- CRAZY WOLF
- OP
- 152 mesaje
- din 27 Mai 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Valcea
CRAZY WOLF
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salutare .In urma cu trei luni am am cumparat o Vectra C 1.9CDTI din anul 2005 lovita in fata bine rau asta pentru ca nu aveam banutii pentru una impecabila si pretul a fost foarte tentant asa ca ce sa mai am cumparat-o .
Meseria mea de baza este mecanic auto si tinichigiu asa ca stiam in ce ma bag.
Despre masina pot sa spun ca nu prea mai avea fata dar am reparato destul de repede mai greu a fost cu adunatul pieselor , si asta a durat cam o luna timp in care am facut 2000 de km cu Astra .Toate bune si freumoase pana am ajuns la instalatia electrica aici am dat de dracu pentru ca aveam instalatia de la motor retezata adica un manunchi de fire taiate in accident vreo 80 fire care nu aveam habar ce sa fac cu ele. Am apelat la un electrician care dupa ce a vazut firele a zis ca nu se baga pentru ca nu are timp dupa care si altii au facut la fel asa ca dupa o saptamana de cautatat electricieni mi-am luat inima in dinti si am lipit toate firele la loc insa problema nu era rezolvata pentru ca nu aveam ECU motor dar am cumparat si ECU si l-am resetat si am reusit sa pornesc masina .
Acum am o problema foarte mare -masina nu se accelereaza ,eroare pedala de acceleratie
- nu vede combusibilul din rezervor
-intrerupatorul de la pedala de frana
-senzorul de oxigen O2 sensor 1
Dupa mai multe investigatii am aflat ca ECU pe care l-am pus pe masina provine de pe o masina fara filtru de particule in timp ce masina mea are filtru de particule , am incercat su regenerare dar nu vrea sa faca regenerarea.Diagnosticarea o fac cu OP-COM.
Daca are cineva vreo sugestie sau indicatie va rog sa o postati.
MULTUMESC ANTICIPAT eventual o schema electrica mai simpla de inteles
VECTRA C fabr.2005 motorZ19DT
Meseria mea de baza este mecanic auto si tinichigiu asa ca stiam in ce ma bag.
Despre masina pot sa spun ca nu prea mai avea fata dar am reparato destul de repede mai greu a fost cu adunatul pieselor , si asta a durat cam o luna timp in care am facut 2000 de km cu Astra .Toate bune si freumoase pana am ajuns la instalatia electrica aici am dat de dracu pentru ca aveam instalatia de la motor retezata adica un manunchi de fire taiate in accident vreo 80 fire care nu aveam habar ce sa fac cu ele. Am apelat la un electrician care dupa ce a vazut firele a zis ca nu se baga pentru ca nu are timp dupa care si altii au facut la fel asa ca dupa o saptamana de cautatat electricieni mi-am luat inima in dinti si am lipit toate firele la loc insa problema nu era rezolvata pentru ca nu aveam ECU motor dar am cumparat si ECU si l-am resetat si am reusit sa pornesc masina .
Acum am o problema foarte mare -masina nu se accelereaza ,eroare pedala de acceleratie
- nu vede combusibilul din rezervor
-intrerupatorul de la pedala de frana
-senzorul de oxigen O2 sensor 1
Dupa mai multe investigatii am aflat ca ECU pe care l-am pus pe masina provine de pe o masina fara filtru de particule in timp ce masina mea are filtru de particule , am incercat su regenerare dar nu vrea sa faca regenerarea.Diagnosticarea o fac cu OP-COM.
Daca are cineva vreo sugestie sau indicatie va rog sa o postati.
MULTUMESC ANTICIPAT eventual o schema electrica mai simpla de inteles
VECTRA C fabr.2005 motorZ19DT
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- CRAZY WOLF
- OP
- 152 mesaje
- din 27 Mai 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Valcea
CRAZY WOLF
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2012
- Mesaj Privat
MULTUMESC pentru informatie dar deja am fost la FLORIN si deja m-am saturat de amanari . A trecut o saptamana de cand am vorbit cu el si de fiecare data mi-a zis vino maine iar masina este la 15km de Rm.Valcea si trebuie sa o duc pe platforma asa ca am renuntat la varianta FLORIN pentru ca el zice ca trebuie rescris softul pentru varianta cu filtru de particule si nu cred ca cu o rescriere de soft am rezolvat problema si mai ales ca mie pe mine ma incanta faptul ca softul este pentru varianta fara filtru de particule.Eu cred ca este doar o problema electrica ceva legat de pinii din ECU pentru ca altfel masina nu ar porni si mi-ar da altfel de erori. Oricum am facut rost de schema electrica cu initialele culorilor varianta cu filtru de particule si fara filtru de particule iar Luni ma bag in instalatie sa vad ce draci nu este in regula din cate am avazut pe schema electrica iesirile la sonda de oxigen sunt diferite iar cea cu filtru de particule are doua sonde O2 in timp ce fara filtru are o singura sonda care citeste presiunea si calitatea gazelor , am si sonda si cablajul, i-mi trebuie doar curaj si chef de munca.Sincer nu ma dau banii afara din casa si nu vreau sa ma plimb cu masina pe platforma prin oras sa mi se spuna ca este defecta.
Mai scriu erorile pe care le am poate a mai intalnit cineva si-mi da ceva indicatii:
.... -sensor O2
...intrerupator pedala de frana
...sonda combustibil
Mai scriu erorile pe care le am poate a mai intalnit cineva si-mi da ceva indicatii:
.... -sensor O2
...intrerupator pedala de frana
...sonda combustibil
- CRAZY WOLF
- OP
- 152 mesaje
- din 27 Mai 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Valcea
CRAZY WOLF
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2012
- Mesaj Privat
in sfarsit am reusit sa rezolv erorile.Nu am mai cautat electrician si m-am pus cu burta pe carte si cu mana in fire si am gasit buba -----4 fire retezate in cablajul care duce la ECU si gata caruta merge ceas ,se accelereaza arata rezervorul si am continuitate la sonda O2....
Sfat .....daca vreti lucru bine facut faceti cu mana voastra.
Mai am o singura eroare la sonda O2 ceva legat de preincalzire si inca nu stu pe unde sa caut.Banuiesc ca este vorba de o rezistenta ..ceva de genul asta .
Daca are cineva vreo idee sau un sfat .
multumesc anticipat
Sfat .....daca vreti lucru bine facut faceti cu mana voastra.
Mai am o singura eroare la sonda O2 ceva legat de preincalzire si inca nu stu pe unde sa caut.Banuiesc ca este vorba de o rezistenta ..ceva de genul asta .
Daca are cineva vreo idee sau un sfat .
multumesc anticipat
- CRAZY WOLF
- OP
- 152 mesaje
- din 27 Mai 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Valcea
CRAZY WOLF
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2012
- Mesaj Privat
are cineva idee cine comanda rezistenta de incalzire din sonda-O2. ce releu face temporizarea ?
Pentru cine este interesat sa stie care este rolul sondei lamda.
1. Sonda lambda neîncãlzitã.
Acesta a fost primul design de sondã lambda, Bosch producându-l din anul 1976.Se utilizeazã un element ceramic cu bioxid de zirconiu pentru a genera tensiune într-unmediu cu un conþinut ridicat de gaz (oxigen insuficient).
2. Sonda lambda încãlzitã.
A fost lansatã de Bosch în anul 1982 ºi funcþioneazã în acelaºi mod ca sonda neîncãlzitã, însã în interiorul manºonului se aflã un element de încãlzire special, care aduce senzorul la temperatura de funcþionare în aproximativ 30-60 de secunde.
Pentru cine este interesat sa stie care este rolul sondei lamda.
1. Sonda lambda neîncãlzitã.
Acesta a fost primul design de sondã lambda, Bosch producându-l din anul 1976.Se utilizeazã un element ceramic cu bioxid de zirconiu pentru a genera tensiune într-unmediu cu un conþinut ridicat de gaz (oxigen insuficient).
2. Sonda lambda încãlzitã.
A fost lansatã de Bosch în anul 1982 ºi funcþioneazã în acelaºi mod ca sonda neîncãlzitã, însã în interiorul manºonului se aflã un element de încãlzire special, care aduce senzorul la temperatura de funcþionare în aproximativ 30-60 de secunde.