Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • al3sc
  • Suspendat
  • 50 mesaje
  • din 06 Sep 2009
  • Astra 2001 Z16XE
  • Constanta
  • al3sc

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut, de ceva vreme aveam un tacanit ascutit ce se intensifica la cald si avea o ritmicitate identica cu a motorului in functie de turatie....
Acum cateva zile am facut rost de un manometru pentru verificat presiunea cilindrilor si am zis sa il folosesc si eu doar asa din curiozitate si am fost placut surprins sa vad k am aproximativ 17 bar pe toti cilindri, insa am observat bujiile(BOSCH) aveau o culoare ciudata si anume partea ceramica era maronie desi nu aveau decat vreo 17 000 km. Am luat alte bujii NGK de data asta si le-am montat iar spre surprinderea mea a disparut tacanitul acela enervant instant, de la prima cheie si nu a mai aparut nici pana azi adica aprox. 1000 km.
Din curiozitate mam gandit sa va cer o parere despre situatia asta pentru ca eu sunt aproape sigur ca tacanitul ala ca de injector stricat ce se auzea de la 20 metri avea legatura cu bujiile astea.


Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
dupa cum arata cat sunt de uzati electrozii cred ca au 170.000 nu 17 mii/km,da bujiile NGK sunt bune,dar tot cu doi electrozi
  • al3sc
  • Suspendat
  • 50 mesaje
  • din 06 Sep 2009
  • Astra 2001 Z16XE
  • Constanta
  • al3sc

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
da tot cu 2 electrozi am pus echivalentu celor originale si tot odata a disparut si tremuratu la relanti si are si cuplu mai mare in turatie mare...sa sti ca nu arata asa rau electrozii adik inca au forma initiala
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La opelul meu cand am schimbat bujiile avea 75.000, in 2008. Acum 3 luni i-am schimbat iar bujiile, la 125.000, si aratau mult mai ok decat la tine. Eu din cauza lor aveam oscilatii la relanti atunci cand motorul era rece. De care NGK ai pus? Iridium?
Iar bujiile vechi de ce sunt pline de ulei?
  • al3sc
  • Suspendat
  • 50 mesaje
  • din 06 Sep 2009
  • Astra 2001 Z16XE
  • Constanta
  • al3sc

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
nu NGK V-LINE sau ceva de genu sunt cele clasice...pai nu stiu de ce sunt pline de ulei am vazut ca mai era ceva ulei pe langa pe la filet pe acolo ...sar putea ca supureaza pe la garnita desi nu vazut urme de sus in jos ..este ulei juma de cm jos in rest e curat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bujiile vechi (Bosch) nu au fost stranse corespunzator sau are filetul din chiulasa belit.
  • al3sc
  • Suspendat
  • 50 mesaje
  • din 06 Sep 2009
  • Astra 2001 Z16XE
  • Constanta
  • al3sc

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
dan cred k ai dreptate, e adevarat ca le-am gasit cam slabe
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sunt umede pentru ca nu functionau corect. bujiile la benzina cand functioneaza corect au o culoare caramiziu-maronie si sunt uscate. cat despre ulei, s-ar putea sa nu fi etansat bine bujia pe saiba aia de aluminiu sau cupru pe care o are bujia si a trecut putin ulei care a urcat pe filetul bujiei...
  • catalin liviu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1996 16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2013

  • Mesaj Privat
in final care este explicatia? si su am gasit filetele imbibate cu ulei,intradevar nu erau stranse bine
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR