2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
mi sa oprit iar in mers .
iata valorile care mi lea dat cand dadeam la utomat: OP-COM 090820d Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,10/09/2012. 10:2836
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,2004,Astra-G,Motor,Z 17 DTL
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Valori reale:
Tensiune baterie,11.2 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.00 V
Presiune barometricã,102 kPa
Presiune barometricã,4.03 V
Comandã -Presiune turbo,106 kPa
Presiune turbo,101 kPa
Presiune turbo,1.90 V
Senzor masã aer,344 mg/cursã
Senzor masã aer,1.46 V
Temperatura aer admisie,54 °C
Temperatura aer admisie,1.46 V
Temperaturã lichid rãcire,96 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.73 V
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,5.50 MPa
Presiune Rail,0.62 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,301 %
Turaþie motor,254 RPM
Cantitate injectatã calculatã,22.5 mm3
Cantitate actualã injectatã,22.5 mm3
Impuls injecþie,0.0 ms
Timp preinjecþie,0.0 ms
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Activ
Comutator poziþie clapetã de acceleraþie,Activ
Rata impulsuri electroventil pedalã acceleraþie,13 %
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,95.0 %
Contact poziþie clapã turbionare,Inactiv
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,90.0 %
Poziþie actualã AGR,0.6 %
Poziþie actualã AGR,0.94 V
Factor de umplere AGR,90 %
Tensiune capacitor1.,798.0 V
Comutator info climã,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Presiune sistem climã,224 kPa
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu preâncãlzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Martor timp de preâncãlzire,Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Indicator defecte(MI),Conectat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
apoi cand era pornita dadea asa
Valori reale:
Tensiune baterie,13.7 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,1.11 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.55 V
Presiune barometricã,102 kPa
Presiune barometricã,4.03 V
Comandã -Presiune turbo,100 kPa
Presiune turbo,99 kPa
Presiune turbo,1.86 V
Senzor masã aer,164 mg/cursã
Senzor masã aer,1.57 V
Temperatura aer admisie,36 °C
Temperatura aer admisie,2.18 V
Temperaturã lichid rãcire,86 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.94 V
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,24.42 MPa
Presiune Rail,1.02 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,322 %
Turaþie motor,849 RPM
Cantitate injectatã calculatã,5.4 mm3
Cantitate actualã injectatã,5.4 mm3
Impuls injecþie,1.1 ms
Timp preinjecþie,0.7 ms
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator poziþie clapetã de acceleraþie,Activ
Rata impulsuri electroventil pedalã acceleraþie,78 %
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,95.0 %
Contact poziþie clapã turbionare,Inactiv
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,90.0 %
Poziþie actualã AGR,63.3 %
Poziþie actualã AGR,2.58 V
Factor de umplere AGR,35 %
Tensiune capacitor1.,827.4 V
Comutator info climã,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Presiune sistem climã,274 kPa
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu preâncãlzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Martor timp de preâncãlzire,Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
gimims
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
gimims
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
PS. ai verificat returul la injectoare?
gimims
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
gimims
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
PS. grija la calitatea MOTORINEI, filtru motorina original GM s/au PURFLUX
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,5.50 MPa
Presiune Rail,0.62 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,301 %
apoi cand era pornita dadea asa
Presiune Rail prescrisã,24.00 MPa
Presiune Rail,24.42 MPa
Presiune Rail,1.02 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,322 %
vad ca nu ai rezolvat problema si totul se trage exact cum iti spuneam de la acea supapa,
pune una noua si scapi de probleme
2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
Valori reale:
Tensiune baterie,13.5 V
Stare aprindere,Conectat 12V
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0 %
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Presiune barometricã,101 kPa
Presiune barometricã,4.02 V
Comandã -Presiune turbo,100 kPa
Presiune turbo,99 kPa
Presiune turbo,1.86 V
Senzor masã aer,162 mg/cursã
Senzor masã aer,1.54 V
Temperatura aer admisie,47 °C
Temperatura aer admisie,1.73 V
Temperaturã lichid rãcire,97 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.73 V
Presiune Rail prescrisã,25.59 MPa
Presiune Rail,24.42 MPa
Presiune Rail,1.04 V
Raport impuls ventil de presiune Rail,359 %
Turaþie motor,849 RPM
Cantitate injectatã calculatã,4.3 mm3
Cantitate actualã injectatã,4.3 mm3
Impuls injecþie,1.0 ms
Timp preinjecþie,0.7 ms
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator poziþie clapetã de acceleraþie,Activ
Rata impulsuri electroventil pedalã acceleraþie,78 %
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,95.0 %
Contact poziþie clapã turbionare,Inactiv
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,90.0 %
Poziþie actualã AGR,65.8 %
Poziþie actualã AGR,2.65 V
Factor de umplere AGR,33 %
Tensiune capacitor1.,823.3 V
Comutator info climã,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Presiune sistem climã,284 kPa
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu preâncãlzire,Inactiv
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Martor timp de preâncãlzire,Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Vitezã vehicul,0 km/h
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
2D3GR3U
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2012
- Mesaj Privat
Va salut cu respect .