ciprianz
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 1.3cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu masina mea: la 4000 de turatii imi taie benzina iar dupa motorul merge foarte urat: nu se mai accelereaza si trepiteaza foarte tare( ca si cum ar fi in doua sau trei buji la vechea dacie) mentionez ca am aprins becul galben de la motor (care seamana cu un robinet) il am aprins de mai mult timp in acest moment becul incepe si palpaiie. Daca opresc motorul si il pornesc din nou masina merge normal pana ajunge din nou la 4000 de ture apoi face la fel. Daca stie cineva cre este problema va rog sa ma ajutati. Va multumesc! Opel astra g benzina 1.4 2006 motor Z14XEP
Ultima modificare făcută de ciprianz la Joi 25 Oct, 2012 8:39 pm
Ultima modificare făcută de ciprianz la Joi 25 Oct, 2012 8:39 pm
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
ciprianz
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 1.3cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2012
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Cu aceeasi problema imi bat capul si eu de vreo 4 luni numai ca e z16XEP (cam acelasi motor in mare)
-ii taie benzina dupa ce accelerez in forta (consum enorm pe BC 30 % la accelerare , normal max 15-20%)
Schimbat urmatoarele:
-bobina inductie ( a mers 100 km si s-a dus mergea in 3 clar) pus bobina veche inapoi.
-bujii schimbate.
-EGR ( blindat ) niciun rezulat
-crankshaft schimbat (FACET) nimic.
-segmentat + simeringuri supape (compresie slaba pe pistonu 1 ,6 bar) rezolvat compresia problema ramane.
-verficat clapeta acceleratie ,pedala acceleratie,senzori temperatura antigel, aer ,twinport, sonda lambda 1 ,2.
-verificat aer fals .nimic.
Camshaft-ul mi-a mai ramas de schimbat problema e ca nu vad ce turatie da pe OP-COM.
Astea le-am schimbat eu , mai am un pic si schimb tot motorul si nimic.
Eu mai am si GPL si aceleasi simptome le are pe ambii combustibili,in continuare motorul merge ca dracu` dar nu da eroare.
Am luat Opel pe benzina in speranta ca e mai simplu de reparat decat diesel-ul , dar pe dracu .... n-am vazut motor mai imputit ca asta .
Cand se aprinde CHECK ENGINE (moare nu se accelereaza , dupa acee porneste inecata) , apare eroare MISSFIRE AT LOW FUEL LEVEL , cu toate ca benzina este , GPL este .
-ii taie benzina dupa ce accelerez in forta (consum enorm pe BC 30 % la accelerare , normal max 15-20%)
Schimbat urmatoarele:
-bobina inductie ( a mers 100 km si s-a dus mergea in 3 clar) pus bobina veche inapoi.
-bujii schimbate.
-EGR ( blindat ) niciun rezulat
-crankshaft schimbat (FACET) nimic.
-segmentat + simeringuri supape (compresie slaba pe pistonu 1 ,6 bar) rezolvat compresia problema ramane.
-verficat clapeta acceleratie ,pedala acceleratie,senzori temperatura antigel, aer ,twinport, sonda lambda 1 ,2.
-verificat aer fals .nimic.
Camshaft-ul mi-a mai ramas de schimbat problema e ca nu vad ce turatie da pe OP-COM.
Astea le-am schimbat eu , mai am un pic si schimb tot motorul si nimic.
Eu mai am si GPL si aceleasi simptome le are pe ambii combustibili,in continuare motorul merge ca dracu` dar nu da eroare.
Am luat Opel pe benzina in speranta ca e mai simplu de reparat decat diesel-ul , dar pe dracu .... n-am vazut motor mai imputit ca asta .
Cand se aprinde CHECK ENGINE (moare nu se accelereaza , dupa acee porneste inecata) , apare eroare MISSFIRE AT LOW FUEL LEVEL , cu toate ca benzina este , GPL este .
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
[editat] a scris:senzor vibrochen, senzor ax came, bobina de inductie, bujie, ECU, apa in benzina,egr,presiune mica de benzina din cauza filtrului de combustibil infundat sau pompa de benzina uzata, injector defect....
Cam astea trebuiesc verificate.
Sa faca testul cu pedalele si are problema reala afisata in cod(are martor aprins in bord).La 1,4 se poate.Clipitul martorului din bord,nu este doar limitare ci si avertizare ca este in pericol catalizatorul(amestec foarte bogat in benzina).
Cam astea trebuiesc verificate.
ciprianz
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 1.3cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2012
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
In mod normal da. Iti da un punct de plecare testerul ,dar spre exemplu la mine aceleasi simptome ca la tine si singura eroare este Missfire At Low Fuel Level, iar asta inseamna rateu insuficienta benzina si bineinteles nu are nicio treaba cu realitatea.
Oricum daca gasesti de ce la ce face asa posteaza aici ca eu nu mai am idei in afara de ECU si Camshaft.
Apropo ecu de pe XEP eu bag de seama ca este mai retardat si anume knd scoti anumiti senzori de pe masina sesizeaza lipsa lor abia dupa 10-20 secunde, deci daca ai problema intermitenta care dureaza 5 secunde si dispare adio eroare nu stocheaza nimic.
Oricum daca gasesti de ce la ce face asa posteaza aici ca eu nu mai am idei in afara de ECU si Camshaft.
Apropo ecu de pe XEP eu bag de seama ca este mai retardat si anume knd scoti anumiti senzori de pe masina sesizeaza lipsa lor abia dupa 10-20 secunde, deci daca ai problema intermitenta care dureaza 5 secunde si dispare adio eroare nu stocheaza nimic.
ciprianz
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 1.3cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2012
- Mesaj Privat
dorinnb
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2012
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
ciprianz
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 1.3cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2012
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Daca ai una doar sa faci proba poti incerca,dar eu stiu ca ECU de pe XEP pana la 90 de grade merge in bucla inchisa fata de sondele lambda . Adica nu ia in seama valorile lor.
Daca vrei sa o inlocuiesti trebuie sa te bagi sub masina ,vezi ca se desface foarte greu ( are rugina + ceva pasta de etansare). Ca localizare este pe esapament in dreptul bordului .
Oricum eroare (amestec ) pe Lambda 2 apare doar in cand aprinderea (bujii,bobina) nu se face corect sau cand amestecul nu este corect ( aer fals,EGR,LAMBDA 1,senzori temperatura etc ).
In general limitarea la 4000 RPM apare din cauza Camshaft dar cum eu nu mai am bani de investit in ea merg asa.
Ca sa-ti faci o idee despre piesele care nu dau eroare la XEP:
-EGR
-LAMBDA 1
-BOBINELE DE INDUCTIE (rampa)
-BUJIILE
Daca vrei sa o inlocuiesti trebuie sa te bagi sub masina ,vezi ca se desface foarte greu ( are rugina + ceva pasta de etansare). Ca localizare este pe esapament in dreptul bordului .
Oricum eroare (amestec ) pe Lambda 2 apare doar in cand aprinderea (bujii,bobina) nu se face corect sau cand amestecul nu este corect ( aer fals,EGR,LAMBDA 1,senzori temperatura etc ).
In general limitarea la 4000 RPM apare din cauza Camshaft dar cum eu nu mai am bani de investit in ea merg asa.
Ca sa-ti faci o idee despre piesele care nu dau eroare la XEP:
-EGR
-LAMBDA 1
-BOBINELE DE INDUCTIE (rampa)
-BUJIILE
ionut1909
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2012
- Mesaj Privat
ciprianz a scris:Am si eu o problema cu masina mea: la 4000 de turatii imi taie benzina iar dupa motorul merge foarte urat: nu se mai accelereaza si trepiteaza foarte tare( ca si cum ar fi in doua sau trei buji la vechea dacie) mentionez ca am aprins becul galben de la motor (care seamana cu un robinet) il am aprins de mai mult timp in acest moment becul incepe si palpaiie. Daca opresc motorul si il pornesc din nou masina merge normal pana ajunge din nou la 4000 de ture apoi face la fel. Daca stie cineva cre este problema va rog sa ma ajutati. Va multumesc! Opel astra g benzina 1.4 2006 motor Z14XEP
ionut1909
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2012
- Mesaj Privat