Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • coste

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Azi am observat ca pragul din dreata sub usa pasagerului e infundat, nu e tare dar vreau sa il scot inafara cum era initial.
Cum sa il scot ce ma sfatuiti sa fac, eu vreau sa fac aceasta operatiune acasa daca se poate ca nu prea am incredere in alti. Prima solutie care mi-a trecut prin cap a fost sa scot scaunul sa trag mocheta la o parte si sa il indrept din interior cu o bucata de lemn si un ciocan dar intrebarea e daca masina are orifici sa ajung la prag ca la alte masini mai vechi.
Sau ce alte metode sunt prin care se poate aduce pragul la forma initiala dar fara sudura sau gauri si fara chit si vopsire vreau doar sa il indrept.
Asa arata pragul

Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca merge prin interior.Din cate stiu acolo e profil.Nu e doar tabla.
Cred ca singura metoda e sa sudezi ceva si sa-l tragi.
Apoi dupa ce indrepti protejezi ,vopsesti si gata.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Prin interior nu merge, insa, pragul are pe afara in partea de jos niste capacele de plastic care se scot si pe acolo ai acces in interiorul pragului...cu diverse leviere, surubelnite si diverse parghii vei reusi sa-l indrepti fara sa sudezi nimic sau sa-l incalzesti. Daca mergi la serviceuri sau diversi tinichigii auto, toti iti vor recomanda de la ...taiat pragul si inlocuit cu totul pana la sudat diverse de el si tras insa prin metoda asta risti sa-ti inlocuiesti din cauza ruginei care va aparea pe unde pune aparatul de sudura, tot pragul intr-un timp destul de scurt...scopul recomandarilor...pret mai mare la manopera.
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,014
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Este o scula pe care am gasit-o pe net, vezi aici
http://www.thegift.ro/cadou...rea-tablei-p-1132
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
incearca eventual sa incalzesti zona infundata, si apoi sa o sufli cu aer comprimat. este pe youtube un tutorial despre cum se face asta.
  • coste

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nelu la ceva de genul ala ma gandeam si eu sa fac, o supapa de masina lipita cu silicon pentru pistol si o teava cu o greutate sa trag brusc de ea dar nu stiu daca nu smulge si vopseaua de pe masina.
Si metoda cu spray e buna dar nu stiu daca merge la prag ca e mai gros decar restul tablei de pe masina, o sa incerc sa vad daca merge indreptata prin acele gauri din prag.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca erau ceva filmulete pe forum cu scule si cum se face. Iese si nu sare vopseaua dar chiar perfet nu va fi. Sunt destui care fac asta, cauta pe net ca sigur vei gasi si prin TM
  • coste

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da tutusi nu merge sa il indrept din interior cu o bucata de lemn, nu sunt orifici sa ajung la prag ca pe gaurile de sub prag nu merge ca sunt prea mici si e distanta mare pana la locul unde e infundata.
Azi am incercat si cu o supapa de masina si silicon pentru pistolu de lipit dar nu tine aproape deloc acel silicon de desprinde imediat si de pe vopsea si de pe supapa. Ce lipici mai merge folosit dar sa se si stearga de pe caroserie dupa.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Tabla acolo e destul de groasa,slabe sanse de tras doar dupa lipire....singura varianta ramane tot puller-ul in max 15 min e gata.
  • coste

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nici nu ma gandesc sa puna aparatul acela de sudura pe masina mai bine ramane asa atunci, nu vreau in nici un fel sa polizeze vopseaua sau sa dea gauri in caroserie si dupa chit si alta vopsea antifon.
Acuma 1 ora am incercat acea supapa pe o carcasa de sursa pc si bara de silicon care am topito la aragaz ca bricheta se cam topea (dinaia la 1 leu) am limit acea supapa (ventuza improvizata) am asteptat sa se raceasca siliconul si am tras cat am putu de ea dar nu sa desprins nici cum decat cand am tras cu putere de ea intr-o parte (am aplecato spre tabla).
O sa incerc si pe masina sa vad ce reusesc o sa revin si cu o poza, deocamdata mai trebe sa fac un sistem de tragere a supapei de pe masina brusc.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
coste a scris:Da totusi nu merge sa il indrept din interior cu o bucata de lemn, nu sunt orifici sa ajung la prag ca pe gaurile de sub prag nu merge ca sunt prea mici si e distanta mare pana la locul unde e infundata.
.

Un tinichigiu priceput a indreptat pragul meu prin acele gauri care spui tu ca sunt prea mici cu o bucata de lemn proptita in marginea aia de dedesubt a pragului, pe care a facut parghie si a folosit o surubelnita mai lunga si un levier mai subtire. Nu a avut nevoie de ciocan sa bata sau altceva, doar a impins in surubelnita si la urma cu levierul. In final pragul arata destul de bine, a mai fost nevoie de foarte putin chit, operatiunea de indreptare a durat vreo 10 minute. Uite si pozele :

inainte:


dupa:


Deci, incearca sa cauti pe cineva care se pricepe la fiare...nu cred ca reusesti cu ventuze, lipiciuri...silicon, etc.
PS. am mers la doua serviceuri mari in Bucuresti sa vad parerea lor despre cum as putea sa rezolv pragul: la primul mi-au zis ca singura solutie este sa taie tot pragul, sa-l indrepte si apoi sa-l resudeze...cost vreo 1000 ron iar la ceilalti au zis ca poate ar merge daca sudeaza ceva suruburi sau sarme ca n-am prea inteles si apoi sa traga cumva de ele cu o presa...cost vreo 700 ron, la ambele fara vopsit si ce mai era, care ar mai fii crescut pretul final al reparatiei. In final l-am rezolvat cum am scris mai sus in Fagaras, la un service unde cunosteam si eu meseriasii, cu aproximativ 200 ron manopera plus vopsit...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai tocmai ala este puller-ul o tija filetata cu o greutate care culiseaza,se fixeaza de tabla ori piesa lipita ori piesa sudata intr-un punct si numai asa se poate trage .Variantele cu taiat si sudat asigura aparitia in max 2 ani a ruginii deoarece zona este tinuta cel mai mult la umezeala.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR