wxd
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 S16ZE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salutare dragii mei ,
Apelez la voi sa-mi spuneti si mie cum poate fi reglat avansul la Astra G benzina Z16SE .
Se manifesta cu o bataie dimineata in special la rece ,treapta 1 si 2 . Deasemeni raspunsul la acceleratie are un delay .
Mentionez ,am curatat clapeta prin demontare dupa motor ,am schimbat filtru aer .
Ce lipseste dupa masina fiind anulata din Germania ,valva EGR .
Astept cu interes un sfat din partea voastra .
Apelez la voi sa-mi spuneti si mie cum poate fi reglat avansul la Astra G benzina Z16SE .
Se manifesta cu o bataie dimineata in special la rece ,treapta 1 si 2 . Deasemeni raspunsul la acceleratie are un delay .
Mentionez ,am curatat clapeta prin demontare dupa motor ,am schimbat filtru aer .
Ce lipseste dupa masina fiind anulata din Germania ,valva EGR .
Astept cu interes un sfat din partea voastra .
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
wxd
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 S16ZE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2013
- Mesaj Privat
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
se regleaza singur,nu ai avans,la tine mai mult ca sigur este de la tacheti,ori ai uleiul vechi,ori ai uzura in ei,intarzierea in accelaratie poate fi de la fise,buji,distribuitorul de scanteie,debitmetru,dupa caz Map,cateva coliere care nu sunt stranse bine si lista poate sa continuie,iale prin eliminare pana gasesti buba.Bafta
wxd
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 S16ZE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salutare ,
Am fost la tester cu ea . Niciun fel de eroare . Singura nelamurire a celui de la service ,dar nu era sigur ,ar fi o sonda lambda . Sonda 1 la accelerare isi pierdea valoarea mult spre zero . De ex la relantii 780-790 , la accelerare 16 - 6 -25 etc . In schimb Sonda 2 ,se pastra in parametrii 780 spre 770 - 772 . Un coleg de al lui , a venit cu opinia precum ca ar fi normal una sa scada iar cealalta sa ramana in parametrii . Aveti idee dc trebuie sau nu schimbata sonda ?
Are momente cand merge f bine masina ,fara probleme ,avand puterea ei ,fara bataie "avans" ,dar si momente cand parca ar avea 20 CP .
Am schimbat Filtru benzina ,bujii , F aer , am desfacut si dat cu spray contact toate mufele accesibile .
Am fost la tester cu ea . Niciun fel de eroare . Singura nelamurire a celui de la service ,dar nu era sigur ,ar fi o sonda lambda . Sonda 1 la accelerare isi pierdea valoarea mult spre zero . De ex la relantii 780-790 , la accelerare 16 - 6 -25 etc . In schimb Sonda 2 ,se pastra in parametrii 780 spre 770 - 772 . Un coleg de al lui , a venit cu opinia precum ca ar fi normal una sa scada iar cealalta sa ramana in parametrii . Aveti idee dc trebuie sau nu schimbata sonda ?
Are momente cand merge f bine masina ,fara probleme ,avand puterea ei ,fara bataie "avans" ,dar si momente cand parca ar avea 20 CP .
Am schimbat Filtru benzina ,bujii , F aer , am desfacut si dat cu spray contact toate mufele accesibile .
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Online
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
prima sonda lambda trebuie sa oscileze. La Z16SE parca intre ~200 si 800 mV la relanti. Functionarea ei se verifica la relanti.
A doua sonda ar trebui sa stea aproximativ constanta. Parca pe la 4-500 mV.
Iti recomand sa mergi la o diagnoza competenta (vezi EDS, autoa, ii gasesti la publicitate). Ideal ar fi sa faceti diagnoza atunci cand are pierderea de putere.
A doua sonda ar trebui sa stea aproximativ constanta. Parca pe la 4-500 mV.
Iti recomand sa mergi la o diagnoza competenta (vezi EDS, autoa, ii gasesti la publicitate). Ideal ar fi sa faceti diagnoza atunci cand are pierderea de putere.