- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
Intr-o dimineata plec cu ea ca de obicei si dupa ce pornesc motorul si stau putin inainte de plecare brusc scade turatia si relatiul incepe sa varieze aiurea. Am zis ca poate e o problema de moment. In mers nu mai avea turatia cursiva ci dadea in nas la fiecare schimbare de viteza. Mai exact dadea in nas si erai obligat sa bagi in treapta superioara pt ca altfel nu avea nici o putere. Am zis ca e de la bujii...deci am schimbat bujiile. Pentru cateva minute chipurile problema s-a rezolvat. Apoi...din nou acelasi lucru. Da in nas in mers ceva de speriat si este foarte greu de condus in special in rampa unde cu mai mult de 20km/h nu poti efectiv sa faci nimik.
Am luat bujii NGK potrivite pentru ea, le-am schimbat. Am schimbat uleiul la motor pentru ca era cam putin si am zis ca poate fi si de acolo, am curatat filtrul de aer, am resetat computerul si am sperat ca gata cu problemele. Pe loc isi tine relantiul constant, dar in mers face din nou acelasi lucru...tremura si da in nas...in panta deja e cumplit pentru ca efectiv moare motorul. Ca sa poti merge cu ea cat de cat normal in loc sa accelerezi trebuie sa dai spituri la acceleratie sau sa iei pur si simplu piciorul de pe acc sa-si revina putin turatia si tot asa. Ma umple de spume ca nu inteleg ce are. Nu a avut pana acum probleme de gen.
Inca ceva...am impresia ca in vasul de apa miroase a carburant. Esapamentul merge ce merge si da rateuri si cam miroase si ala a carburant desi pana acum nu facea asa si nu scoate pic de fum. Si alta observatie...de cand merge asa a inceput parca sa aiba probleme la directie. Dupa ce da in nas de cateva ori incepe si trage volanul, de obicei stanga si la frana uneori efectiv trage mana tot spre stanga.
Sa fie legate intre ele problemele astea?
Si dupa ce merg pe piatra cubica sau gropi faza cu datul in nas se agraveaza, pentru cateva sute de metri parca merg cu caruta impinsa cu forta. Nu stiu ce sa fac si de unde vin toate problemele astea.
Astept raspunsuri de la voi. Multumesc.
Ultima modificare făcută de Fumanchu la Mar 05 Dec, 2006 10:10 am
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
cavalerr
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Pitesti
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
- corneliumihai
- *
- 2 mesaje
- din 24 Nov 2006
- Astra 2001 Y20DTH
corneliumihai
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
Problema era calitatea benzinei si starea filtrelor de combustibil.
Calitatea proasta a benzinei a fost cauza principala; pe loc ralantiul tinea dar la turatie mai mare (ex. cand schimbam viteza) motorul se oprea brusc.
Exista posibilitatea ca anumite impuritati din benzina sa fi infundat mai multe cai ale circuitului de alimentare cu combustibil si in acest caz acesta sa nu mai functioneze la parametrii normali.
De regula, mirosul de combustibil din lichidul de racire face parte din "iluziile soferului ingrijorat" iar rateurile si mirosul din esapament arata ca exista o ardere incompleta a combustibilului in motor.
Calitatea proasta combustibilului poate determina si o functionare sub parametrii normali a bujiilor, dar altfel spus poate da nastere la mai multe defectiuni in lant.
Cu respect
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
Oricum daca reusesti sa ii faci ceva te rog sa ma anunti si pe mine
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
Despre treaba cu ambreajul si eu voiam sa il strang putin dar nu ma pricep iar explicatiile de pe forum nu m-au lamurit prea bine incat sa am curaj sa ma apuc singur.
Daca rezolv ceva va anunt
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am observat o chestie, cand e rece motorul cand pornesc prima data sta frumos la relanti fara sa oscileze cam un minut. Daca plec cu ea imediat fara sa astept sa se incalzeasca are putere mult mai mare motorul, dar nu pt multa vreme. Daca o las sa se incalzeasca merge rotund dar daca de exemplu aprind dezaburirea scade brusc turatia, o sting si isi revine, dupa cam un minut, depinde cat de frig e afara sau cat de rece e motorul, oscileaza iar relantiul si daca nu accelerez moare. Deci pana acum am curatat IAC-ul, clapeta de acceleratie(care e capsata si nu prea ai ce curata la ea), curatat contacte si fise, schimbat bujii, schimbat bobina inductie, mai in toamna am spalat si tot corpul injectiei monopunct si am schimbat injectorul cu unul care nu e nou dar m-am uitat si scuipa benzina f bine si are jet perfect conic.
Banuiesc ca fura curent pe undeva dar pe unde nu imi dau seama, se poate totusi sa traga si aer fals dar iar asa, nu mai stiu unde sa verific
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
cruger- Suspendat
- 230 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
cruger- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
cum strangi ambreiajul ?
La fel am patit sie eu si era bobina de inductie dusa
cum verifici bobina de inductie ? 🙄
catadela8
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
Cineva aici pe forum spunea ca ar fi posibil sa fie dus calculatorul .
Astept o solutie poate , poate a depistat cineva buba. E deja exasperant...si se pare ca e o problema des intalnita la opel .. tremuratul la relanti sau relantiul instabil