dragos123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2011
- Mesaj Privat
Daca puteti, spuneti si unde se afla acesta....sa incerc sa-l verific cumva .
Multumesc anticipat.
- andrei_alik
- ****
- 1,063 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,063
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
motanu200
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2011
- Mesaj Privat
dragos123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2011
- Mesaj Privat
Pe acumulator am 12 V, cand pornesc motorul tot 12V, dupa ce o turez 1...2 minute tensiunea incepe sa scada la 11,8 V......deci nu incarca alternatorul sau releul regulator 😢
Si cum ajung sa verific releul sau puntea redresoare ?....eu vad aici 3 fise (cred ca de la bujii) si deasupra o chestie ovala...ala sa fie regulatorul de tensiune (am agila 1.0 12V Z10XE)
Era bun un mic video (daca are cineva si poate sa ma ajute) ca sunt cam inghesuite toate in comparatie cu Dacia...
- andrei_alik
- ****
- 1,063 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,063
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
cu motorul pornit trebuie sa ai intre 13,8 si 14,2 V
orice in afara acestui interval reprezinta incarcare defectuoasa
ce depaseste duce ca acumulatorul sa "fiarba"
ce e sub acest interval duce la o incarcare necorespunzatoare si la un moment dat nu vei mai putea porni motorul...
orice in afara acestui interval poate avea ca rezultat deteriorarea acumulatorului.
deci sfatul general e sa te duci la cineva priceput (recomandarea mea e un service autorizat nu orice tiriplici care se da electrician auto) sa ti-l repare.
dragos123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
dragos123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2011
- Mesaj Privat
seltsam
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2012
- Mesaj Privat
dragos123
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat