wxd
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 S16ZE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2013
- Mesaj Privat
Apelez la voi sa-mi spuneti si mie cum poate fi reglat avansul la Astra G benzina Z16SE .
Se manifesta cu o bataie dimineata in special la rece ,treapta 1 si 2 . Deasemeni raspunsul la acceleratie are un delay .
Mentionez ,am curatat clapeta prin demontare dupa motor ,am schimbat filtru aer .
Ce lipseste dupa masina fiind anulata din Germania ,valva EGR .
Astept cu interes un sfat din partea voastra .
- Marius Popescu
- ***
- 708 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 708
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
wxd
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 S16ZE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2013
- Mesaj Privat
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
wxd
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 S16ZE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2013
- Mesaj Privat
Am fost la tester cu ea . Niciun fel de eroare . Singura nelamurire a celui de la service ,dar nu era sigur ,ar fi o sonda lambda . Sonda 1 la accelerare isi pierdea valoarea mult spre zero . De ex la relantii 780-790 , la accelerare 16 - 6 -25 etc . In schimb Sonda 2 ,se pastra in parametrii 780 spre 770 - 772 . Un coleg de al lui , a venit cu opinia precum ca ar fi normal una sa scada iar cealalta sa ramana in parametrii . Aveti idee dc trebuie sau nu schimbata sonda ?
Are momente cand merge f bine masina ,fara probleme ,avand puterea ei ,fara bataie "avans" ,dar si momente cand parca ar avea 20 CP .
Am schimbat Filtru benzina ,bujii , F aer , am desfacut si dat cu spray contact toate mufele accesibile .
- jE
- *******
- 8,425 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,425
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
A doua sonda ar trebui sa stea aproximativ constanta. Parca pe la 4-500 mV.
Iti recomand sa mergi la o diagnoza competenta (vezi EDS, autoa, ii gasesti la publicitate). Ideal ar fi sa faceti diagnoza atunci cand are pierderea de putere.