Sam 08 Sep, 2012 7:59 pm
Salutare, in primul rand multumesc celor care au raspuns, multumesc marian_sro ptr promptitudine si pentru urmarirea topicului (apropo felicitari pentru masina, ti-am citit topicurile printre care si acela). Am umblat la IAC. l-am scos de la locul lui, am vazut ca avea un surub imbus ingropat si acoperit cu o ceara ceva ca un siliciu asa, nu am reusit sal desfac, dar am dat cu spary de desfacut suruburi ruginite etc, nu w40 ca nu am, unu mai de calitate inferioara dar a mers, a iesit din el ceva mizerie, l-am tot dat inainte si inapoi cu spray iar pana am simtit ca lucreaza usor la o zdruncinare de mama ( ca il tineam in mana) apoi i-am masurat valorie are 18 ohmi, autodata spune ca trebuie sa aiba 8 ohmi nu stiu ce sa spun... am curatat si clapeta,am masurat si senzorul de turatie are 607 ohmi parca pe 1si2 si in rest infinit. leam asezat pe toate inapoi. pun borna minus urmata de plus. Contact 45 secunde. luat contactul (operatiune cu comutatorul pe benzina) apoi am pornit-o: a luat-o la sfert ca m-am si speriat.. imediat dupa ce a pornit acul de la turometru statea la 1250 si a scazut treptat pana la 650 700 iar MID-ul arata 1.4 1.5 litri la ora. In oras s-a comportat excelent masina, iar consumul a scazut semnificativ. Am prin casa un senzor de arbore am sa in tin in masina. Sper sa auzim numai de bine. O seara buna sa aveti si drum bun!