Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • cirano

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am o Calibra din 92 cutie de viteza automta , are momente cand in sarcina nu sta la relanti(in viteza pe pozitia D sau R ) , am schimbat senzorul de turatie (nou), senzorul de la clapeta acceleratie ,motorasul pas cu pas SH si nici un rezultat . Solutia de moment a fost sa-i maresc relantiul de la surubul de la clapeta de acceleratie ( in cazul asta turatia oscileaza intre 1000-1500 rpm )oare nu afecteaza cumva cutia de viteza?. Stie cineva care ar putea fi cauza ? i-am schimbat bujiile si fisele in plus si pe GPL se comporta la fel


Ultima modificare făcută de cirano la Dum 12 Aug, 2012 6:37 pm, modificat de 3 ori în total
Skip ads

  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
verifica bujiile si aici ma refer la distanta dintre platina si capatul unde face scanteie caci asa am patit si eu la mn eraprea apropiat si nu avea timp sa arda benzina
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
sonda lamnda verificata, a posibi sa nu iti faca amestecul bine , eu am patit la o vectra cu motor c16nz, asa mi se oprea ;a relenti trebuia sa o tin turata si la semafor. am schimbat sonda si a fost ok. dar intai fai un test
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
ai reusit sa ii dai de cap
  • cirano

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2012

  • Mesaj Privat
nu , n-am reusit . inca astept ceva sugestii in plus , ce ar trebui sa mai fac ?
presupun ca , cutia automata regleaza ea cumva relantiul , a-s fi curios ce anume .
cred ca sunt putini detinatori de opel cu cutie automata si sa mai aibe si probleme
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cutia automata nu regleaza relantiul nu are nimic de a face cu motorul.gandeste logic la o cutie manuala o scoti din viteza , deci pe liber . dar motorul nu sta la relanti , ce are a face cutia cu motorul, are dar numai atunci o bagi in viteza , asa si la tine.
  • cirano

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Atunci de ce numai cand o trec pe pozitia D sau R la plecare de pe loc , scade turatia sub 800 rpm ( in sarcina ) , iar cand opresc de ex. la semafor , cand franez , se opreste motorul ? Si mie mi se pare logic ce spui ,dar atunci care ar fi explicatia ? La tester nu mi-a iesit nici o eroare in afara de senzorul de turatie . "Specialistii" spun ca e normala "eroarea" cu motorul oprit .
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut. detin si eu o calibra dar x20xev cu cutie automata. la c20ne nu ai senzor camshaft. la mine se oprea cand dadeam pe D sau R din cauza acelui senzor. din cauza ca sunt modele vechi,nu au multi soft pentru calibra. Nu cred ca e normal sa.ti scada sub 800rpm cand e in sarcina. intr.adevar,scade turatia daca e pe D sau R sau 1,2,3, dar nu foarte mult. gandeste.te la o masina cu cutie manuala care e in viteza si a tii din ambreaj Wink.cel mai bine ar fi sa.i faci un test cu agrafa(daca nu stii cum se face da un search sau contacteaza.ma sa.ti explic). poti sa faci test cu agrafa la motor,ABS si cutia de viteze. Daca ar fi de la sonda lambda,ti.ar creste consumul foarte mult,iar daca nu ai simtit un consum mult mai mare fata de inainte,nu.ti fa probleme,nu e din sonda.Cutia automata care s.a pus pe calibra e o cutie foarte buna,e japoneza numai ca tre sa ai grija de e. daca nh ai schimbat uleiul si filtrul din cutie,ar fi cazul sa o faci. este normal sa.ti dea eroare cod31(citit cu test agrafa) daca motorul e oprit. Deci: curata senzorul iac,verifica bujiile(iti recomand cele in2elecrozi),fisele,debitmetrul de aer,tubulaturile alea de corpul de acceleratie pana la filtru de aer.
  • cirano

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2012

  • Mesaj Privat
La cutie cum se face testul cu agrafa ? , eu l-am facut la mufa de la motor .Trebuie sa clipeasca becul de la cutie ?( roata dintata ). Care-i mufa de la cutie si intre ce pini se face scurtcircuitul ? si unde gasesc codurile si ce inseamna ele ?
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Poi cum ai facut testul cu agrafa daca nu stii unde gasesti codurile?da un search si vei gasi totul aici. s.a discutat de multe ori despre test agrafa,citirea si interpretarea erorilor. ecu,abs si cutia se face pe aceeasi mufa doar ca pini diferiti. nu mai retin exact,dar o sa ma uit;sau cel mai bine pentru tine ar fi sa cauti sa scoti autodata Wink. la cutie daca ai eroare iti va clipi modulul sport indiferent daca e activ sau nu. daca nu ti se aprinde "S" intermitent,nu te mai complica. ai curatat iacul? ai verificat ceva din ce ti.am zis mai sus? curata 1data iac si dupa mai vorbim
  • cirano

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am facut scrtcircuit intre pini A si B si atunci mi-a s-a aprins intermitent numai becul de la motor , la cutie n-am gasit intre ce pini sa fac punte . Problema e ca nu stiu la ce se refera IAC .
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
ia vezi colegu daca te ajuta la ceva https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1142888
  • providra18

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Iac = idle air control daca nu ma insel. e supapa de aer, ca sa zic asa. asta este piesa. trebuie scoasa din mufa, din furtune si curatata foarte foarte bine cu spray din ala pentru desfacut suruburi.nu stiu exact cum se cheama, dupa care se monteaza inapoi. Ca sa o usuc mai repede am folosit uscatorul de par.
Nicusor_sef89, ce ai dat tu acolo e de la un motor 1.6l si e posibil sa-l incurci mai mult.
  • cirano

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Da , eu stiam ca-i spune motorasul pas cu pas , si pe asta l-am schimbat , intre timp am vorbit cu un mecanic care se ocupa cu reparatii la cutii automate , a spus ca este undeva la cutie un senzor de temperatura care deregleaza mersul cutiei si nu o lasa sa lucreze in parametrii si costa undeva la 100 euro . Acum astept sa-mi spuna mai exact cum influenteaza senzorul asta mersul motorului . Mie mi se opreste motorul la plecare de pe loc (D sauR) si cand franez ca sa opresc . Cand este scoasa din viteza in N motorul merge normal.
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
corect este de la un c26nz dar am vrut sa il ajut cam ce reprezinta iac-ul
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca e sa fie de la cutia de viteze nu este in nici un caz de la nici un senzor. Este problema mecanica pe partea hidraulica. Ca sa verifici tre sa gasesti un nene care are manometre sa se conecteze cu niste furtune la circuitele hidraulice ale cutiei si sa urmareasca presiunile in timp ce cutia isi face schimburile de viteze, sta in D,R,N, etc.
  • cirano

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Incep sa cred ca temperatura uleiului din cutie afecteaza relantiul in sarcina (D sau R). Dupa ce se incalzeste motorul nu se mai opreste asa des .Daca temperatura apei este la 90 C functioneaza normal. acum mai am o nelamurire , temperatura la apa , la drum intins , acul nu urca mai mult cu 1 mm de linia dinaintea liniei de 90 C si nu stiu ce temperatura vrea sa indice .
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cauta un tester.ar fi de preferat tech1. si cum esti din arad incearca sa dai de nicu.el te poate ajuta.
  • opre

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o calibra automata si la mine la plecarea dupa loc, brusca, troncane ceva pe partea stanga. Aveti idee ce ar putea fi? Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR