- Batranul_Viezure
- OP
- 6 mesaje
- din 26 Jan 2012
- Corsa 2004 Z13DT
- Neamt
Batranul_Viezure
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2012
- Mesaj Privat
Buna. Am un Opel Corsa 1.3 CDTI 2003 motor Z13 DT si la relanti scoate fum alb-albastrui, amschimbat egr, injectoare, verificat compresie totul o.k. numai ca problema cu fumul tot persista dimineata cand motorul e rece si am si consumul marit.
Precizez alimentez numai din peco de cand am cumparato.
Astept si eu un sfat de la cineva care sa lovit de aceasta problema.
Precizez alimentez numai din peco de cand am cumparato.
Astept si eu un sfat de la cineva care sa lovit de aceasta problema.
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Problema ta cu fumul vine ori de la motor uzat si scoate fum albastrui pana se dilata segmentii, ori turbina uzata. Pentru prima oara, verifica jocul axului cu paleti din turbina si vezi cum se prezinta, daca are joc mare inseamna ca scapa ft mult ulei pe-acolo. Intrebare : ce ulei folosesti cand faci schimbul ? (Marca si tipul ex. Mobil 1 10w40) si cati km are masina?
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am vorbit cu bunul nostru coleg la telefon, si se pare ca problema este de la bujii. Dimineata la prima cheie nu ii cupleaza releul, si ma gandesc ca e vechea problema de la opel cu temperatura citita de ECU, nemaintrand in functiune bujiile ca sa duca o viata mai lunga. Simptomele sunt : la prima cheie dimineata, invarte multa pana o ia, scoate fumu albastrui inchis ( adica e amestecat cu combustibil nears) si se simte miros de motorina nearsa, iar colegul mentioneaza ca a schimbat bujiile recent. Rugamintea mea, colegii care au z13dt, pot face o poza la termostat dar sa fie in poza si mufa cu senzorul de temperatura lichid racire ? I-am spus sa scoata mufa dimineata la prima cheie sa vada daca porneste la sfert (cand se scoate mufa ECU citeste temperatura de -50*C si intra bujiile) , dar nu stie unde se afla. Va rugam mult, o poza cu termostatul si mufa din apropiere si una de la mai distanta. Multumim.
ternipe
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat