- florinelcristi
- OP
- 6 mesaje
- din 20 Mai 2012
- Astra 1997 1,7TDS
- Prahova
florinelcristi
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1997 1,7TDS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2012
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Vezi ca in carcasa termostatului se afla 2 senzori, unul este senzorul de temperatura motor (cel cu mufa pe el) si celalalt este o sonda termica cu fir incastrat in sonda si care comanda timpul cat releul de bujii va actiona bujiile, asa stie releul de comanda bujii daca motorul este rece sau cald, tot de aici stie cand trebuie sa decupleze postincalzirea. Cred ca la tine e defecta sau ai un contact imperfect. Mai e si posibilitatea ca releul Transtron responsabil cu comanda bujiilor sa fie defect, pentru ca martorul de bujii nu are cum sa stea aprins mai mult de 3-4sec maxim. Eu as masura mai intai cu un multimetru daca bujiile primesc curent dupa ce pui contactul, daca dupa ce se stinge martorul bujiile mai sunt sau nu alimentate, daca efectiv dupa pornirea motorului bujiile raman alimentate (e normal sa fie), etc.


In ceea ce priveste pornirea greoaie la motorul tau, uite aici un topic care te-ar putea interesa : https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Sau, uite aici o discutie similara : https://www.clubopel.com/vie...79&highlight=
- florinelcristi
- OP
- 6 mesaje
- din 20 Mai 2012
- Astra 1997 1,7TDS
- Prahova
florinelcristi
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1997 1,7TDS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2012
- Mesaj Privat
- florinelcristi
- OP
- 6 mesaje
- din 20 Mai 2012
- Astra 1997 1,7TDS
- Prahova
florinelcristi
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1997 1,7TDS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cauta la sectiunea manuale, sigur exista un link-ceva sa-l descarci din Internet.
Ca sa iti faci rapid o ideie cam ce cuprinde manualul, eventual chiar sa-l citesti complet daca ai timp uita-te aici.
- CCraciun233
- *
- 1 mesaje
- din 17 Nov 2022
CCraciun233
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,136 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,136
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,640 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,640
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Uneori s-a rezolvat:
- cu bujii de calitate;
- inlocuire acumulator si/sau electromotor;
- rezolvarea contactelor imperfecte pe partea de acumulator - electromotor;
- senzor temperatura original;
- chiar si modificare in soft, pentru diagrama temperatura / timp alimentare bujii.
Personal, nu as exclude nici o eventuala problema de compresie.
Mai exista si o "pacalire" a timpului de alimentare a bujiilor, dar aici deja vorbim de "improvizatii".