- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Din 2000 pina in 2003 cei de la Opel au sesizat un numar crescut de debitmetre defecte. Majoritatea s-au defectat datorita apei care era aspirata de catre gura de admisie. Asa ca au analizat cauzele si s-a descoperit un viciu de proiectare, apa de pe capota si grila este impinsa de curentul de aer si intra in admisie.
Asa ca s-au gindit la o modificare a chederului de la capota fiind satui de schimbat debitmetre in garantie si din 2003 au trimis buletinul informativ le reteaua de service.
Treaba este foarte simpla si o puteti face singuri in 10 minute.
Se comanda :
Seal, Bonnet, Front, RH P.N. 9 214 880 Cat. No. 47 06 926
Eu am dat 35 lei cam scumpa dar debitmetrul este 650 totusi.
Se scot cele doua clipsuri cu ajutorul a 2 surubelnite plate, usor fara sa le distrugem ca le vom refolosi. Se introduc diametral opus si se face pirghie alternativ pina le scoatem. Sunt in sistem bradut asa ca la fiecare miscare vom extrage cite putin pe fiecare parte.
Lasam chederul sa atirne si ne apucam sa curatam/degrasam foarte bine suprafata caci noul cheder se va lipi el venind cu banda adeziva.
Noul cheder se prinde punctual cu o usoara apasare in zona celor doaua gauri si pe capete. Pe urma ne pucam si il presam de la mijloc catre capete, usor avind grija sa nu lasam sa se formeze bule de aer. Miscarea este similara celei de aplicare a foliei, colantului... cei care nu au experienta pot exersa cu o bucata de banda adeziva lata.
Se monteaza si cele 2 clipsuri si pe urma ne apucam de taiat vechiul cheder pentru a fi exact in continuarea celui nou montat. La imbinarea celor doua se poate folosi putin silicon acetic negru.
Acest post nu cred ca il voi completa/rectifica in timp cum fac de obicei, chestiunile discutate fiind prea simple.
Succes la toti si nu stati pe ginduri ca deja au inceput ploile. Imi cer scuze ca nu l-am facut mai repede.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Joi 06 Mar, 2008 8:37 pm
Asa ca s-au gindit la o modificare a chederului de la capota fiind satui de schimbat debitmetre in garantie si din 2003 au trimis buletinul informativ le reteaua de service.
Treaba este foarte simpla si o puteti face singuri in 10 minute.
Se comanda :
Seal, Bonnet, Front, RH P.N. 9 214 880 Cat. No. 47 06 926
Eu am dat 35 lei cam scumpa dar debitmetrul este 650 totusi.
Se scot cele doua clipsuri cu ajutorul a 2 surubelnite plate, usor fara sa le distrugem ca le vom refolosi. Se introduc diametral opus si se face pirghie alternativ pina le scoatem. Sunt in sistem bradut asa ca la fiecare miscare vom extrage cite putin pe fiecare parte.
Lasam chederul sa atirne si ne apucam sa curatam/degrasam foarte bine suprafata caci noul cheder se va lipi el venind cu banda adeziva.
Noul cheder se prinde punctual cu o usoara apasare in zona celor doaua gauri si pe capete. Pe urma ne pucam si il presam de la mijloc catre capete, usor avind grija sa nu lasam sa se formeze bule de aer. Miscarea este similara celei de aplicare a foliei, colantului... cei care nu au experienta pot exersa cu o bucata de banda adeziva lata.
Se monteaza si cele 2 clipsuri si pe urma ne apucam de taiat vechiul cheder pentru a fi exact in continuarea celui nou montat. La imbinarea celor doua se poate folosi putin silicon acetic negru.
Acest post nu cred ca il voi completa/rectifica in timp cum fac de obicei, chestiunile discutate fiind prea simple.
Succes la toti si nu stati pe ginduri ca deja au inceput ploile. Imi cer scuze ca nu l-am facut mai repede.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Joi 06 Mar, 2008 8:37 pm
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cei care sunt pe linga Luciani76 au acces la un pret bun, daca este original facut in Cehia.
Pentru LEXXX la voi nu este problema asta pe Corsa. Pica si la voi pentru ca este la fel de slab, facut de Bosch. In ultimul timp cei de la Bosch nu mai au calitate, sunt satul pina si de burghie si freze de la ei, scumpe si proaste nu mai zic de bujii. Ca sa tina mai mult se schimba mai des filtrul aer dar ramine condensul care se face in cutia lui si aici cred ca am sa fac o "inventie" sa vad cita umezeala se aduna .
Pentru LEXXX la voi nu este problema asta pe Corsa. Pica si la voi pentru ca este la fel de slab, facut de Bosch. In ultimul timp cei de la Bosch nu mai au calitate, sunt satul pina si de burghie si freze de la ei, scumpe si proaste nu mai zic de bujii. Ca sa tina mai mult se schimba mai des filtrul aer dar ramine condensul care se face in cutia lui si aici cred ca am sa fac o "inventie" sa vad cita umezeala se aduna .
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:....... Ca sa tina mai mult se schimba mai des filtrul aer dar ramine condensul care se face in cutia lui si aici cred ca am sa fac o "inventie" sa vad cita umezeala se aduna .
Ma gandeam si eu la ,,ceva" cu silicagel sa retina umezeala dar nu cred ca e buna ideea deoarece silicagelul va ,,trage" si cand e motorul oprit iar cand va fi saturat de umezeala la caldura va incepe sa o elibereze.
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- **
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- **
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
koko_b
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mihdoi
- ***
- 720 mesaje
- din 30 Mai 2006
- Meriva 2016 B14NEL 77kW
- Bucuresti
mihdoi
- Mesaje scrise: 720
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2016 B14NEL 77kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2006
- Mesaj Privat
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
Chederul e pus pe traseul ce duce la debitmetru. Aerul trece pe la cheder (care protejeaza impotriva apei) catre debitmetru apoi trottle body si mai apoi intra in admisie. Pe acolo trebuie sa intre doar aer. In fata debitmetrului mai ai filtrul insa dupa ce se imbiba cu apa clar va fi aspirata mai departe catre debitmetru. Odata ajunsa apa la debitmetru poti sa-l uiti. Intelegi acum?
koko_b
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat