- CRAZY WOLF
- OP
- 91 mesaje
- din 27 Mai 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Valcea
CRAZY WOLF
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2012
- Mesaj Privat
Meseria mea de baza este mecanic auto si tinichigiu asa ca stiam in ce ma bag.
Despre masina pot sa spun ca nu prea mai avea fata dar am reparato destul de repede mai greu a fost cu adunatul pieselor , si asta a durat cam o luna timp in care am facut 2000 de km cu Astra .Toate bune si freumoase pana am ajuns la instalatia electrica aici am dat de dracu pentru ca aveam instalatia de la motor retezata adica un manunchi de fire taiate in accident vreo 80 fire care nu aveam habar ce sa fac cu ele. Am apelat la un electrician care dupa ce a vazut firele a zis ca nu se baga pentru ca nu are timp dupa care si altii au facut la fel asa ca dupa o saptamana de cautatat electricieni mi-am luat inima in dinti si am lipit toate firele la loc insa problema nu era rezolvata pentru ca nu aveam ECU motor dar am cumparat si ECU si l-am resetat si am reusit sa pornesc masina .
Acum am o problema foarte mare -masina nu se accelereaza ,eroare pedala de acceleratie
- nu vede combusibilul din rezervor
-intrerupatorul de la pedala de frana
-senzorul de oxigen O2 sensor 1
Dupa mai multe investigatii am aflat ca ECU pe care l-am pus pe masina provine de pe o masina fara filtru de particule in timp ce masina mea are filtru de particule , am incercat su regenerare dar nu vrea sa faca regenerarea.Diagnosticarea o fac cu OP-COM.
Daca are cineva vreo sugestie sau indicatie va rog sa o postati.
MULTUMESC ANTICIPAT eventual o schema electrica mai simpla de inteles
VECTRA C fabr.2005 motorZ19DT
suspended-9452- Suspendat
- 2,422 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,422
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- CRAZY WOLF
- OP
- 91 mesaje
- din 27 Mai 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Valcea
CRAZY WOLF
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2012
- Mesaj Privat
Mai scriu erorile pe care le am poate a mai intalnit cineva si-mi da ceva indicatii:
.... -sensor O2
...intrerupator pedala de frana
...sonda combustibil
- CRAZY WOLF
- OP
- 91 mesaje
- din 27 Mai 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Valcea
CRAZY WOLF
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2012
- Mesaj Privat
Sfat .....daca vreti lucru bine facut faceti cu mana voastra.
Mai am o singura eroare la sonda O2 ceva legat de preincalzire si inca nu stu pe unde sa caut.Banuiesc ca este vorba de o rezistenta ..ceva de genul asta .
Daca are cineva vreo idee sau un sfat .
multumesc anticipat
- CRAZY WOLF
- OP
- 91 mesaje
- din 27 Mai 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Valcea
CRAZY WOLF
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2012
- Mesaj Privat
Pentru cine este interesat sa stie care este rolul sondei lamda.
1. Sonda lambda neîncãlzitã.
Acesta a fost primul design de sondã lambda, Bosch producându-l din anul 1976.Se utilizeazã un element ceramic cu bioxid de zirconiu pentru a genera tensiune într-unmediu cu un conþinut ridicat de gaz (oxigen insuficient).
2. Sonda lambda încãlzitã.
A fost lansatã de Bosch în anul 1982 ºi funcþioneazã în acelaºi mod ca sonda neîncãlzitã, însã în interiorul manºonului se aflã un element de încãlzire special, care aduce senzorul la temperatura de funcþionare în aproximativ 30-60 de secunde.