Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dragos123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
De putin timp am observat ca indicatorul de bord care arata ca un acumulator sta aprins. Am si o priza de bricheta tripla cu indicator incarcare acumulator cu 4 leduri care pana acum erau toate 4 aprinse....astazi cand am pornit-o sa aprins numai unu...cel rosu ...am mers asa cativa kilometri, dar nu este in regula. Sa fie problema la releul de incarcare acumulator ?
Daca puteti, spuneti si unde se afla acesta....sa incerc sa-l verific cumva .
Multumesc anticipat.
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
poate fi releul poate fi puntea de diode.Se afla montate pe alternator.verifica ce tensiune ai pe baterie la relantiu si la 2000 de ture
  • motanu200

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2011

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu se refera la alternator, si in cazul asta fa o vizita la un service
ca poti strica si altceva daca mergi asa cu el.
  • dragos123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
andrei_alik a scris:poate fi releul poate fi puntea de diode.Se afla montate pe alternator.verifica ce tensiune ai pe baterie la relantiu si la 2000 de ture

Pe acumulator am 12 V, cand pornesc motorul tot 12V, dupa ce o turez 1...2 minute tensiunea incepe sa scada la 11,8 V......deci nu incarca alternatorul sau releul regulator Sad
Si cum ajung sa verific releul sau puntea redresoare ?....eu vad aici 3 fise (cred ca de la bujii) si deasupra o chestie ovala...ala sa fie regulatorul de tensiune (am agila 1.0 12V Z10XE)
Era bun un mic video (daca are cineva si poate sa ma ajute) ca sunt cam inghesuite toate in comparatie cu Dacia...
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
AOLEUUUUUUU.Fac parte din alternator, se afla in interiorul lui atat puntea cat si releul.Ca sa verifici puntea trebuie sa dezlipesti firele de pe punte si sa masori continuitatea in ambele sensuri( e mai greu).12v indica faptul ca alternatorul tau e mort
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
A picat regulatorul, el are si periile pe el. Da jos alternator si mergi la electrician bun, pune Mobiletron si gata, cu tot cu probe nu te costa mai mult de 200lei.
Am patit si eu asta, dar in 6 ore era gata.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ca sa intelegi de ce incarcarea nu e buna pe masina ta:
cu motorul pornit trebuie sa ai intre 13,8 si 14,2 V
orice in afara acestui interval reprezinta incarcare defectuoasa
ce depaseste duce ca acumulatorul sa "fiarba"
ce e sub acest interval duce la o incarcare necorespunzatoare si la un moment dat nu vei mai putea porni motorul...
orice in afara acestui interval poate avea ca rezultat deteriorarea acumulatorului.
deci sfatul general e sa te duci la cineva priceput (recomandarea mea e un service autorizat nu orice tiriplici care se da electrician auto) sa ti-l repare.
  • dragos123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pt. sfaturi.....o sa merg la un service autorizat.
Ce inseamna Mobiletron ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
o firma care face componente pentru motoare...
http://www.mobiletron.com.tw/
  • dragos123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am inlocuit releul regulator si puntea redresoare cu piese de la Cargo (made in china) ca cele de la Bosch erau f. scumpe (m-a costat 300 lei doar piesele)...incarca f. bine acum Very Happy dar acum nu stiu sa setez cele 4 programe de la radio....cine i-mi poate spune cum se memoreaza programele ?
  • seltsam

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2012

  • Mesaj Privat
la fel si mie de vreo 2 zile imi ramanea aprins indicatorul baterie..pana ieri cand in mers, acul de la vitezometru, respectiv turometru s-au dat peste cap,apoi au cazut inerte la 0..cand am tras pe dreapta sa vad ce se intampla...acolo am ramas..mi-a dat un tip curent de la masina lui sa pornesc motorul..am mers 1 km apoi din nou, s-a oprit si motorul am tras pe dreapta si cam atat..cred ca e alternatorul de vina, ce altceva poate fi ? daca stiti un pret aproximativ pt alternator..ms
  • dragos123

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Alternatorul e cam 700 de lei, dar mai bine mergi la service ca s-ar putea sa fie doar releul si puntea cum am patit eu..... si te costa mai putin.....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
seltsam alternatorul se repara, mergi la Johny langa salvare pe Primaverii, hala albastra de langa vulcanizare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR