Buri
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut! De un an conduc o corsa c (1.2 16v 75 cp) si ma intrebam daca mi-ati putea da niste sfaturi despre cum as putea creste usor puterea fara sa cresc foarte mult uzura motorului si nu in foarte multi bani. Fie ca sunt doar 10 cai. Masina e usoara si se simte fiecare cal in plus. Nu stiu foarte multe chestii si va rog coretati-ma daca spun vreo tampenie.
- nanutza
- **
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
Buri
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
In afara de bani din eternul buzunar si asa carpit...ce crezi ca vei simti din cei 10 ponei.
Doar sa nu te mai rogi de ea cand bagi aerul conditionat.
Daca urmaresti si forumurile straine ai sa te convingi ca ce vrei tu costa enorm....cat o Vectra C second....
Evacuare modificata? Este...dar costa enorm
Chiulasa modificata? Este...dar costa de ustura...
Filtre speciale de aer? Sunt....costa cat 10 salarii....
Pune motor de 1.6 benzina si acolo sa vezi treaba buna!
Doar sa nu te mai rogi de ea cand bagi aerul conditionat.
Daca urmaresti si forumurile straine ai sa te convingi ca ce vrei tu costa enorm....cat o Vectra C second....
Evacuare modificata? Este...dar costa enorm
Chiulasa modificata? Este...dar costa de ustura...
Filtre speciale de aer? Sunt....costa cat 10 salarii....
Pune motor de 1.6 benzina si acolo sa vezi treaba buna!
Buri
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
- adrianexim
- *
- 48 mesaje
- din 09 Aug 2014
- Corsa 1997 X12XE
- Dolj
adrianexim
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2014
- Mesaj Privat
daca vrei sa o simti mai "infigareata" incearca sa schimbi filtrele, sa cureti clapeta de acceleratie, EGR , verifica presiunea din cauciucuri si baga benzina Alto 101... toba sport si filtru nu ajuta prea mult, dar se aude mai frumos..un filtru de aer sport K&N e cam 250 RON + toba 250 de RON (depinde ce vrei)....
Buri
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Buri
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Asa cum a spus si colegul @adrianexim daca cureti EGR , clapeta de acceleratie si admisia iti garantez ca nu ai sa iti recunosti masina.
Sunt tutoriale foarte bune si explicite pe forum.
Daca nu ai mai facut asta dar te pricepi cat de cat o sa iti ia o zi intreaga...dar daca lucrezi cu atentie si nu faci alte minuni rezultatul e excelent.
Sunt tutoriale foarte bune si explicite pe forum.
Daca nu ai mai facut asta dar te pricepi cat de cat o sa iti ia o zi intreaga...dar daca lucrezi cu atentie si nu faci alte minuni rezultatul e excelent.
- adrianexim
- *
- 48 mesaje
- din 09 Aug 2014
- Corsa 1997 X12XE
- Dolj
adrianexim
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2014
- Mesaj Privat
Buri
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
- adrianexim
- *
- 48 mesaje
- din 09 Aug 2014
- Corsa 1997 X12XE
- Dolj
adrianexim
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1997 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2014
- Mesaj Privat
mai fac gura astia de la ITP, avea un prieten o dacie 1310 si avea niste cauciucri mai late, pana nu a dat 50 de RON in plus nu s-a rezolvat (depinde si unde te duci), iar un vecin cu Volkswagen Transporter a ramas fara certificat pentru niste jante din aliaj...cazuri rare dar mai sunt
trebuie sa ai grija sa nu iti atinga sau sa iti frece, nu stiu cat poti sa le pui maxim de late sau de inalte...
iar daca pui jante de 15 cu cauciuri late iti zic sa ai grija la gropi, nu stiu cat afecteaza, dar directia e cam sensibila, sunt pline forumurile de problema asta la corsa...
trebuie sa ai grija sa nu iti atinga sau sa iti frece, nu stiu cat poti sa le pui maxim de late sau de inalte...
iar daca pui jante de 15 cu cauciuri late iti zic sa ai grija la gropi, nu stiu cat afecteaza, dar directia e cam sensibila, sunt pline forumurile de problema asta la corsa...
Buri
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Daca o sa treci de la 175 la 195, nu o sa faci decat sa mai castigi niste stabilitate, in schimb, o sa tragi mai tare de masina iar in timp o sa simti si oarecare probleme pe la bucsaraie. Pe un Ford Fiesta care il conduc zilnic am facut lucrul asta, am trecut de la 175/65/14 la 195/50/15. Cu cauciucurile pe 14 e mai sprintena si faptul ca e talonul mai mare se simt si gropile altfel. E alegerea ta, dar eu am testat-o deja si nu as mai vrea 195/50/15, umblu asa ca nu am ce sa fac, am facut deja schimbarea doar pe rotile de vara. In afara de aspect si stabilitate nu ai nimic de castigat. As recomanda un maxim 185 dar pe talon mai mare. Nu avem drumuri pentru talon de 45, mie unu mi se pare mic.
Buri
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
KoRny
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut, probabil putere prea multa nu o sa scoti, dar poti sa incerci sa schimbi bujiile cu NGK BKR5EK sau BKR5EIX cu gap la 0,9-1.0 mm si eventual un filtru de aer sport pus in cutia originala. Dupa cum am zis nu stiu daca o sa creasca puterea dar o sa o simti mai vioaie si raspunsul la acceleratie va fi mai bun. Eu asa am facut si am Z10XE, deci la tine poate sa se simta si mai bine.
Pe langa astea poti sa faci curatarile de rigoare ale Throttle body, EGR si admisie care iti vor "reimprospata" motorul.
Ultima modificare făcută de KoRny la Vin 05 Sep, 2014 10:13 am
Pe langa astea poti sa faci curatarile de rigoare ale Throttle body, EGR si admisie care iti vor "reimprospata" motorul.
Ultima modificare făcută de KoRny la Vin 05 Sep, 2014 10:13 am