pun contactul :

se sting toate becurile , pornesc motorul , nici o problema :

se tureaza bine :

dupa ce dau drumul la ambreiaj sau cateodata apuc sa merg un pic chiar :

dupa care in loc de 5000 rpm limiteaza pe la 4000 rpm :

dupa ce se aprinde check engine , nu mai trage , probl e ca inainte de asta merge normal si dupa nu vrea sa mai traga deloc , am pus op-com si am gasit o eroare P0100 (6) exact cand s-a intamplat prima oara ( eroarea cu P0400 s-a rezolvat imediat )

valori cu testerul facut cand am ajuns acasa :

dupa ce s-a aprins din nou check engine :

totul functioneaza normal timp de 1 minut sau doua , fara coduri de eroare iar motorul trage normal dupa care se aprinde check engine si arata valoarea aia de 1500 si motorul nu mai trage , am cautat in tis codul de eroare

am zis , ok hai sa ma apuc sa masor mufa si sa o si curat , am curatat mufele de la debitmetru si debitmetrul in sine , am mai curatat si mufele de la ECU rezultatul EGAL CU ZERO tot la fel ca inainte .
firul 1 ( asa scrie pe mufa )

firul 2

firul 3 ( asta parca ar trebui sa fie masa deci e bine asa )

firul 4

firul 5 ( din cate stiu eu ar trebui sa creasca voltajul cand apas acceleratia dar nu era nimeni pe langa mine )

am luat un debitmetru de la altcineva , de proba , am dat o tura cu el si masina a mers normal vreo 10 minute adica fara sa se aprinda becul , tragea mult mai bine si decat cu debitmetrul ei dar dupa aceea s-a aprins iar check engine iarasi nu a mai tras si iarasi P0100 (6) si limitare la 4000 rpm , am pus debitmetrul inapoi pe masina de pe care l-am luat si aia mergea normal .
s-a mai intalnit cineva cu problema asta ? aveti vre-o idee cuma sa o rezolv ? sa cumpar alt debitmetru sau dau banii degeaba pe altu ?