m1hai18
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2012
- Mesaj Privat
Dupa cum spune si titlul am o corsa D 2009, servodirectia se blocheaza in mers imi apare martorul de servodirectie si de ESP, am curatat mufele de la ECU pentru servo, de specificat ca are doar servo electrica. Am fost si la reprezentanta unde mi-au spus deja ceea ce stiam si anume ca ECU de la senzorul de giratie cel pentru ESP nu mai face legatura cu ECU pentru servodirectie. Daca a fost careva care a avut aceeasi problema sau a auzit si a avut o metoda de a rezolva raman recunoscator cu o bere, sau daca are idee de ce ar putea sa fie.
De specificat si faptul ca se blocheaza dar se si deblocheaza dupa scurt timp cand incep sa ma deplasez cu masina cativa metri, am observat ca pe teren accidentat se blocheaza si deblocheaza mai des, deci socurile afecteaza .
Astept pareri, multumesc .
De specificat si faptul ca se blocheaza dar se si deblocheaza dupa scurt timp cand incep sa ma deplasez cu masina cativa metri, am observat ca pe teren accidentat se blocheaza si deblocheaza mai des, deci socurile afecteaza .
Astept pareri, multumesc .
- VSS
- **
- 212 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2003 Y20DTH
- Hunedoara
VSS
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic.
Are lichid de servo?
Intra lichid la servo sa mearga mai usor volanul.
Cei de la reprezentanta au vrut sa rezolve problema dar nu ai vrut?
Cine stie ce poate fi.Pe Corsa D este mai nou ca pe Corsa C si nu imi dau seama.
Dute la un service sa ti-o rezolve cat o costa atat o costa nu ai ce sa faci.
Are lichid de servo?
Intra lichid la servo sa mearga mai usor volanul.
Cei de la reprezentanta au vrut sa rezolve problema dar nu ai vrut?
Cine stie ce poate fi.Pe Corsa D este mai nou ca pe Corsa C si nu imi dau seama.
Dute la un service sa ti-o rezolve cat o costa atat o costa nu ai ce sa faci.
m1hai18
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2012
- Mesaj Privat
E full electric nu are ulei de servo si nicio pompa care sa intre in caseta de directie are doar motorasul ala de sub volan care e controlat de un ECU :-S, am fost frate dar si-au batut joc de mine pe langa faptul ca nu ma baga nimeni in seama, m-au luat si peste picior si mi-au zis ceva ce eu oricum stiam deja si cica sa le las masina vreo 4-5 ore .. sa le dau 450 de ron ca sa imi spuna ce ar putea sa fie, asta daca gaseau.
Sincer mi s-a parut cam bataie de joc dar nah asa e la noi, e o oarecare obisnuinta.
Sincer mi s-a parut cam bataie de joc dar nah asa e la noi, e o oarecare obisnuinta.
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
@mihai18 uite un link https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
Ia legatura cu ei si vei gasi seriozitate, preturi corecte, prestatii de calitate.
Inca o data multumesc @maiandrei pentru ajutor!
Ia legatura cu ei si vei gasi seriozitate, preturi corecte, prestatii de calitate.
Inca o data multumesc @maiandrei pentru ajutor!
m1hai18
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2012
- Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi baieti, am descoperit problema, am intrat in meniul de la Corsa si m-am uitat la amperajul bateriei si cat ii mananca cand am consumatorii porniti si am schimbat bateria cu una de proba se pare ca nu mai face absolut nimic.
Inainte scadea pana undeva la 11,5 volti cand bagam si consumatori chiar daca motorul era pornit si se pare ca ECU imi stingea servodirectia electrica ce este un mare consumator doar ca sa nu moara motorul, destul de destept daca e sa ma gandesc, anyway sper sa nu mai aiba nimeni problema asta, am fost la baieti la EDS mi-am facut programare dar trebuie sa o anulez ca nah i-am gasit buba .
Multumesc inca odata de sfaturi si numai bine !
Inainte scadea pana undeva la 11,5 volti cand bagam si consumatori chiar daca motorul era pornit si se pare ca ECU imi stingea servodirectia electrica ce este un mare consumator doar ca sa nu moara motorul, destul de destept daca e sa ma gandesc, anyway sper sa nu mai aiba nimeni problema asta, am fost la baieti la EDS mi-am facut programare dar trebuie sa o anulez ca nah i-am gasit buba .
Multumesc inca odata de sfaturi si numai bine !
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- VSS
- **
- 212 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2003 Y20DTH
- Hunedoara
VSS
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
m1hai18 a scris:E full electric nu are ulei de servo si nicio pompa care sa intre in caseta de directie are doar motorasul ala de sub volan care e controlat de un ECU :-S, am fost frate dar si-au batut joc de mine pe langa faptul ca nu ma baga nimeni in seama, m-au luat si peste picior si mi-au zis ceva ce eu oricum stiam deja si cica sa le las masina vreo 4-5 ore .. sa le dau 450 de ron ca sa imi spuna ce ar putea sa fie, asta daca gaseau.
Sincer mi s-a parut cam bataie de joc dar nah asa e la noi, e o oarecare obisnuinta.
Sincer mi s-a parut cam bataie de joc dar nah asa e la noi, e o oarecare obisnuinta.
Trebuia sa le mai si zici cv de mama lor.
Banii ii bagau in buzunare.
Dute la un alt servicek, tot trebuie sa-i de cineva de capat.
Bafta si tinene la curent !
m1hai18
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2012
- Mesaj Privat
Ha... Se pare ca a reaparut problema, pentru o saptamana a mers fara eroare si se pare ca iar s-a blocat volanul ~X(, cred ca scot toata coloana de directie sa ung alea pe acolo si sa vad ce se intampla cu senzorul ala de cuplu ( ii zice torque sensor), sau o fi senzor de torsiune , ca acum se poate traduce in ambele sensuri, ~X(~X(~X(, daca mai are altcineva idei sunt binevenite... din nou .
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Dar alternatorul incarca bine? Ca poate bateria era consumata, ai pus alta incarcata cu care a mers bine pana s-a descarcat si aia.
Verifica tensiunea de incarcare cu si fara consumatori cu un multimetru, nu ce vezi in ecranele ascunse ca nu indica mereu corect alea.
Masoara caderea de tensiune intre motor si caroserie cu consumatori porniti. Daca e mai mare de 0,5V ai un contact imperfect pe unul din cablurile de masa, fie de la baterie la caroserie fie de la baterie la motor.
Verifica tensiunea de incarcare cu si fara consumatori cu un multimetru, nu ce vezi in ecranele ascunse ca nu indica mereu corect alea.
Masoara caderea de tensiune intre motor si caroserie cu consumatori porniti. Daca e mai mare de 0,5V ai un contact imperfect pe unul din cablurile de masa, fie de la baterie la caroserie fie de la baterie la motor.
m1hai18
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2012
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Masoara cu multimetru. La mine s-a descarcat bateria pentru ca nu facea bine contact unde era cablul de masa sertizat in borna si desi intre motor si + aveam 13,8V pe baterie aveam 12 cu consumatorii porniti. Bateria nu se mai incarca, degeaba e noua, in cateva zile se descarca. E posibil ca de la vibratii uneori sa faca bine contact, alteori sa nu faca. La mine cateodata incarca, cateodata nu.
Daca ai un contact imperfect se incalzeste acolo, si e posibil sa nu incarce doar dupa o anumita perioada. La mine frigea borna de - dupa cateva minute de mers cu consumatori. La pornire la rece era OK incarcarea.
Daca ai un contact imperfect se incalzeste acolo, si e posibil sa nu incarce doar dupa o anumita perioada. La mine frigea borna de - dupa cateva minute de mers cu consumatori. La pornire la rece era OK incarcarea.
m1hai18
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2012
- Mesaj Privat
Dar presupun ca nu s-a blocat volanul in mers nu ? dupa cum ziceam si mai sus, am inteles ca ECU opreste cel mai mare consumator de curent pentru a putea inca merge cu masina si pentru a nu-ti opri motorul d'asta ma intreb daca cineva a avut problema asta in trecut ca e foarte ciudata ideea, descarca bateria un consumator ceva ok, dar de ce se blocheaza servo hmm.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Cand nu incarca alternatorul si tensiunea scade sub o anumita valoare nu mai functioneaza servodirectia. Volanul nu se blocheaza, doar ca nu mai e asistata directia. La mine nu a fost cazul ca nu am asteptat sa se descarce de tot. Masina porneste bine? Bateria are 12,5-12,6V cu motorul oprit? Poate fi si un contact imperfect la cablurile care merg la motorasul servodirectiei. Pana nu te apuci de masurat n-o sa rezolvi.
m1hai18
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2012
- Mesaj Privat
Da man am, verificat bateria cu motorul oprit si are 12,5V, masina porneste imediat nu are nicio problema in cazul asta si nici cu bateria de saptamana trecuta care era pe un Rover 25 nu facea figuri la pornire. Doar ca imediat dupa pornire se sting beculetele si ramn cele de Servo (volanul cu semnul exclamarii) si cel de ESP (masina cu slippery road).
dragosm1
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2010 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2010
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
dragosm1
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2010 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2010
- Mesaj Privat
Problema mea este urmatoarea:
- pe ghiata am observat cand luam virajele la viteze ft mici sau intoarceri de pe loc ca se aprindea martorul de servodirectie, volanul devenea ft greu de manevrat.
- problema inca persista, plus ca mai tot timpul sta aprins martorul de stabilitate.
Ce am facut :
- am mers intai la un service sa imi puna masina la un terster, de unde a reiesit ca are erori la ESP si servodirectie, si anume la "senzor coloana de directie" - ceva in genul asta. Mi-a sters erorile insa nu a ajutat la nimic.
- saptamana trecuta am mers la Union Motors si mi-au diagnosticat-o si ei, spunand ca trebuie schimbata coloana de directie = 9.000RON --> ceea ce este prea mult.
Am nevoie de ajutor:
- trebuie schimbata coloana de directie? Eu cred ca este mai degraba o eroare electronica, putand aparea iar si dupa inlocuire. Masina am rulat-o numai in oras. Ce pot face dc trebuie intr-adevar sa o schimb?
- poate fi alta solutie? mai convenabila si mai ieftina ? Nu am incredere in ceea ce mi-au spus cei de la Union, deoarce stiu cum gandesc... (a fost singurul service apropiat de mine ...)
- este sigur sa merg cu masina doar sa nu dau repede de volan la viraj total? Am observat si mi s-a spus de cineva care are 2 Corsa D, pe langa faptul ca si lui i se intampla la fel, ca la virarea totala luand incet de volan nu se mai activeaza servo si este ok.
Cam atat. Multumesc pentru sfaturi !
- pe ghiata am observat cand luam virajele la viteze ft mici sau intoarceri de pe loc ca se aprindea martorul de servodirectie, volanul devenea ft greu de manevrat.
- problema inca persista, plus ca mai tot timpul sta aprins martorul de stabilitate.
Ce am facut :
- am mers intai la un service sa imi puna masina la un terster, de unde a reiesit ca are erori la ESP si servodirectie, si anume la "senzor coloana de directie" - ceva in genul asta. Mi-a sters erorile insa nu a ajutat la nimic.
- saptamana trecuta am mers la Union Motors si mi-au diagnosticat-o si ei, spunand ca trebuie schimbata coloana de directie = 9.000RON --> ceea ce este prea mult.
Am nevoie de ajutor:
- trebuie schimbata coloana de directie? Eu cred ca este mai degraba o eroare electronica, putand aparea iar si dupa inlocuire. Masina am rulat-o numai in oras. Ce pot face dc trebuie intr-adevar sa o schimb?
- poate fi alta solutie? mai convenabila si mai ieftina ? Nu am incredere in ceea ce mi-au spus cei de la Union, deoarce stiu cum gandesc... (a fost singurul service apropiat de mine ...)
- este sigur sa merg cu masina doar sa nu dau repede de volan la viraj total? Am observat si mi s-a spus de cineva care are 2 Corsa D, pe langa faptul ca si lui i se intampla la fel, ca la virarea totala luand incet de volan nu se mai activeaza servo si este ok.
Cam atat. Multumesc pentru sfaturi !
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
dragosm1
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2010 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2010
- Mesaj Privat
Care sunt valorile normale pentru baterie: cand e oprita si cand e pornita? Voi masura zilele urmatoare.
Am mers azi cu masina, nu a mai aparut nici un martor aprins (insa s-a mai intamplat si inainte asa). Ce am facut de data asta a fost sa nu mai rotesc repede de volan. Totul a fost ok.
Poate fi de la rotitele de pe CIM (cea mare si cea alba)? Adica sa existe totusi un defect si atunci cand virez total repede ESP-ul sa citeasca eronat si astfel sa se activeze servo si stabilitatea?
Voi reveni cu valorile de la baterie.
Multumesc.
Am mers azi cu masina, nu a mai aparut nici un martor aprins (insa s-a mai intamplat si inainte asa). Ce am facut de data asta a fost sa nu mai rotesc repede de volan. Totul a fost ok.
Poate fi de la rotitele de pe CIM (cea mare si cea alba)? Adica sa existe totusi un defect si atunci cand virez total repede ESP-ul sa citeasca eronat si astfel sa se activeze servo si stabilitatea?
Voi reveni cu valorile de la baterie.
Multumesc.