nitzupower
- OP
- 47 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
costi_rxy
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Vrancea
- Masina: Tigra 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 47 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 619 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 619
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 47 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 619 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 619
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- nitzupower
- OP
- 47 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nitzupower
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Returul porneste din dreapta motorului cum te uiti la el din fata. in partea din spate este un surub cu teava de ~10 cm ce continua cu un furtun de cauciuc negru si se imbina cu returul de la pompa de injectie (furtunul de motorina ce se duce inapoi in rezervor).