Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Batranul_Viezure

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Buna. Am un Opel Corsa 1.3 CDTI 2003 motor Z13 DT si la relanti scoate fum alb-albastrui, amschimbat egr, injectoare, verificat compresie totul o.k. numai ca problema cu fumul tot persista dimineata cand motorul e rece si am si consumul marit.
Precizez alimentez numai din peco de cand am cumparato.
Astept si eu un sfat de la cineva care sa lovit de aceasta problema.
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Problema ta cu fumul vine ori de la motor uzat si scoate fum albastrui pana se dilata segmentii, ori turbina uzata. Pentru prima oara, verifica jocul axului cu paleti din turbina si vezi cum se prezinta, daca are joc mare inseamna ca scapa ft mult ulei pe-acolo. Intrebare : ce ulei folosesti cand faci schimbul ? (Marca si tipul ex. Mobil 1 10w40) si cati km are masina?
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Inca o intrebare : cand ai schimbat ultima oara filtrul de motorina ? Mi-am adusa minte de aceeasi patanie, aveam filtrul infundat si scotea fum albastrui, se incalzea excesiv motorul si aveam si consum mare (la y17dt).
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu bunul nostru coleg la telefon, si se pare ca problema este de la bujii. Dimineata la prima cheie nu ii cupleaza releul, si ma gandesc ca e vechea problema de la opel cu temperatura citita de ECU, nemaintrand in functiune bujiile ca sa duca o viata mai lunga. Simptomele sunt : la prima cheie dimineata, invarte multa pana o ia, scoate fumu albastrui inchis ( adica e amestecat cu combustibil nears) si se simte miros de motorina nearsa, iar colegul mentioneaza ca a schimbat bujiile recent. Rugamintea mea, colegii care au z13dt, pot face o poza la termostat dar sa fie in poza si mufa cu senzorul de temperatura lichid racire ? I-am spus sa scoata mufa dimineata la prima cheie sa vada daca porneste la sfert (cand se scoate mufa ECU citeste temperatura de -50*C si intra bujiile) , dar nu stie unde se afla. Va rugam mult, o poza cu termostatul si mufa din apropiere si una de la mai distanta. Multumim.
  • ternipe

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
poate ma ajuta cineva . de ce scoate fum la relanti cand dau drumul la ac. nu scoate mult dar scoate
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
alex_paval a scris: aveam filtrul infundat si scotea fum albastrui, se incalzea excesiv motorul si aveam si consum mare (la y17dt).
Greu de acceptat ideea ca la filtru infundat ai consum mare.Posibil sa scada performanta motorului,si implicit consumul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR