- tenk
- OP
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
Ok..
Va salut cu respect, iar acum un mare oftat ca am mult de povestit...
Weekend-ul ce-a trecut m-am apucat de treaba (demontat clapeta-egr-admisie). Totul a decurs conform planurilor. Montat la loc dat cheie dupa vreo 5 automate porneste. Las la relanti totul ok motorul se auzea frumos.
Bucuros ma duc sa-i fac un interior-exterior. Cand ajung la spalatorie (distanta 1.5km) mirosea a motorina. Ma uit in urma mea... dara de motorina. (Va dati seama cum mi-a pierit bucuria) Deschid capota putin fum (m-am panicat) ajunsese pe evacuare si de acolo fumul.
Am tractat-o acasa (nu mi-a placut ideea cu fumul).
Am analizat problema si am vazut ca se prelingea de pe filetul conductei care alimenteaza rampa comuna.
Satul de bibileala si cu nervii intinsi la maxim ma apuc iar de demontat. Am asezat-o in fel si chip, fel si fel de variante, dar am observat ca pozitia ei nu e perfect perpendiculara cu intrarea in rampa.
Am desfacut-o si din pompa sa-i reglez unghiul, dar nu vrea. Daca e sa ma gandesc altfel, nici conductele de la injectoare nu vin perfect pe locas, dar cand se strange piulita e sfant. Dracia aia efectiv nu vrea sa se etanseze acolo.
Am incercat montarea ei pe rampa fixata in injectoare intai, apoi cu rampa slabita din toate punctele (in speranta ca se aseaza). E drept curge mai putin dar curge, mai ales cand face presiune mare (in sarcina).
Stiu ca totul se putea spune in mai putine cuvinte, dar am vrut sa va povestesc patania mea in speranta ca ma mai eliberez de draci.
Acum umil va intreb Exista vreo probabilitate sa nimeresc pozitia ideeala? Fac ceva gresit?
Ma gandesc sa cumpar o alta conducta... are rost? Posibil sa nu mai etanseze asta bine?
M-am uitat la capul conductei si e ok nu e deteriorat, stramb, denivelat. Pe filetul de pe rampa mai raman cam 3 spire, ma uitatam ca la injector raman 2 spire necuprinse de piulita.
Astept sfaturi si sugestii, eventual daca a mai trecut cineva prin astfel de situatii sau are experienta cu astfel de sisteme, raman dator.
Multumesc anticipat!
Va salut cu respect, iar acum un mare oftat ca am mult de povestit...
Weekend-ul ce-a trecut m-am apucat de treaba (demontat clapeta-egr-admisie). Totul a decurs conform planurilor. Montat la loc dat cheie dupa vreo 5 automate porneste. Las la relanti totul ok motorul se auzea frumos.
Bucuros ma duc sa-i fac un interior-exterior. Cand ajung la spalatorie (distanta 1.5km) mirosea a motorina. Ma uit in urma mea... dara de motorina. (Va dati seama cum mi-a pierit bucuria) Deschid capota putin fum (m-am panicat) ajunsese pe evacuare si de acolo fumul.
Am tractat-o acasa (nu mi-a placut ideea cu fumul).
Am analizat problema si am vazut ca se prelingea de pe filetul conductei care alimenteaza rampa comuna.
Satul de bibileala si cu nervii intinsi la maxim ma apuc iar de demontat. Am asezat-o in fel si chip, fel si fel de variante, dar am observat ca pozitia ei nu e perfect perpendiculara cu intrarea in rampa.
Am desfacut-o si din pompa sa-i reglez unghiul, dar nu vrea. Daca e sa ma gandesc altfel, nici conductele de la injectoare nu vin perfect pe locas, dar cand se strange piulita e sfant. Dracia aia efectiv nu vrea sa se etanseze acolo.
Am incercat montarea ei pe rampa fixata in injectoare intai, apoi cu rampa slabita din toate punctele (in speranta ca se aseaza). E drept curge mai putin dar curge, mai ales cand face presiune mare (in sarcina).
Stiu ca totul se putea spune in mai putine cuvinte, dar am vrut sa va povestesc patania mea in speranta ca ma mai eliberez de draci.
Acum umil va intreb Exista vreo probabilitate sa nimeresc pozitia ideeala? Fac ceva gresit?
Ma gandesc sa cumpar o alta conducta... are rost? Posibil sa nu mai etanseze asta bine?
M-am uitat la capul conductei si e ok nu e deteriorat, stramb, denivelat. Pe filetul de pe rampa mai raman cam 3 spire, ma uitatam ca la injector raman 2 spire necuprinse de piulita.
Astept sfaturi si sugestii, eventual daca a mai trecut cineva prin astfel de situatii sau are experienta cu astfel de sisteme, raman dator.
Multumesc anticipat!
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Ai verificat piulita sa calce bine pe filet? Din ce vad eu in poze ai niste urme ciudate pe ea, care nu arata ca strangerea s-ar fii realizat cu o cheie, ci mai degraba cu un patent sau alt dispozitiv. Strangerea teoretic ar trebuii sa se faca cu o cheie dinamometrica, iar raportul de strangere sa fie de 10NM(asa imi aduc aminte sa fii citit, sper sa nu gresesc) ca sa nu se sficuiasca filetul sau conducta.
Bafta
Ai verificat piulita sa calce bine pe filet? Din ce vad eu in poze ai niste urme ciudate pe ea, care nu arata ca strangerea s-ar fii realizat cu o cheie, ci mai degraba cu un patent sau alt dispozitiv. Strangerea teoretic ar trebuii sa se faca cu o cheie dinamometrica, iar raportul de strangere sa fie de 10NM(asa imi aduc aminte sa fii citit, sper sa nu gresesc) ca sa nu se sficuiasca filetul sau conducta.
Bafta
- tenk
- OP
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
Dat fiind faptul ca spatiul e ingust acolo a mai sarit cheia de pe piulita sau in anumite cazuri nefiind un unghi bun nu intra chiar pe locas. In schimb operatiunea a fost facuta cu cheia de 17, nu cu patentul.
Cat despre cheie dinamometrica stiu ca e esential sa ai asa ceva insa dinamometric sau nedinamometric la injectoare si pompa nu curge . Nu neg importanta cheii dinamometrice, dar acolo pun pe seama unui unghi ceva care nu permite etansarea corecta.
Da piulita intra lejer pe filet stransa la mana apoi la cheie mai merge strans cam o jumatate sau 3/4 din spira.
Am vazut ca la mine pe filetul de pe rampa sunt niste urme de murdarie sau pasta acum nu stiu ce sa cred. Se pune pastra de blocare sau de etansat?
Nu vad rostul din moment ce in alte locuri nu a fost pus. Doar daca au fost ceva probleme din fabrica.
Daca ar putea cumva cineva sa fac o poza acolo la cineva care nu a fost desfacut sa vad cate spire de filet ar trebui sa mai ramana. Macar sa-mi fac o idee daca nu se infileteaza cat trebuie.
Multumesc!
LE:
Am mai auzit ca s-ar mai putea pune o granitura de cupru ceva in capul tevii, dar nu prea imi plac improvizatiile. Nu-i de joaca cu combustibilul mai ales la drumuri lungi sa existe scurgeri.
Ultima modificare făcută de tenk la Mar 26 Jun, 2012 4:13 pm, modificat de 3 ori în total
Cat despre cheie dinamometrica stiu ca e esential sa ai asa ceva insa dinamometric sau nedinamometric la injectoare si pompa nu curge . Nu neg importanta cheii dinamometrice, dar acolo pun pe seama unui unghi ceva care nu permite etansarea corecta.
Da piulita intra lejer pe filet stransa la mana apoi la cheie mai merge strans cam o jumatate sau 3/4 din spira.
Am vazut ca la mine pe filetul de pe rampa sunt niste urme de murdarie sau pasta acum nu stiu ce sa cred. Se pune pastra de blocare sau de etansat?
Nu vad rostul din moment ce in alte locuri nu a fost pus. Doar daca au fost ceva probleme din fabrica.
Daca ar putea cumva cineva sa fac o poza acolo la cineva care nu a fost desfacut sa vad cate spire de filet ar trebui sa mai ramana. Macar sa-mi fac o idee daca nu se infileteaza cat trebuie.
Multumesc!
LE:
Am mai auzit ca s-ar mai putea pune o granitura de cupru ceva in capul tevii, dar nu prea imi plac improvizatiile. Nu-i de joaca cu combustibilul mai ales la drumuri lungi sa existe scurgeri.
Ultima modificare făcută de tenk la Mar 26 Jun, 2012 4:13 pm, modificat de 3 ori în total
- piolet
- **
- 165 mesaje
- din 16 Mar 2010
- Corsa 2005 Z13DTH
- Bucuresti
piolet
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
- tenk
- OP
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
Acum am ajuns in casa dupa alte 5 ore de bibileala fara nici un rezultat. Deja e ceva ... incep sa ma gandesc la blesteme si alte dracii. Nu-mi explic. Am curatat perfect filetul, capul tevii. Am scos rampa am pus la loc si tot nu vrea. Curge si asta e treaba.
La relanti nu curge, dar in sarcina da.
Care ar fi solutia sa ma duc cu ea in service sa imi puna ao garnitura sau silicon cum am mai primit sfaturi? Sa dau bani sa-mi desfaca ceva ce eu am desfacut deja de 8 ori?
Deci nu stiu e de belea treaba asta, te ia urat de tot de neuroni.
Astept disperat ceva ... o minune ceva nu stiu ce sa mai zic.
O seara frumoasa!
La relanti nu curge, dar in sarcina da.
Care ar fi solutia sa ma duc cu ea in service sa imi puna ao garnitura sau silicon cum am mai primit sfaturi? Sa dau bani sa-mi desfaca ceva ce eu am desfacut deja de 8 ori?
Deci nu stiu e de belea treaba asta, te ia urat de tot de neuroni.
Astept disperat ceva ... o minune ceva nu stiu ce sa mai zic.
O seara frumoasa!
tisi
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
salut.
am avut si eu prblema asta si m-am cam chinut cu ,, meseriasii'' din calarasi, dar am rezolvat.
prima data trebuie sa vedeti :
- care teava de la rampa curge.
- incercati sa mai strangeti putin piulita daca merge si verificati daca mai curge.
- cumparati teva in cauza si o schimbati ,, decat pe cae care picura'' nu toata rampa.
- pretul este in jur de 200- 300 lei + manopera
nu incerca cu silicon sau garnituri ca nu o sa tina este presiunea prea mare
am avut si eu prblema asta si m-am cam chinut cu ,, meseriasii'' din calarasi, dar am rezolvat.
prima data trebuie sa vedeti :
- care teava de la rampa curge.
- incercati sa mai strangeti putin piulita daca merge si verificati daca mai curge.
- cumparati teva in cauza si o schimbati ,, decat pe cae care picura'' nu toata rampa.
- pretul este in jur de 200- 300 lei + manopera
nu incerca cu silicon sau garnituri ca nu o sa tina este presiunea prea mare
- tenk
- OP
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
La schimbat teava m-am gandit, dar daca nu e de vina teava? Conul din capul tevii pare sa fie ok comparativ cu celalalt capat. Nu vreau sa se inteleaga gresit, dar de ce ar trebui sa fac treaba asta la un mecanic? E ceva ce nu as putea face eu? Ma gandesc ca pentru a strange o piulita pe un filet nu e neaparat sa fii vreun guru in ale mecanicii. Nu cred sa fi stricat ceva.
Am mai citit cum ca s-ar putea deforma conul ala, dar nu stiu ce sa zic.
teava noua e 180 de lei. Se poate schimba cu una din dezmembrari? Sa nu am surprize si la aia. Am sa mai revin cu detalii.
cand am sa rezolv am sa postez rezolvarea poate mai intampina si altii situatii similare.
Am mai citit cum ca s-ar putea deforma conul ala, dar nu stiu ce sa zic.
teava noua e 180 de lei. Se poate schimba cu una din dezmembrari? Sa nu am surprize si la aia. Am sa mai revin cu detalii.
cand am sa rezolv am sa postez rezolvarea poate mai intampina si altii situatii similare.
tisi
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- tenk
- OP
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
Imi cer scuze ca revin asa tarziu cu solutia, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
Desi nu umblasem la imbinarile dintre rampa si conductele ce duc la injectoare, se pare ca in momentul in care am scos rampa s-a slabit conducta 4. Astfel se prelingea pe rampa pana exact pe filetul conductei care alimenteaza rampa. Stiu ca pare prostesc ca am insistat in alta parte decat acolo unde era necesar, dar cum naiba sa-ti dai seama daca stii sigur ca nu ai umblat acolo si ca inainte nu a curs. A fost destul de dificil sa gasesc sursa. Intr-un final m-am decis sa leg niste cordele din carpa pe fiecare imbinatura sa vad care se umezeste. Am strans piulita de la conducta 4 de pe rampa si nu a mai curs.
In concluzie am maltratat de aiurea conducta principala.
Cand voi avea fonduri am sa schimb conducta pompa-rampa, doar asa, sa ma simt impacat cu ideea ca e ca inainte.
Mult noroc !
PS: la montarea rampei verificati (strangeti cu incredere) fiecare imbinatura. Nu exista ideea ca nu etanseaza.
Desi nu umblasem la imbinarile dintre rampa si conductele ce duc la injectoare, se pare ca in momentul in care am scos rampa s-a slabit conducta 4. Astfel se prelingea pe rampa pana exact pe filetul conductei care alimenteaza rampa. Stiu ca pare prostesc ca am insistat in alta parte decat acolo unde era necesar, dar cum naiba sa-ti dai seama daca stii sigur ca nu ai umblat acolo si ca inainte nu a curs. A fost destul de dificil sa gasesc sursa. Intr-un final m-am decis sa leg niste cordele din carpa pe fiecare imbinatura sa vad care se umezeste. Am strans piulita de la conducta 4 de pe rampa si nu a mai curs.
In concluzie am maltratat de aiurea conducta principala.
Cand voi avea fonduri am sa schimb conducta pompa-rampa, doar asa, sa ma simt impacat cu ideea ca e ca inainte.
Mult noroc !
PS: la montarea rampei verificati (strangeti cu incredere) fiecare imbinatura. Nu exista ideea ca nu etanseaza.
adi76
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
Acum 2 ani am avut aceeasi problema, am schimbat conducta la erebus si nu a mai curs. Acum aceeasi poveste, picura pe la o conducta, mi-au strans-o baietii de la autoa si acum tot verific. Daca mai face probleme cred ca trebuie schimbata. Nu gasesti aftermarket, doar pe original pe comanda de la opel si e vreo 3 mil
- tenk
- OP
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
Daca imi permiti si numai in cazul in care problema persista desi nu-ti doresc, eu as proceda altfel.
As slabi putin rampa din cele 2 suruburi inclusiv conducta cu pricina si as strange bine conducta mai intai, dupa care rampa.
Daca nu se rezolva nici asa ar trebui verificat daca nu se prelinge de la alta conducta. E foarte greu de sesizat, dar daca legi cate o carpa la fiecare imbinatura poti vedea care se umezeste. Apoi actionezi cu cheia
Consider ca nu are cum sa nu etanseze conul ala pentru ca pe rampa (cel putin la mine) conul nu intra pana la buza lui. Deci are loc berechet sa-si modifice forma ca nu v-a influenta cu nimic etansarea.
Crede-ma ca la cat am fatait conducta aia principala nu credeam ca va mai etansa vreodata.
Bafta!
As slabi putin rampa din cele 2 suruburi inclusiv conducta cu pricina si as strange bine conducta mai intai, dupa care rampa.
Daca nu se rezolva nici asa ar trebui verificat daca nu se prelinge de la alta conducta. E foarte greu de sesizat, dar daca legi cate o carpa la fiecare imbinatura poti vedea care se umezeste. Apoi actionezi cu cheia
Consider ca nu are cum sa nu etanseze conul ala pentru ca pe rampa (cel putin la mine) conul nu intra pana la buza lui. Deci are loc berechet sa-si modifice forma ca nu v-a influenta cu nimic etansarea.
Crede-ma ca la cat am fatait conducta aia principala nu credeam ca va mai etansa vreodata.
Bafta!
- nislau
- **
- 129 mesaje
- din 25 Jul 2009
- Astra 2003 Z17DTL
- Vrancea
nislau
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
- tibyverjel
- *
- 18 mesaje
- din 12 Nov 2010
- Astra 2003
- Cluj
tibyverjel
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare baieti,
si la mine curgea (astra g 1.7cdti), am schimbat pana la rampa comuna si nu mai curge nimica. Insa dupa schimbare masina nu imi mai porneste ca inainte. Trebuie sa o tin pe cheie mai mult, asta prima data. La a 2-a pornire merge ok, insa daca sta oprita 20 30 min iar porneste greu. Ce parere aveti?
si la mine curgea (astra g 1.7cdti), am schimbat pana la rampa comuna si nu mai curge nimica. Insa dupa schimbare masina nu imi mai porneste ca inainte. Trebuie sa o tin pe cheie mai mult, asta prima data. La a 2-a pornire merge ok, insa daca sta oprita 20 30 min iar porneste greu. Ce parere aveti?