al3sc- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2009
- Mesaj Privat
Salut, de ceva vreme aveam un tacanit ascutit ce se intensifica la cald si avea o ritmicitate identica cu a motorului in functie de turatie....
Acum cateva zile am facut rost de un manometru pentru verificat presiunea cilindrilor si am zis sa il folosesc si eu doar asa din curiozitate si am fost placut surprins sa vad k am aproximativ 17 bar pe toti cilindri, insa am observat bujiile(BOSCH) aveau o culoare ciudata si anume partea ceramica era maronie desi nu aveau decat vreo 17 000 km. Am luat alte bujii NGK de data asta si le-am montat iar spre surprinderea mea a disparut tacanitul acela enervant instant, de la prima cheie si nu a mai aparut nici pana azi adica aprox. 1000 km.
Din curiozitate mam gandit sa va cer o parere despre situatia asta pentru ca eu sunt aproape sigur ca tacanitul ala ca de injector stricat ce se auzea de la 20 metri avea legatura cu bujiile astea.
Acum cateva zile am facut rost de un manometru pentru verificat presiunea cilindrilor si am zis sa il folosesc si eu doar asa din curiozitate si am fost placut surprins sa vad k am aproximativ 17 bar pe toti cilindri, insa am observat bujiile(BOSCH) aveau o culoare ciudata si anume partea ceramica era maronie desi nu aveau decat vreo 17 000 km. Am luat alte bujii NGK de data asta si le-am montat iar spre surprinderea mea a disparut tacanitul acela enervant instant, de la prima cheie si nu a mai aparut nici pana azi adica aprox. 1000 km.
Din curiozitate mam gandit sa va cer o parere despre situatia asta pentru ca eu sunt aproape sigur ca tacanitul ala ca de injector stricat ce se auzea de la 20 metri avea legatura cu bujiile astea.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
al3sc- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2009
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
al3sc- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
al3sc- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
sunt umede pentru ca nu functionau corect. bujiile la benzina cand functioneaza corect au o culoare caramiziu-maronie si sunt uscate. cat despre ulei, s-ar putea sa nu fi etansat bine bujia pe saiba aia de aluminiu sau cupru pe care o are bujia si a trecut putin ulei care a urcat pe filetul bujiei...
- catalin liviu
- *
- 20 mesaje
- din 27 Jan 2013
- Vectra 1996 16xel
- Olt
catalin liviu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1996 16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2013
- Mesaj Privat