Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut nu am gasit nici un post asemanator cu problema mea. Am un vectra A motor 2.0 c20ne benzina plus GPL. Am pus din curiozitae opcom-ul pe ea si am gasit stocate 2 coduri 13 din cate am vazut e sonda lambda, si 199. Nu gasesc explicatia celui din urma pe nicaieri. Daca stie cineva ce reprezita i-as fi foarte recunoscator. Mentionez ca mi se aprinde check engine-ul din cand in cand. Orice parere e binevenita. Multa stima tuturor.


Ultima modificare făcută de Adrian Cosma la Vin 15 Feb, 2013 10:24 pm, modificat de 4 ori în total
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
din ce stiu nu exista codul 199.cel putin pe motor.refa testul cu agrafa si vezi ce spune.op-com mai da balarii pe motoarele vechi cum e c20ne.
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Sa stii ca ai dreptate, azi am refacut inainte sa vad mesajul de la tine si mi-a dat aceasi 13 probabil de la gpl, si inca unul 207. Am sa fac maine testul cu agrafa mersi mult de sfat. nu stiu de ce masina merge binisor pe gpl dar pe benzina relantiul oscileaza si tremura cu un consum de 4-5 la ora... a inceput sa dea simptomele astea dupa ce am incredintat-o unui priten care a mers cu ea prea agresiv, aveti idee de la ce ar putea fi? In seara asta nici nu mai statea deloc la relanti pe benzina, iar pe gpl trepida putin. Stima
  • Leevy

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2009

  • Mesaj Privat
sters mai apare ? ar trebui sa nu mai apara , cred ca e legat de inregistrarea unei temperaturi prea mare de catre senzorul temperatura ulei
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Dupa stergere nu a mai aparut nici unul, dar 13 sigur apare dupa pornire sau dupa o turatie mai mare. celelalte doua 199 si 207, vad ca nu. maine fac testul cu agrafa streg tot dau o tura (daca pot, ca pe benzina nici nu mai sta relantiul deloc) si apoi citesc erorile din nou cu op com si cu agrafa. Am sa va tin la curent. Si inca o chestie, a avut un vetcra B x18xe inainte, stiu ca pompa amorsa la contact la C20NE vad ca nu amorseaza deloc si daca e rampa goala (goala insemnand pornirea pe benzina dupa mers si oprit cu GPL) porneste mai greu, aveti idee daca e normal sa intre pompa in functiune odata cu electromotorul? S-ar putea sa fie asta problema legata de relanti? sau e ceva gen clapeta iac murdare? Stima!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
relantiul poate fi iac dar si debitmetru.pompa porneste doar dupa ce dai la automat.codurile 199 si 207 nu exista la c20ne.cel mai ok tester pt vechituri e opel scanner.
13-ai probleme cu lambda sau firele/mufa.deobicei e lambda dusa.
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare stimati colegi, nu am mai trecut pe aici deoarece am lipsit de acasa ceva timp. In seara asta am facut testul cu agrafa, mi-a dat 12 din cate am citit a aparut din cauza ca am facut testul cu motorul oprit, Acelasi 13, si 19 la fel din ce am cautat ar fi 19 RPM signal (crankshaft sensor) Incorrect signal. Acum nu stiu daca cel din urma a aparut deoarece nu se invartea motorul sau e defect senzorul. In rest niciun al cod asa cum imi dadea pe op-com. Iar masina se comporta si mai rau, porneste greu f greu pe gpl, pe benzina nu mai sta deloc, iar in mers ( pe GPL) in sarcina daca apas ambreiajul la maxim scade turatia pana sub 500 si cateodata destul de des se opreste motorul. Acum ma duc sa desfac IAC-ul sa il curat si va tin la curent. Drum bun si multa stima!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
schimba senzorul crankshaft.verifica firele prima data.la c20ne da o eroare de crank cu motor oprit dar aia e 31 si apare doar la motoarele dupa 92.
13-sonda lambda nu mai oscileaza 0,1-0,9 volti. de verificat mufa si firele.deobicei e sonda defecta si se inlocuieste.bosch originala nu ieftineli ca nu te tin mult.
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, in primul rand multumesc celor care au raspuns, multumesc marian_sro ptr promptitudine si pentru urmarirea topicului (apropo felicitari pentru masina, ti-am citit topicurile printre care si acela). Am umblat la IAC. l-am scos de la locul lui, am vazut ca avea un surub imbus ingropat si acoperit cu o ceara ceva ca un siliciu asa, nu am reusit sal desfac, dar am dat cu spary de desfacut suruburi ruginite etc, nu w40 ca nu am, unu mai de calitate inferioara dar a mers, a iesit din el ceva mizerie, l-am tot dat inainte si inapoi cu spray iar pana am simtit ca lucreaza usor la o zdruncinare de mama ( ca il tineam in mana) apoi i-am masurat valorie are 18 ohmi, autodata spune ca trebuie sa aiba 8 ohmi nu stiu ce sa spun... am curatat si clapeta,am masurat si senzorul de turatie are 607 ohmi parca pe 1si2 si in rest infinit. leam asezat pe toate inapoi. pun borna minus urmata de plus. Contact 45 secunde. luat contactul (operatiune cu comutatorul pe benzina) apoi am pornit-o: a luat-o la sfert ca m-am si speriat.. imediat dupa ce a pornit acul de la turometru statea la 1250 si a scazut treptat pana la 650 700 iar MID-ul arata 1.4 1.5 litri la ora. In oras s-a comportat excelent masina, iar consumul a scazut semnificativ. Am prin casa un senzor de arbore am sa in tin in masina. Sper sa auzim numai de bine. O seara buna sa aveti si drum bun!
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
si apropo de lambda. Mai intai am sa caut sa fac o proba cu una buna ca sa nu cumpar degeaba, pe benzina se stinge check-ul iar fostul proprietar (am facut schimb de maisini) mi-a explicat ca de la GPL se aprinde... odata din curiozitate nu se mai stingea si am trecut pe benzina si sa stins imediat.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
bun ca ai rezolvat.deci a fost iac-ul blocat.curios ca eu in 4 ani nu am avut beleli cu el decat o data la -25 grade.
daca da cod 13 doar pe gpl e foarte posibil ca sonda sa fie buna si reglajul la gpl prost. sonda se poate masura.gasesti pe forum cum se face chiar de mine scris.
ai procedat bine cu iac-ul felicitari.
ps.merci de urari
  • catalinzafira

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare.are o cunostinta o frontera din 94 motor c20ne.nu porneste deloc.are si cod eroare 19.stie careva ce are?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Codul 19 reprezinta Engine speed signal incorrect / no signal, normal sa nu porneasca motorul, daca senzorul de turatie motor e dus sau daca zona unde citeste impulsurile e dusa (ring gear). Masurat cu ohmetrul, ar trebui sa aiba intre 400 si 800 ohm. Uite localizarea senzorului si schema electrica. Succes si sa auzim rezultatul.

  • catalinzafira

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat senzorul.tot nu porneste.
  • catalinzafira

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am scinteie dar nu deschide injectia.pompa functioneaza.
  • catalinzafira

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat.a fost supapa de presiune rampa injectoare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR