Asa ca s-au gindit la o modificare a chederului de la capota fiind satui de schimbat debitmetre in garantie si din 2003 au trimis buletinul informativ le reteaua de service.
Treaba este foarte simpla si o puteti face singuri in 10 minute.
Se comanda :
Seal, Bonnet, Front, RH P.N. 9 214 880 Cat. No. 47 06 926
Eu am dat 35 lei cam scumpa dar debitmetrul este 650 totusi.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Se scot cele doua clipsuri cu ajutorul a 2 surubelnite plate, usor fara sa le distrugem ca le vom refolosi. Se introduc diametral opus si se face pirghie alternativ pina le scoatem. Sunt in sistem bradut asa ca la fiecare miscare vom extrage cite putin pe fiecare parte.
Lasam chederul sa atirne si ne apucam sa curatam/degrasam foarte bine suprafata caci noul cheder se va lipi el venind cu banda adeziva.
Noul cheder se prinde punctual cu o usoara apasare in zona celor doaua gauri si pe capete. Pe urma ne pucam si il presam de la mijloc catre capete, usor avind grija sa nu lasam sa se formeze bule de aer. Miscarea este similara celei de aplicare a foliei, colantului... cei care nu au experienta pot exersa cu o bucata de banda adeziva lata.
Se monteaza si cele 2 clipsuri si pe urma ne apucam de taiat vechiul cheder pentru a fi exact in continuarea celui nou montat. La imbinarea celor doua se poate folosi putin silicon acetic negru.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Acest post nu cred ca il voi completa/rectifica in timp cum fac de obicei, chestiunile discutate fiind prea simple.
Succes la toti si nu stati pe ginduri ca deja au inceput ploile. Imi cer scuze ca nu l-am facut mai repede.
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Joi 06 Mar, 2008 8:37 pm