2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
am desfacut rampa si sinu avea de loc motorina in ea .... supapa mecanica care mi-ati spus sa o skimb nu are arculet ca sa il pot intinde sa o probez,are un cap rotund si nus sa o desfac am bagato pe tester si mia dat presiune joasa in rampa ..
mi sa oprit iar in mers .
iata valorile care mi lea dat cand dadeam la utomat: OP-COM 090820d Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,10/09/2012. 10:2836
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2004,Astra-G,Motor,Z 17 DTL
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Valori reale:
Tensiune baterie,11.2 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.00 V
Presiune barometricã,102 kPa
Presiune barometricã,4.03 V
Comandã -Presiune turbo,106 kPa
Presiune turbo,101 kPa
Presiune turbo,1.90 V
Senzor masã aer,344 mg/cursã
Senzor masã aer,1.46 V
Temperatura aer admisie,54 °C
Temperatura aer admisie,1.46 V
Temperaturã lichid rãcire,96 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.73 V
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,5.50 MPa
Presiune Rail,0.62 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,301 %
Turaþie motor,254 RPM
Cantitate injectatã calculatã,22.5 mm3
Cantitate actualã injectatã,22.5 mm3
Impuls injecþie,0.0 ms
Timp preinjecþie,0.0 ms
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Activ
Comutator poziþie clapetã de acceleraþie,Activ
Rata impulsuri electroventil pedalã acceleraþie,13 %
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,95.0 %
Contact poziþie clapã turbionare,Inactiv
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,90.0 %
Poziþie actualã AGR,0.6 %
Poziþie actualã AGR,0.94 V
Factor de umplere AGR,90 %
Tensiune capacitor1.,798.0 V
Comutator info climã,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Presiune sistem climã,224 kPa
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu preâncãlzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Martor timp de preâncãlzire,Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Indicator defecte(MI),Conectat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
apoi cand era pornita dadea asa
Valori reale:
Tensiune baterie,13.7 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.11 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.55 V
Presiune barometricã,102 kPa
Presiune barometricã,4.03 V
Comandã -Presiune turbo,100 kPa
Presiune turbo,99 kPa
Presiune turbo,1.86 V
Senzor masã aer,164 mg/cursã
Senzor masã aer,1.57 V
Temperatura aer admisie,36 °C
Temperatura aer admisie,2.18 V
Temperaturã lichid rãcire,86 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.94 V
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,24.42 MPa
Presiune Rail,1.02 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,322 %
Turaþie motor,849 RPM
Cantitate injectatã calculatã,5.4 mm3
Cantitate actualã injectatã,5.4 mm3
Impuls injecþie,1.1 ms
Timp preinjecþie,0.7 ms
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator poziþie clapetã de acceleraþie,Activ
Rata impulsuri electroventil pedalã acceleraþie,78 %
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,95.0 %
Contact poziþie clapã turbionare,Inactiv
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,90.0 %
Poziþie actualã AGR,63.3 %
Poziþie actualã AGR,2.58 V
Factor de umplere AGR,35 %
Tensiune capacitor1.,827.4 V
Comutator info climã,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Presiune sistem climã,274 kPa
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu preâncãlzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Martor timp de preâncãlzire,Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
mi sa oprit iar in mers .
iata valorile care mi lea dat cand dadeam la utomat: OP-COM 090820d Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,10/09/2012. 10:2836
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2004,Astra-G,Motor,Z 17 DTL
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Valori reale:
Tensiune baterie,11.2 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.00 V
Presiune barometricã,102 kPa
Presiune barometricã,4.03 V
Comandã -Presiune turbo,106 kPa
Presiune turbo,101 kPa
Presiune turbo,1.90 V
Senzor masã aer,344 mg/cursã
Senzor masã aer,1.46 V
Temperatura aer admisie,54 °C
Temperatura aer admisie,1.46 V
Temperaturã lichid rãcire,96 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.73 V
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,5.50 MPa
Presiune Rail,0.62 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,301 %
Turaþie motor,254 RPM
Cantitate injectatã calculatã,22.5 mm3
Cantitate actualã injectatã,22.5 mm3
Impuls injecþie,0.0 ms
Timp preinjecþie,0.0 ms
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Activ
Comutator poziþie clapetã de acceleraþie,Activ
Rata impulsuri electroventil pedalã acceleraþie,13 %
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,95.0 %
Contact poziþie clapã turbionare,Inactiv
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,90.0 %
Poziþie actualã AGR,0.6 %
Poziþie actualã AGR,0.94 V
Factor de umplere AGR,90 %
Tensiune capacitor1.,798.0 V
Comutator info climã,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Presiune sistem climã,224 kPa
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu preâncãlzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Martor timp de preâncãlzire,Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Indicator defecte(MI),Conectat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
apoi cand era pornita dadea asa
Valori reale:
Tensiune baterie,13.7 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.11 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.55 V
Presiune barometricã,102 kPa
Presiune barometricã,4.03 V
Comandã -Presiune turbo,100 kPa
Presiune turbo,99 kPa
Presiune turbo,1.86 V
Senzor masã aer,164 mg/cursã
Senzor masã aer,1.57 V
Temperatura aer admisie,36 °C
Temperatura aer admisie,2.18 V
Temperaturã lichid rãcire,86 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.94 V
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,24.42 MPa
Presiune Rail,1.02 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,322 %
Turaþie motor,849 RPM
Cantitate injectatã calculatã,5.4 mm3
Cantitate actualã injectatã,5.4 mm3
Impuls injecþie,1.1 ms
Timp preinjecþie,0.7 ms
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator poziþie clapetã de acceleraþie,Activ
Rata impulsuri electroventil pedalã acceleraþie,78 %
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,95.0 %
Contact poziþie clapã turbionare,Inactiv
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,90.0 %
Poziþie actualã AGR,63.3 %
Poziþie actualã AGR,2.58 V
Factor de umplere AGR,35 %
Tensiune capacitor1.,827.4 V
Comutator info climã,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Presiune sistem climã,274 kPa
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu preâncãlzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Martor timp de preâncãlzire,Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
gimims
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
gimims
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
daca vrei poti incerca sa o desfaci este capsata iar in interior se afla arcul se poate intinde dar nu foarte mult sa nu ra mina plocata pe inchis,m/ai verifica cu o lupa pistonul care inchide sa nu aiba zgirieturi din cauza impuritatilor din motorina. In general nu prea tine trebuie inlocuita cu una noua. pret 500 ron cu transport. Bafta
PS. ai verificat returul la injectoare?
PS. ai verificat returul la injectoare?
gimims
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
gimims
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
http://www.serviceopel.ro/p..._0/Alimentare_5/3
PS. grija la calitatea MOTORINEI, filtru motorina original GM s/au PURFLUX
PS. grija la calitatea MOTORINEI, filtru motorina original GM s/au PURFLUX
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
2D3GR3U a scris:
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,5.50 MPa
Presiune Rail,0.62 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,301 %
apoi cand era pornita dadea asa
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,24.42 MPa
Presiune Rail,1.02 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,322 %
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,5.50 MPa
Presiune Rail,0.62 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,301 %
apoi cand era pornita dadea asa
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,24.42 MPa
Presiune Rail,1.02 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,322 %
vad ca nu ai rezolvat problema si totul se trage exact cum iti spuneam de la acea supapa,
pune una noua si scapi de probleme
2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
Dupa ce am pus supapa mea originala inapoi dadea:
Valori reale:
Tensiune baterie,13.5 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Presiune barometricã,101 kPa
Presiune barometricã,4.02 V
Comandã -Presiune turbo,100 kPa
Presiune turbo,99 kPa
Presiune turbo,1.86 V
Senzor masã aer,162 mg/cursã
Senzor masã aer,1.54 V
Temperatura aer admisie,47 °C
Temperatura aer admisie,1.73 V
Temperaturã lichid rãcire,97 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.73 V
Presiune Rail prescrisã,25.59 MPa
Presiune Rail,24.42 MPa
Presiune Rail,1.04 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,359 %
Turaþie motor,849 RPM
Cantitate injectatã calculatã,4.3 mm3
Cantitate actualã injectatã,4.3 mm3
Impuls injecþie,1.0 ms
Timp preinjecþie,0.7 ms
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator poziþie clapetã de acceleraþie,Activ
Rata impulsuri electroventil pedalã acceleraþie,78 %
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,95.0 %
Contact poziþie clapã turbionare,Inactiv
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,90.0 %
Poziþie actualã AGR,65.8 %
Poziþie actualã AGR,2.65 V
Factor de umplere AGR,33 %
Tensiune capacitor1.,823.3 V
Comutator info climã,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Presiune sistem climã,284 kPa
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu preâncãlzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Martor timp de preâncãlzire,Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
Valori reale:
Tensiune baterie,13.5 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Presiune barometricã,101 kPa
Presiune barometricã,4.02 V
Comandã -Presiune turbo,100 kPa
Presiune turbo,99 kPa
Presiune turbo,1.86 V
Senzor masã aer,162 mg/cursã
Senzor masã aer,1.54 V
Temperatura aer admisie,47 °C
Temperatura aer admisie,1.73 V
Temperaturã lichid rãcire,97 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.73 V
Presiune Rail prescrisã,25.59 MPa
Presiune Rail,24.42 MPa
Presiune Rail,1.04 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,359 %
Turaþie motor,849 RPM
Cantitate injectatã calculatã,4.3 mm3
Cantitate actualã injectatã,4.3 mm3
Impuls injecþie,1.0 ms
Timp preinjecþie,0.7 ms
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator poziþie clapetã de acceleraþie,Activ
Rata impulsuri electroventil pedalã acceleraþie,78 %
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,95.0 %
Contact poziþie clapã turbionare,Inactiv
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,90.0 %
Poziþie actualã AGR,65.8 %
Poziþie actualã AGR,2.65 V
Factor de umplere AGR,33 %
Tensiune capacitor1.,823.3 V
Comutator info climã,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Presiune sistem climã,284 kPa
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu preâncãlzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Martor timp de preâncãlzire,Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
Da gata am terminat masina de facut iam skimbat supapa de pe rampa ...cred ca mai stateam cu ea in fata blocului o luna pana o reparam si cumparam si pompa aiurea .de acum cand o sa mai am nevoie de sfaturi va voi asculta cu placere .Va multumesc ! porneste mai repede ca benzina... kiar se mirau unii nu prea stia nimeni de acea supapa Multumesc inca o data !
Va salut cu respect .
Va salut cu respect .