Va salut cu respect, iar acum un mare oftat ca am mult de povestit...
Weekend-ul ce-a trecut m-am apucat de treaba (demontat clapeta-egr-admisie). Totul a decurs conform planurilor. Montat la loc dat cheie dupa vreo 5 automate porneste. Las la relanti totul ok motorul se auzea frumos.
Bucuros ma duc sa-i fac un interior-exterior. Cand ajung la spalatorie (distanta 1.5km) mirosea a motorina. Ma uit in urma mea... dara de motorina. (Va dati seama cum mi-a pierit bucuria) Deschid capota putin fum (m-am panicat) ajunsese pe evacuare si de acolo fumul.
Am tractat-o acasa (nu mi-a placut ideea cu fumul).
Am analizat problema si am vazut ca se prelingea de pe filetul conductei care alimenteaza rampa comuna.
Satul de bibileala si cu nervii intinsi la maxim ma apuc iar de demontat. Am asezat-o in fel si chip, fel si fel de variante, dar am observat ca pozitia ei nu e perfect perpendiculara cu intrarea in rampa.
Am desfacut-o si din pompa sa-i reglez unghiul, dar nu vrea. Daca e sa ma gandesc altfel, nici conductele de la injectoare nu vin perfect pe locas, dar cand se strange piulita e sfant. Dracia aia efectiv nu vrea sa se etanseze acolo.
Am incercat montarea ei pe rampa fixata in injectoare intai, apoi cu rampa slabita din toate punctele (in speranta ca se aseaza). E drept curge mai putin dar curge, mai ales cand face presiune mare (in sarcina).
Stiu ca totul se putea spune in mai putine cuvinte, dar am vrut sa va povestesc patania mea in speranta ca ma mai eliberez de draci.
Acum umil va intreb 😊 Exista vreo probabilitate sa nimeresc pozitia ideeala? Fac ceva gresit?
Ma gandesc sa cumpar o alta conducta... are rost? Posibil sa nu mai etanseze asta bine?
M-am uitat la capul conductei si e ok nu e deteriorat, stramb, denivelat. Pe filetul de pe rampa mai raman cam 3 spire, ma uitatam ca la injector raman 2 spire necuprinse de piulita.
Astept sfaturi si sugestii, eventual daca a mai trecut cineva prin astfel de situatii sau are experienta cu astfel de sisteme, raman dator.
Multumesc anticipat!

