- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
Nici nu stiu cum sa explic mai bine ce are masina asta. Cert este ca m-a umplut de spume.
Intr-o dimineata plec cu ea ca de obicei si dupa ce pornesc motorul si stau putin inainte de plecare brusc scade turatia si relatiul incepe sa varieze aiurea. Am zis ca poate e o problema de moment. In mers nu mai avea turatia cursiva ci dadea in nas la fiecare schimbare de viteza. Mai exact dadea in nas si erai obligat sa bagi in treapta superioara pt ca altfel nu avea nici o putere. Am zis ca e de la bujii...deci am schimbat bujiile. Pentru cateva minute chipurile problema s-a rezolvat. Apoi...din nou acelasi lucru. Da in nas in mers ceva de speriat si este foarte greu de condus in special in rampa unde cu mai mult de 20km/h nu poti efectiv sa faci nimik.
Am luat bujii NGK potrivite pentru ea, le-am schimbat. Am schimbat uleiul la motor pentru ca era cam putin si am zis ca poate fi si de acolo, am curatat filtrul de aer, am resetat computerul si am sperat ca gata cu problemele. Pe loc isi tine relantiul constant, dar in mers face din nou acelasi lucru...tremura si da in nas...in panta deja e cumplit pentru ca efectiv moare motorul. Ca sa poti merge cu ea cat de cat normal in loc sa accelerezi trebuie sa dai spituri la acceleratie sau sa iei pur si simplu piciorul de pe acc sa-si revina putin turatia si tot asa. Ma umple de spume ca nu inteleg ce are. Nu a avut pana acum probleme de gen.
Inca ceva...am impresia ca in vasul de apa miroase a carburant. Esapamentul merge ce merge si da rateuri si cam miroase si ala a carburant desi pana acum nu facea asa si nu scoate pic de fum. Si alta observatie...de cand merge asa a inceput parca sa aiba probleme la directie. Dupa ce da in nas de cateva ori incepe si trage volanul, de obicei stanga si la frana uneori efectiv trage mana tot spre stanga.
Sa fie legate intre ele problemele astea?
Si dupa ce merg pe piatra cubica sau gropi faza cu datul in nas se agraveaza, pentru cateva sute de metri parca merg cu caruta impinsa cu forta. Nu stiu ce sa fac si de unde vin toate problemele astea.
Astept raspunsuri de la voi. Multumesc.
Ultima modificare făcută de Fumanchu la Mar 05 Dec, 2006 10:10 am
Intr-o dimineata plec cu ea ca de obicei si dupa ce pornesc motorul si stau putin inainte de plecare brusc scade turatia si relatiul incepe sa varieze aiurea. Am zis ca poate e o problema de moment. In mers nu mai avea turatia cursiva ci dadea in nas la fiecare schimbare de viteza. Mai exact dadea in nas si erai obligat sa bagi in treapta superioara pt ca altfel nu avea nici o putere. Am zis ca e de la bujii...deci am schimbat bujiile. Pentru cateva minute chipurile problema s-a rezolvat. Apoi...din nou acelasi lucru. Da in nas in mers ceva de speriat si este foarte greu de condus in special in rampa unde cu mai mult de 20km/h nu poti efectiv sa faci nimik.
Am luat bujii NGK potrivite pentru ea, le-am schimbat. Am schimbat uleiul la motor pentru ca era cam putin si am zis ca poate fi si de acolo, am curatat filtrul de aer, am resetat computerul si am sperat ca gata cu problemele. Pe loc isi tine relantiul constant, dar in mers face din nou acelasi lucru...tremura si da in nas...in panta deja e cumplit pentru ca efectiv moare motorul. Ca sa poti merge cu ea cat de cat normal in loc sa accelerezi trebuie sa dai spituri la acceleratie sau sa iei pur si simplu piciorul de pe acc sa-si revina putin turatia si tot asa. Ma umple de spume ca nu inteleg ce are. Nu a avut pana acum probleme de gen.
Inca ceva...am impresia ca in vasul de apa miroase a carburant. Esapamentul merge ce merge si da rateuri si cam miroase si ala a carburant desi pana acum nu facea asa si nu scoate pic de fum. Si alta observatie...de cand merge asa a inceput parca sa aiba probleme la directie. Dupa ce da in nas de cateva ori incepe si trage volanul, de obicei stanga si la frana uneori efectiv trage mana tot spre stanga.
Sa fie legate intre ele problemele astea?
Si dupa ce merg pe piatra cubica sau gropi faza cu datul in nas se agraveaza, pentru cateva sute de metri parca merg cu caruta impinsa cu forta. Nu stiu ce sa fac si de unde vin toate problemele astea.
Astept raspunsuri de la voi. Multumesc.
Ultima modificare făcută de Fumanchu la Mar 05 Dec, 2006 10:10 am
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
cavalerr
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Pitesti
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
- corneliumihai
- *
- 2 mesaje
- din 24 Nov 2006
- Astra 2001 Y20DTH
corneliumihai
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
Acum cativa ani am patit acelasi fenomen cu un Opel Rekord cu motor de 2000 benzina.
Problema era calitatea benzinei si starea filtrelor de combustibil.
Calitatea proasta a benzinei a fost cauza principala; pe loc ralantiul tinea dar la turatie mai mare (ex. cand schimbam viteza) motorul se oprea brusc.
Exista posibilitatea ca anumite impuritati din benzina sa fi infundat mai multe cai ale circuitului de alimentare cu combustibil si in acest caz acesta sa nu mai functioneze la parametrii normali.
De regula, mirosul de combustibil din lichidul de racire face parte din "iluziile soferului ingrijorat" iar rateurile si mirosul din esapament arata ca exista o ardere incompleta a combustibilului in motor.
Calitatea proasta combustibilului poate determina si o functionare sub parametrii normali a bujiilor, dar altfel spus poate da nastere la mai multe defectiuni in lant.
Cu respect
Problema era calitatea benzinei si starea filtrelor de combustibil.
Calitatea proasta a benzinei a fost cauza principala; pe loc ralantiul tinea dar la turatie mai mare (ex. cand schimbam viteza) motorul se oprea brusc.
Exista posibilitatea ca anumite impuritati din benzina sa fi infundat mai multe cai ale circuitului de alimentare cu combustibil si in acest caz acesta sa nu mai functioneze la parametrii normali.
De regula, mirosul de combustibil din lichidul de racire face parte din "iluziile soferului ingrijorat" iar rateurile si mirosul din esapament arata ca exista o ardere incompleta a combustibilului in motor.
Calitatea proasta combustibilului poate determina si o functionare sub parametrii normali a bujiilor, dar altfel spus poate da nastere la mai multe defectiuni in lant.
Cu respect
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
exact in aceeasi situatie sunt si eu. Masina merge la fel de rau si nu vreau sa ma mai duc la service cu ea. Daca din prostie reusesc totusi sa ii fac ceva sa mearga mai bine incerc sa o vand ca sa ma scap de ea si nu mai imi iau decat noua.
Oricum daca reusesti sa ii faci ceva te rog sa ma anunti si pe mine
Oricum daca reusesti sa ii faci ceva te rog sa ma anunti si pe mine
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
eu nu vreau sa o vand. Imi place masina asta si vreau sa o fac sa mearga ca la inceput. Ma oftic de mor ca nu pricep de la ce naiba vin problemele astea asa deodata. Am obs ca dupa ce calc ambreiajul ea mai ramane totusi turata si intr-o zi imi revenea pedala de ambreiaj sacadat la normal. Nu vreau sa ma gandesc ca ar putea avea probleme de la ambreiaj. Pot sa fie problemele astea din cauza ambreiajului....mi se pare destul de putin probabil??
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
Asa pateam si eu cu a mea cand plecam dupa loc sau cand schimbam vitezele trepida si se ingatuia de parga i se taia benzina. A mers un prieten cu ea si imi spune ca face asa din cauza ambreajului si ca mai trebuie strans. L-am strans cu el atunci si am scapat de stres. Masina parca e alta parca are mai multa viata atat la demaraj cat si la drum lung. Incearca si tu poate asta o fi buba. In fond nu te costa nimic. Daca nu e din cauza asta il slabesti la loc.
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
tocmai am desfacut capacul de la delcou si am gasit doua din cele 3 mufe, cea cu 3 pini si una din cele cu 2, coapte si pline de depuneri. Cred ca a intrat apa de la spalarea motorului . Le-am reconditionat eu cat am putut dar trebuie sa le schimb totusi. Sunt 100% sigur ca o sa le schimb cu tot cu modulul acela de aprindere si o sa faca exact la fel, adica n-o sa se imbunatateasca cu nimic mersul masinii. Deja am incercat o gramada de variante si toate fara succes.
Despre treaba cu ambreajul si eu voiam sa il strang putin dar nu ma pricep iar explicatiile de pe forum nu m-au lamurit prea bine incat sa am curaj sa ma apuc singur.
Daca rezolv ceva va anunt
Despre treaba cu ambreajul si eu voiam sa il strang putin dar nu ma pricep iar explicatiile de pe forum nu m-au lamurit prea bine incat sa am curaj sa ma apuc singur.
Daca rezolv ceva va anunt
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
am schimbat acum 3 zile bobina de inductie si s-a vazut imediat rezultatul, adica masina nu mai dadea in nas aproape deloc si avea putere mai mare, insa motorul la relanti tot murea. A doua zi a inceput iar sa dea in nas, nu asa tare ca inainte dar tot da, tocmai cand ma bucuram si eu. Chestia e ca am mai eliminat una din variante.
Am observat o chestie, cand e rece motorul cand pornesc prima data sta frumos la relanti fara sa oscileze cam un minut. Daca plec cu ea imediat fara sa astept sa se incalzeasca are putere mult mai mare motorul, dar nu pt multa vreme. Daca o las sa se incalzeasca merge rotund dar daca de exemplu aprind dezaburirea scade brusc turatia, o sting si isi revine, dupa cam un minut, depinde cat de frig e afara sau cat de rece e motorul, oscileaza iar relantiul si daca nu accelerez moare. Deci pana acum am curatat IAC-ul, clapeta de acceleratie(care e capsata si nu prea ai ce curata la ea), curatat contacte si fise, schimbat bujii, schimbat bobina inductie, mai in toamna am spalat si tot corpul injectiei monopunct si am schimbat injectorul cu unul care nu e nou dar m-am uitat si scuipa benzina f bine si are jet perfect conic.
Banuiesc ca fura curent pe undeva dar pe unde nu imi dau seama, se poate totusi sa traga si aer fals dar iar asa, nu mai stiu unde sa verific
Am observat o chestie, cand e rece motorul cand pornesc prima data sta frumos la relanti fara sa oscileze cam un minut. Daca plec cu ea imediat fara sa astept sa se incalzeasca are putere mult mai mare motorul, dar nu pt multa vreme. Daca o las sa se incalzeasca merge rotund dar daca de exemplu aprind dezaburirea scade brusc turatia, o sting si isi revine, dupa cam un minut, depinde cat de frig e afara sau cat de rece e motorul, oscileaza iar relantiul si daca nu accelerez moare. Deci pana acum am curatat IAC-ul, clapeta de acceleratie(care e capsata si nu prea ai ce curata la ea), curatat contacte si fise, schimbat bujii, schimbat bobina inductie, mai in toamna am spalat si tot corpul injectiei monopunct si am schimbat injectorul cu unul care nu e nou dar m-am uitat si scuipa benzina f bine si are jet perfect conic.
Banuiesc ca fura curent pe undeva dar pe unde nu imi dau seama, se poate totusi sa traga si aer fals dar iar asa, nu mai stiu unde sa verific
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Desi Kadettul meu este pe carburator, am si eu problemele astea de ani buni si sursa este numai si numai APA din BENZINA! Acum citeva luni am schimbat filtrul de benzina - situat inaintea pompei - cu un filtru transparent. Dupa trei luni (aprox. 4500km) a trebuit sa-l arunc nu atit din cauza mizerie ci mai ales din cauza ca ruginise insertia de metal de atita stat in apa, iar rugina de pe interior ajungea in carburator. Dealtfel, la un mm dat masina a stat citeva zile nefolosita si cind m-am uitat, in filtru se decantase vizibil APA! Asta desi bag numai 99+ de la Petrom-ul din Baneasa ca sa nu am surprize la alte pompe. Insa atunci cind bag de la alte benzinarii e jale... mers in trei, rateuri... nu va mai povestesc ca ma imbolnavisem la un mm dat am crezut ca mi s-a dus motorul, ca s-a ars vreo supapa. Am cheltuit milioane pe fise de bujiii, capac delco, bujii, spray-uri de curatat carburator... degeaba. Pina n-am nimerit benzina mai acatarii nu scapam. Intr-o vreme bagam doar de la OMV baneasa benzina 100 si mergea brici masina, dupa care au schimbat-o cu Carrera... A fost o jale plinul alal pe care l-am bagat: numai apa, apa, apa la 4 lei litru!
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
la mine nu are cum sa fie de vina benzina, am schimbat de curand filtrul care era totusi foarte curat. Aproape toata lumea baga benzina din cea mai ieftina pt ca nu ne permitem din cea scumpa, ar trebui ca toate masinile sa faca la fel. Inainte, cand mergea f bine, tot din asta bagam. Efectiv nu stiu ce sa ii mai fac, acum am venit de la Timisoara, viteza maxima 100 Km/h, cu greu si cu aceleasi smucituri la apasarea pedalei. Simteam masina de parca avea 4 tone sau parca trageam un tanc dupa mine. M-am saturat de ea si la service mi-e frica sa mai merg ca parca vad ca dau milioane bune si doar o carpesc ei putin. A, si nici la relanti nu vrea sa stea deloc, dar cate-o data o ia si razna si sta turata dar dupa putin timp moare de tot
cruger- Suspendat
- 230 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
cruger- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
Cu scuzele de rigoare , treba cu benzina scumpa si ieftina nu e o rezolvare absolut deloc. Motorul atunci cand a fost proiectat s-a luat in calcul un anumit tip de benzina(cifra octanica) cel mai probabil de 95. Da nu asta e problema. Am obsevat ca masina e 1.6i adik ai un injector (banuiesc ca e monopunct), injector care mai trebuie si el curatat din cand in cand din cauza depunerilor de calamina. Sper sa nu gresesc dar sunt aproape sigur ca asta e cauza lipsei de putere si a faptului ca "iti da in nas"
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
pif a scris:A mers un prieten cu ea si imi spune ca face asa din cauza ambreajului si ca mai trebuie strans. L-am strans cu el atunci si am scapat de stres.
cum strangi ambreiajul ?
Osciompekus a scris:Verifica bobina de inductie, sunt foare mari sanse sa fie de la ea....parerea mea.
La fel am patit sie eu si era bobina de inductie dusa
La fel am patit sie eu si era bobina de inductie dusa
cum verifici bobina de inductie ?
catadela8
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am exact aceeasi problema la un c14nz. relanti relativ stabil cand motorul e rece, la un minut de functionare incepe tremuratul. Daca pornesc dezaburirea scade turatia la relanti si tremura motorul, uneori se opreste. In mers vad ca in ultima vreme da in nas ca si cum n-ar fi adaptata treapta schimbatorului la turatia motorului (tremura).
Cineva aici pe forum spunea ca ar fi posibil sa fie dus calculatorul .
Astept o solutie poate , poate a depistat cineva buba. E deja exasperant...si se pare ca e o problema des intalnita la opel .. tremuratul la relanti sau relantiul instabil
Cineva aici pe forum spunea ca ar fi posibil sa fie dus calculatorul .
Astept o solutie poate , poate a depistat cineva buba. E deja exasperant...si se pare ca e o problema des intalnita la opel .. tremuratul la relanti sau relantiul instabil