Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • Buri

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut! De un an conduc o corsa c (1.2 16v 75 cp) si ma intrebam daca mi-ati putea da niste sfaturi despre cum as putea creste usor puterea fara sa cresc foarte mult uzura motorului si nu in foarte multi bani. Fie ca sunt doar 10 cai. Masina e usoara si se simte fiecare cal in plus. Nu stiu foarte multe chestii si va rog coretati-ma daca spun vreo tampenie.
Skip ads

  • nanutza

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
1-remapare desi in cazut tau daca este posibila nu castigi decat 10-15 caluti si costa minim100 euroi
2-scoti cam tot ce este inutil din masina .
Daca nu te ajuta nici una din cele 2 variante si vrei ceva mai mult putere , schimba masina .

Bafta.
  • Buri

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eu ma gandeam la filtrul de aer si evacuare. Dar nu stiu cat pot scoate din ele.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,322
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nimic, nici de la una nici de la alta.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
In afara de bani din eternul buzunar si asa carpit...ce crezi ca vei simti din cei 10 ponei.
Doar sa nu te mai rogi de ea cand bagi aerul conditionat.
Daca urmaresti si forumurile straine ai sa te convingi ca ce vrei tu costa enorm....cat o Vectra C second....
Evacuare modificata? Este...dar costa enorm
Chiulasa modificata? Este...dar costa de ustura...
Filtre speciale de aer? Sunt....costa cat 10 salarii....
Pune motor de 1.6 benzina si acolo sa vezi treaba buna!
  • Buri

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am inteles. Merci Smile
  • adrianexim

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 1997 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2014

  • Mesaj Privat
daca vrei sa o simti mai "infigareata" Smile incearca sa schimbi filtrele, sa cureti clapeta de acceleratie, EGR , verifica presiunea din cauciucuri si baga benzina Alto 101... toba sport si filtru nu ajuta prea mult, dar se aude mai frumos..un filtru de aer sport K&N e cam 250 RON + toba 250 de RON (depinde ce vrei)....
  • Buri

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am tot auzit ca filtrele astea sport nu filtreaza praful si intra la pistoane.


Si ca sa nu fac alt topic. Am tot cautat si intrebat dar primesc raspunsuri diferite de la fiecare om . Ma gandeam sa cumpar niste jante pe 14" sau 15". Omologarea lor costa mult si e mare bataie de cap?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
schimba masina cu una cu 10 15 cp in plus Laughing Laughing si pune niste jante pe 19'' Laughing
  • Buri

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
nu vreau sa o schimb pentru ca imi place.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,593
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic sa iti bagi mintile in cap, sa schimbi uleiul si toate filtrele si sa remediezi ce alte probleme sunt la masina, si sa o folosesti mult si bine asa cum a iesit ea din fabrica. Nu cauta sa faci modificari si sa ii pui aripi de avion, ca nu vei reusi...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Asa cum a spus si colegul @adrianexim daca cureti EGR , clapeta de acceleratie si admisia iti garantez ca nu ai sa iti recunosti masina.
Sunt tutoriale foarte bune si explicite pe forum.
Daca nu ai mai facut asta dar te pricepi cat de cat o sa iti ia o zi intreaga...dar daca lucrezi cu atentie si nu faci alte minuni rezultatul e excelent.
  • adrianexim

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 1997 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2014

  • Mesaj Privat
eu am z10xe 1.0 si am trecute in carte 175/65 R14 si 155/80 R13...daca tu ai z12xe 1.2 cred ca poti sa pui pe 14 fara probleme, te-ai uitat in carte?

daca faci ce a zis si catastefan, o sa vezi diferenta, fara sa modifici consumul (poate chiar ii scade) sau sa ii faci altceva..
  • Buri

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
in cartea tehnica e trecut 175/65/14 dar daca pun ceva gen 195/45/14 o sa am probleme? Acum ceva vreme am putut cumpara 195/45/15 fata si in spate erau 195/50/15 si nu le-am luat din cauza ca nu stiam cat ma costa si daca le pot omologa.
  • adrianexim

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 1997 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2014

  • Mesaj Privat
mai fac gura astia de la ITP, avea un prieten o dacie 1310 si avea niste cauciucri mai late, pana nu a dat 50 de RON in plus nu s-a rezolvat (depinde si unde te duci), iar un vecin cu Volkswagen Transporter a ramas fara certificat pentru niste jante din aliaj...cazuri rare dar mai sunt Smile

trebuie sa ai grija sa nu iti atinga sau sa iti frece, nu stiu cat poti sa le pui maxim de late sau de inalte...

iar daca pui jante de 15 cu cauciuri late iti zic sa ai grija la gropi, nu stiu cat afecteaza, dar directia e cam sensibila, sunt pline forumurile de problema asta la corsa...
  • Buri

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Cu privire la latime ma gandeam la ceva intre 175-195 si cu talon mai mic ca vreau sa o las putin mai jos. Am testat acele jante de care ziceam mai sus 195/45/R15 si nu mi s-a parut nimic dubios.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Daca o sa treci de la 175 la 195, nu o sa faci decat sa mai castigi niste stabilitate, in schimb, o sa tragi mai tare de masina iar in timp o sa simti si oarecare probleme pe la bucsaraie. Pe un Ford Fiesta care il conduc zilnic am facut lucrul asta, am trecut de la 175/65/14 la 195/50/15. Cu cauciucurile pe 14 e mai sprintena si faptul ca e talonul mai mare se simt si gropile altfel. E alegerea ta, dar eu am testat-o deja si nu as mai vrea 195/50/15, umblu asa ca nu am ce sa fac, am facut deja schimbarea doar pe rotile de vara. In afara de aspect si stabilitate nu ai nimic de castigat. As recomanda un maxim 185 dar pe talon mai mare. Nu avem drumuri pentru talon de 45, mie unu mi se pare mic.
  • Buri

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2014

  • Mesaj Privat
eu am 155. e foarte mic. urgent subvireaza si nu imi place deloc. 195 poate e cam mult dar cred ca 175 e ok. Tot imi aduc aminte una alta in topicul asta. Imi poate explica si mie cineva dimensiunile jantelor ca nu le inteleg. Ce dimensiuni ar trebui sa aibe o janta pentru un cauciud lat de 175?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,322
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Revenim la topic sau .... o dam in campii de chat?
  • KoRny

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut, probabil putere prea multa nu o sa scoti, dar poti sa incerci sa schimbi bujiile cu NGK BKR5EK sau BKR5EIX cu gap la 0,9-1.0 mm si eventual un filtru de aer sport pus in cutia originala. Dupa cum am zis nu stiu daca o sa creasca puterea dar o sa o simti mai vioaie si raspunsul la acceleratie va fi mai bun. Eu asa am facut si am Z10XE, deci la tine poate sa se simta si mai bine.

Pe langa astea poti sa faci curatarile de rigoare ale Throttle body, EGR si admisie care iti vor "reimprospata" motorul.


Ultima modificare făcută de KoRny la Vin 05 Sep, 2014 10:13 am
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR