- oldstylenosmo
- OP
- 74 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
Aparent nu ma pot bucura de masina mai mult de 3-4 zile fara sa apara vreo problema.Tin sa mentionez ca nu ii rup gura(Exceptand prima viteza restul le schimb aproape de 3000 de turatii)In seara asta am schimbat a doua si am dus-o mai repejor spre 3000 cand a avut un moment cand mi-a dat in nas.Am zis ca a fost doar o impresie,schimb a 3-a piciorul la fund pe la 2000 si ceva se repeta momentul.O las vreo ora in pace si o iau sa mai dau o tura sa vad daca se agraveaza si surpriza,chiar asa a fost.Practic merge in suturi,ba mi se aprinde martorul cu cheita ba se stinge,uneori se aude ca si cand ar merge in 3 pistoane pentru o fractiune de secunda.Tind sa mentionez ca am mai avut probleme la fisele de la injectoare,capul ce intra in injector nu statea foarte bine si imi dadea suturi,dar fine.Le-am prins cu bride de plastic si toate au fost bune si frumoase pana cand la un service un electrician mi-a demontat mie "tiganeala" aia si a strans mai bine lamele de metal ce se prindeau de injector.Am verificat acum si am vazut ca una dintre mufe are un joc mai mare decat celelalte.Am mai avut probleme si la vacum insa am pus un furtunas de 75 de bari din cu totul si cu totul alt domeniu pentru ca cele destinate masinilor erau vidate instantaneu.Daca nu rezolv cu bride de plastic mi-e groaza sa ma gandesc la alte variante insa as aprecia enorm parerile voastre.O zi/seara buna tuturor(Opel astra 1.9 150 cp)
PS: Masina este cu becul de motorina aprins insa s-a aprins de maxim 5-7 km
PS: Masina este cu becul de motorina aprins insa s-a aprins de maxim 5-7 km
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
salut....o diagnoza ai facut la bolid? multe erori sunt stocate chiar daca nu, valorile componentelor pot spune multe despre problema care o ai...eu banuiesc o problema pe admisie gen clapeta acceleratie sau egr...daca este motorizarea z19dth ai grija la tija swirl aflata pe galeria de admisie vezi daca fct....
in legatura cu mufa de la injector.....banuiesc ca este vb de inj. nr 3.....daca nu ai vreo sursa de mufe ca se le iei si sa le inlocuiesti pe ale tale.....singura solutie este tot cu coliere de plastic....
bafta
ps: daca nu te descurci ia legatura cu userul [editat] este din prahova si cred ca te poate ajuta atat cu diagnoza amanuntita cat si remedierea problemei
in legatura cu mufa de la injector.....banuiesc ca este vb de inj. nr 3.....daca nu ai vreo sursa de mufe ca se le iei si sa le inlocuiesti pe ale tale.....singura solutie este tot cu coliere de plastic....
bafta
ps: daca nu te descurci ia legatura cu userul [editat] este din prahova si cred ca te poate ajuta atat cu diagnoza amanuntita cat si remedierea problemei
- oldstylenosmo
- OP
- 74 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
11:30. Injectorul numarul 3 exact a iesit pe tester si cand m-am mai lovit de problema asta insa rezolvarea a venit din partea plasticului.Tija swirl o am scoasa de catre un mecanic priceput care nu-i mai vedea rostul si drept urmare a aruncat-o. Nu stiu daca au ramas blocate pe deschis sau pe inchis clapete insa la primele doua,cele de langa admisie se mai pot vedea urme de ulei proaspat,in timp ce ultimele doua sunt infundate.Vara asta s-au facut doi ani decand merg fara tija.Clapeta,egr-ul cat si colectorul au fost curatate acum 4 zile.
12:25.am coborat la masina am dat o tura cu ea.acum are doar un moment scurt intre 2000 si 2500 ture cand nu mai trage revenind la normal tragand la fel de tare.nu mai merge sacadat,in suturi nu mi se mai aprinde cheia.(incerc bridele de plastic)
12:25.am coborat la masina am dat o tura cu ea.acum are doar un moment scurt intre 2000 si 2500 ture cand nu mai trage revenind la normal tragand la fel de tare.nu mai merge sacadat,in suturi nu mi se mai aprinde cheia.(incerc bridele de plastic)
- oldstylenosmo
- OP
- 74 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- deleted-51389
- **
- 53 mesaje
- din 23 Jul 2010
deleted-51389
- Mesaje scrise: 53
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
exista kit de reparatie pentru acest injector 3
Field Remedy: 2049
Subject: Engine Z19DT/H - Jerking, somtimes Trouble Code P0201-P0204 set
Models: Engines: Option:
Vectra-C 2004...2006,Signum 2004...2006,Astra-H 2004...2006,Zafira-B 2005...2006 Z19DT| Z19DTH| Z19DTL,Z19DT| Z19DTH| Z19DTL,Z19DT| Z19DTH| Z19DTL| Z19DTJ,Z19DT| Z19DTH| Z19DTL
Complaint: Customer complaint about jerking sometimes SVS lamp on and DTC P0201-P0204 set.
Cause: Software and / or fretting corrosion on injector plug.
Production: Modified wiring harness has been implemeted in production as of engine numer: Z19DTH17000444.
Remedy:
In case of customer complaint reprogram ECU according TSB 1849 before changing any parts.
If TSB 1849 will not cure the problem install field fix injector plugs (partnumber 93189918 / cataloguenumber 62 86 769).
Mentioned Field fix kit does not contain of a 1,5mm² wire as mentioned in TIS 2000 wiring diagram.
In case of concern please use 2,5mm² instead.
FunctionalGroup: J - Engine
Complaint Group: 06 - Failure Code Setting by Control Unit
Trouble Code: P0201,P0202,P203,P204
https://www.clubopel.com:808...0495_xssfzjsd.jpg
Field Remedy: 2049
Subject: Engine Z19DT/H - Jerking, somtimes Trouble Code P0201-P0204 set
Models: Engines: Option:
Vectra-C 2004...2006,Signum 2004...2006,Astra-H 2004...2006,Zafira-B 2005...2006 Z19DT| Z19DTH| Z19DTL,Z19DT| Z19DTH| Z19DTL,Z19DT| Z19DTH| Z19DTL| Z19DTJ,Z19DT| Z19DTH| Z19DTL
Complaint: Customer complaint about jerking sometimes SVS lamp on and DTC P0201-P0204 set.
Cause: Software and / or fretting corrosion on injector plug.
Production: Modified wiring harness has been implemeted in production as of engine numer: Z19DTH17000444.
Remedy:
In case of customer complaint reprogram ECU according TSB 1849 before changing any parts.
If TSB 1849 will not cure the problem install field fix injector plugs (partnumber 93189918 / cataloguenumber 62 86 769).
Mentioned Field fix kit does not contain of a 1,5mm² wire as mentioned in TIS 2000 wiring diagram.
In case of concern please use 2,5mm² instead.
FunctionalGroup: J - Engine
Complaint Group: 06 - Failure Code Setting by Control Unit
Trouble Code: P0201,P0202,P203,P204
https://www.clubopel.com:808...0495_xssfzjsd.jpg
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Am observat si eu,mici suturi, dar foarte mici, doar eu le observ, ca sunt obisnuit cu masina! Deci, cand shimb a 1 a in a 2a pe la 3500 ture, turatia cade undeva la 2000 si un pic, si merg cu accelaratia usor, da mici suturi! In bord nu se aprinde nici un martor, nimic, merge foarte bine masina, acum de cand am observat chestia asta, merg mai turat, schimb pe la 3500 in oras, constant peste 2500! Totusi am senzatia ca motorul are un zgomot pronuntat sa zicem in a 2a si a3a la o turatie de 2700 cam asa!
- andreigeo
- **
- 351 mesaje
- din 18 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 351
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2009
- Mesaj Privat
- oldstylenosmo
- OP
- 74 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
Korleone
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
andreigeo a scris:Vad ca scrie astra h 2004-2006. eu am un h 2008. si tot asa face, da in nas..ba de la 2000 ba de la 1800 ceva pe acolo...m-am tot uitat la mufele alea..stau bine...le-am scos le-am curatat ..nimic..am schimbat egr, am pus unu nou, l-am tinut 1 zi si lam pus pe ala vechi inapoi ca facea la fel...
... Si a mea e din 2007, si a inceput sa faca astfel dupa ce am schimbat valva egr (cel vechi era blocat total). Am o luna si nu i-am dat de capat. Daca gasesti cauza, da-mi si mie de veste.
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
Korleone
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
kseba70 a scris:aceasi problema am avuto si eu la vectra z19dth
este mufa de la injectorul 3
rezolvare foarte simpla
2 papuci 0,50 lei buc.
se taie mufa si se sertizeaza papuci pe cabluri, se infig in papuci injectorului si nu mai au moarte
ieftin mult si bun (vorba romanului)
este mufa de la injectorul 3
rezolvare foarte simpla
2 papuci 0,50 lei buc.
se taie mufa si se sertizeaza papuci pe cabluri, se infig in papuci injectorului si nu mai au moarte
ieftin mult si bun (vorba romanului)
.. ar trebui sa dea eroare pe tester daca ar fi de acolo, de la acea mufa?!?
eu am pus testerul pe ea si n-am niciun cod de eroare! ..
- george_eu25
- ***
- 666 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Pai daca apare sporadic ma gandesc ca iti da eroare doar cand nu face bine contact....Asa ca pe tester in mod normal nu o sa apara nimic,poate doar daca ai merge cu testerul cuplat tot timpul si in momentul in care iti da in nas sa te uiti repede pe monitor....Asta ca o parere personala si mai de incepator!
- oldstylenosmo
- OP
- 74 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
- am-draci
- **
- 135 mesaje
- din 15 Aug 2011
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
am-draci
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2011
- Mesaj Privat
am si eu ceva probleme la viteze mici... se ineaca parca si nu mai trage, asta pana trece de 2000 de rotatii .. parca...
am motor pe benzina, ce poate sa fie?
de curand am mai observat ceva, dar nu sunt sigur.
cand sunt pe rosu cu benzina parca face mai la fiecare plecare daca nu o turez mai tare.
o am de 6 luni si sunt incepator tot de atunci... sa fie stilul meu de mers gresit? se poate sa fi stricat ceva?
adevarul e ca ajung cam repede intr-a 4-a
astept raspunsuri
multumesc
am motor pe benzina, ce poate sa fie?
de curand am mai observat ceva, dar nu sunt sigur.
cand sunt pe rosu cu benzina parca face mai la fiecare plecare daca nu o turez mai tare.
o am de 6 luni si sunt incepator tot de atunci... sa fie stilul meu de mers gresit? se poate sa fi stricat ceva?
adevarul e ca ajung cam repede intr-a 4-a
astept raspunsuri
multumesc
- andreigeo
- **
- 351 mesaje
- din 18 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 351
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2009
- Mesaj Privat
barcauan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2014
- Mesaj Privat
SALUT
VIN SI EU CU O PROBLEMA ASEMANATOARE .
AM UN ASTRA H 1.6 BENZINA DIN 2005 CARE IN TURE MICI DA IN NAS.
AM FOST LA MECANIC SI NU APARE NICI O EROARE DOAR UN MESAJ " AMESTEC SARAC" A CURATAT EGR-UL, A CURATAT INJECTOARELE, PARTEA DE COMPRESIE A MOTORULUI E OK .
DACA ATI MAI INTALNIT O PROBLEMA DE GENUL ACESTA VA ROG SCRIETI MI BARCAUAN207@GMAIL.COM
VIN SI EU CU O PROBLEMA ASEMANATOARE .
AM UN ASTRA H 1.6 BENZINA DIN 2005 CARE IN TURE MICI DA IN NAS.
AM FOST LA MECANIC SI NU APARE NICI O EROARE DOAR UN MESAJ " AMESTEC SARAC" A CURATAT EGR-UL, A CURATAT INJECTOARELE, PARTEA DE COMPRESIE A MOTORULUI E OK .
DACA ATI MAI INTALNIT O PROBLEMA DE GENUL ACESTA VA ROG SCRIETI MI BARCAUAN207@GMAIL.COM
larson
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2013
- Mesaj Privat
salut
barcauan am un opel astra h 1,6 benzina z16 xep din 2004 am avut probleme similare , am fost peste tot cu ea ,pina si la reprezentanta opel ias ,a stat masina 4 zile la ei si nimic o balbaiau co fi aia ca ialalta, ba clapeta de acceleratie, ba ecu ... am cumparat de ambele nu erau de acolo ...(.acum am si eu un ecu de vandut)...problema a fost de la senzorul de depresiune de pe galeria de admisie la-m schimbat si gata cu probleme .
barcauan am un opel astra h 1,6 benzina z16 xep din 2004 am avut probleme similare , am fost peste tot cu ea ,pina si la reprezentanta opel ias ,a stat masina 4 zile la ei si nimic o balbaiau co fi aia ca ialalta, ba clapeta de acceleratie, ba ecu ... am cumparat de ambele nu erau de acolo ...(.acum am si eu un ecu de vandut)...problema a fost de la senzorul de depresiune de pe galeria de admisie la-m schimbat si gata cu probleme .
- dobre.alexandru
- *
- 22 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2006
- Prahova
dobre.alexandru
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
Am avut si eu o problema asemanatoare la masina mea Astra H 2006 1.3 CDTI.
In oras in turatii pana 2000 Rpm imi dadea in nas ca si cum nu se alimenta cu motorina, nu puteam sa merg cu masina constant la turatii sub 2000, intodeauna mergeam cu ea turata peste 2000, cand porneam masina functua relantiul destul de puternic si mai nou cand mergeam cu AC in oras mi se oprea motorul in mers( Doar in oras in turatii mici )
Am curatat EGR, admisiei, filtre nu a reusit sa rezolv situatia , singura componenta care lucreaza pana in 2000 RPM si nu lucreaza peste 2000 RPM este EGR, desi am fost la reprezentanta si a zis ca EGR functioneaza in parametri.
Asa ca dupa 1 an de nervi am decis sa il anulez soft + blind contra sumei de 250 RON, acum pot sa spun ca am si eu o masina normala pot sa merg si eu bara la bara fara sa faca masina balans, pot sa accelerez si eu la drum intins in viteza a 4 de la 1800 RPM fara sa se zdruncine masina.
Asa ca daca mai regasiti din probleme voastre prin nervi mei expusi mai sus asta va recomand.
Am avut si eu o problema asemanatoare la masina mea Astra H 2006 1.3 CDTI.
In oras in turatii pana 2000 Rpm imi dadea in nas ca si cum nu se alimenta cu motorina, nu puteam sa merg cu masina constant la turatii sub 2000, intodeauna mergeam cu ea turata peste 2000, cand porneam masina functua relantiul destul de puternic si mai nou cand mergeam cu AC in oras mi se oprea motorul in mers( Doar in oras in turatii mici )
Am curatat EGR, admisiei, filtre nu a reusit sa rezolv situatia , singura componenta care lucreaza pana in 2000 RPM si nu lucreaza peste 2000 RPM este EGR, desi am fost la reprezentanta si a zis ca EGR functioneaza in parametri.
Asa ca dupa 1 an de nervi am decis sa il anulez soft + blind contra sumei de 250 RON, acum pot sa spun ca am si eu o masina normala pot sa merg si eu bara la bara fara sa faca masina balans, pot sa accelerez si eu la drum intins in viteza a 4 de la 1800 RPM fara sa se zdruncine masina.
Asa ca daca mai regasiti din probleme voastre prin nervi mei expusi mai sus asta va recomand.